Sada je: čet ožu 28, 2024 4:43 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri srp 15, 2009 9:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Kaj mislite o ovom, da li bi ovak nekaj bilo od koristi ili bi, budući da je cijev od metala, jednom kad se zagrije prenosila toplinu na zrak koji prolazi kroz nju?

To me zanima u kontekstu zamjene turbine s većom.

http://www.evolvecars.com/site/index.ph ... ,0,0,1,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 9:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Pa kod mene su cijevčice od metala u stock verziji. Koljena su od armirane gume koju sam mijenjao. Moram priznati da nisam pipao cijevi ali mi se čini da niti ona koja ide na IC niti ona koja ide od njga na usisnu granu nisu baš vruće. Istina je da se metal zagrije od toplog zaka koji njime struji ali on i predaje toplinu okolini puno bolje nego plastika.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 9:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pa kod mene su cijevčice od metala u stock verziji. Koljena su od armirane gume koju sam mijenjao. Moram priznati da nisam pipao cijevi ali mi se čini da niti ona koja ide na IC niti ona koja ide od njga na usisnu granu nisu baš vruće. Istina je da se metal zagrije od toplog zaka koji njime struji ali on i predaje toplinu okolini puno bolje nego plastika.
Kod mene je cijev od crne plastike, s tim da je rezonatorska, dakle smanjuje otpor strujanja u nekom rasponu okretaja (da ne velim frekvencije).

Bojim se da je ovdje (jednom kad se motor zagrije) okolina ta koja je topla, pa nema kam predati nego na zrak koji struji kroz cijev.

U svakom slučaju, oni to prodaju kao performance dodatak koji omogućava veći protok zraka pa se kao tuniranom motoru omogućava da bolje diše i time dobije dodatnih "5-9 HP".


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 9:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Sve što je prije turbine ne utječe (ili vrlo malo utječe) na konačnu temperaturu zraka na usisu, jer turbo komprimiranjem podiže temperaturu zraka za gotovo red veličine. Dakle slobodno postavi tu alu cijev između turba i MAF-a.


Btw. vezano za onaj mail od prije par dana ( +20HP sa filterom zraka):

"Dishonest power gains. Our research has found the factory air intake box to not be a point of significant restriction. Some companies simply make products for the sake of having something to sell to make more money. We have evaluated the increased power claims of some of the systems on the market and find them to be less than honest."

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Sve što je prije turbine ne utječe (ili vrlo malo utječe) na konačnu temperaturu zraka na usisu, jer turbo komprimiranjem podiže temperaturu zraka za gotovo red veličine. Dakle slobodno postavi tu alu cijev između turba i MAF-a.


Btw. vezano za onaj mail od prije par dana ( +20HP sa filterom zraka):

"Dishonest power gains. Our research has found the factory air intake box to not be a point of significant restriction. Some companies simply make products for the sake of having something to sell to make more money. We have evaluated the increased power claims of some of the systems on the market and find them to be less than honest."
Da, istina je da Evolve ekipa zvuču puno pošenije od onih iz maila prije par dana. Znači misliš da se s tom cijevi može dobiti tih 5-9 HP i da ima smisla potrošiti 159$ (plus transport) za nju?

Btw, misliš da su u pravu s onom pričom oko MAF-a i uljnog filtera? Ja svoj ostavim preko noći da se osuši obloženog papirnatim maramicama da popiju višak ulja i nakon toga mi na prstima niš ne ostaje, ali tak moćna struja zraka vjerojatno još nekaj ulja poskida s filtera. Ne znam točno kak MAF mjeri zrak pa mi je teško procijeniti koliko ulja završi na njemu..


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Uh, uopće nisam gledao cijenu :shock:. Za tu lovu rađe kupiti neki univerzalni ebay kit i iskrojiti cijev.
5HP, nisam baš siguran :think:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Uh, uopće nisam gledao cijenu :shock:. Za tu lovu rađe kupiti neki univerzalni ebay kit i iskrojiti cijev.
5HP, nisam baš siguran :think:.
Čovjek mi je rekao 5-9 HP, ali samo kod tuniranih motora. Ako uzmem veći turbo to bi možda imalo smisla jer on ima veći promjer zračnih prihvata od mog turba, što je i logično jer ima veći protok.


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:47 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Uh, uopće nisam gledao cijenu :shock:. Za tu lovu rađe kupiti neki univerzalni ebay kit i iskrojiti cijev.
5HP, nisam baš siguran :think:.
Čovjek mi je rekao 5-9 HP, ali samo kod tuniranih motora. Ako uzmem veći turbo to bi možda imalo smisla jer on ima veći promjer zračnih prihvata od mog turba, što je i logično jer ima veći protok.
IMHO, pusti logiku jer će te lako navesti na pogrešan put. Mislim da nećeš dobiti niti konja, čak štoviše postoji vjerojatnost da ćeš izgubiti kojega putem, a dobiti ćeš urlik motora kroz zračni filter. Nemam pojma o kakvom mail-u pričate, ali po tvrdnjama poput ove bi se zamjenom zračnog filtera i svječica dobivala snaga od 20KS+ po pričama proizvođača istih... :doh:
Nema jeftinog tuninga i konja bez novaca. To je najbitnije pravilo a nerijetko i najtočnije.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Nema jeftinog tuninga i konja bez novaca. To je najbitnije pravilo a nerijetko i najtočnije.
:text-bravo:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 2:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Uh, uopće nisam gledao cijenu :shock:. Za tu lovu rađe kupiti neki univerzalni ebay kit i iskrojiti cijev.
5HP, nisam baš siguran :think:.
Čovjek mi je rekao 5-9 HP, ali samo kod tuniranih motora. Ako uzmem veći turbo to bi možda imalo smisla jer on ima veći promjer zračnih prihvata od mog turba, što je i logično jer ima veći protok.
IMHO, pusti logiku jer će te lako navesti na pogrešan put. Mislim da nećeš dobiti niti konja, čak štoviše postoji vjerojatnost da ćeš izgubiti kojega putem, a dobiti ćeš urlik motora kroz zračni filter. Nemam pojma o kakvom mail-u pričate, ali po tvrdnjama poput ove bi se zamjenom zračnog filtera i svječica dobivala snaga od 20KS+ po pričama proizvođača istih... :doh:
Nema jeftinog tuninga i konja bez novaca. To je najbitnije pravilo a nerijetko i najtočnije.
Logika me rijetko navela na pogrešan put, puno češće na pravi. Kupovinu ove cijevi razmatram u kontekstu promjene turbine i podizanja snage motora na oko 340-350HP. Sumnjam da je sadašnji air intake sustav dimenzioniran za toliku snagu jer bi to bilo smanjivanje profitne marže, a to današnje korporacije sigurno ne rade.

Ako u tom scenariju treba zamijeniti intercooler i injektore ne vidim zašto ne bi trebalo zamijeniti i air intake. Ne vjerujem da mi je zamjena intercoolera u sadašnjem setupu donijela čak niti 3HP ali kad zamijenim turbinu očekujem da će omogućiti postizanje spomenute snage. Slijedeći istu logiku razmatram kupovinu ove cijevi jer je ona sastavni dio energetskog lanca vezanog uz zamjenu turbine: više benzina (injektori), više zraka tj. hladniji zrak (intercooler, filter i cijev) te bolji spool turbine (ispuh sa sport catom).

Cijela priča oko cijevi se dakle može sažeti u vrlo jednostavno pitanje: da li mislite da će (air intake) cijev postati usko grlo ako zamijenim turbinu sa K16 (iz novog Focusa RS) pa da ju ima smisla mijenjati?


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 2:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Cijela priča oko cijevi se dakle može sažeti u vrlo jednostavno pitanje: da li mislite da će (air intake) cijev postati usko grlo ako zamijenim turbinu sa K16 (iz novog Focusa RS) pa da ju ima smisla mijenjati?
Izlaz iz moje GT3071R (prema Garrett-u dovoljna za 450+HP) turbine je promjera 5cm.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 2:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Cijela priča oko cijevi se dakle može sažeti u vrlo jednostavno pitanje: da li mislite da će (air intake) cijev postati usko grlo ako zamijenim turbinu sa K16 (iz novog Focusa RS) pa da ju ima smisla mijenjati?
Izlaz iz moje GT3071R (prema Garrett-u dovoljna za 450+HP) turbine je promjera 5cm.
To je ok, ali pričamo o dovodu zraka u turbinu a ne o izlazu iz turbine. :)

Kak kod tebe izgleda air intake cijev, kolikog je ona promjera i da li si išta mijenjao kod air intake-a (filter, cijev, ..)?


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 2:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
A toooooooooo :doh:, e to je kod mene oveće :).

slika

slika


10 cm je promjer :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 2:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
A toooooooooo :doh:, e to je kod mene oveće :).

slika

slika


10 cm je promjer :).
Eto vidiš. :) Ova metalna je 3", dakle još uvijek manja od tvoje.

A kak izgleda tvoj usis zraka, da li si ti mijenjao tu cijev?


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 3:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jesam. Sve i jedna cijev vezana za usis i ispuh na mom autu su promijenjene.
Za sada imam 90 stupnjeva silikonsko koljeno koje je ujedno i redukcija sa turba sa 100 na 76mm, i dalje cca 20 cm 76mm cijev do filtera zraka (ogromna K&N gljiva). U planu je nabaviti 90 stupnjeva koljeno fi100 i tih 20cm cijevi fi 100mm do filtera zraka.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan