Sada je: čet ožu 28, 2024 7:19 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 9 10 11 12 13 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":

http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en

http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx

Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje.
Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu.

RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.."

Vaša mišljenja..?


Privitak/ci:
RICA Turbo Upgrade.jpg
RICA Turbo Upgrade.jpg [ 26.33 KiB | Pogledano 4213 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih.
BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati.
Pitao sam - imaju samo stražnji dio (exhaust), downpipe nemaju. Ali meni se nekak čini da je downpipe sa sportskim catom puno važniji da turbina dođe do daha (a i da se smanji temperatura plinova) nego stražnji ispuh. Stražnji ispuh mi se pak čini puno važniji za zvučnu kulisu, a meni je zvuk i ovak ok.. :)

upravu si potpuno al nije ni zadnji dio auspuha zanemariv.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih.
BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati.
Pitao sam - imaju samo stražnji dio (exhaust), downpipe nemaju. Ali meni se nekak čini da je downpipe sa sportskim catom puno važniji da turbina dođe do daha (a i da se smanji temperatura plinova) nego stražnji ispuh. Stražnji ispuh mi se pak čini puno važniji za zvučnu kulisu, a meni je zvuk i ovak ok.. :)

upravu si potpuno al nije ni zadnji dio auspuha zanemariv.
Možda u neka bolja vremena.. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":

http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en

http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx

Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje.
Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu.

RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.."

Vaša mišljenja..?
Ako je GT2871R iz ovog kita sa T3 flanđom, paše ti bilo koja turbina sa T3 flanđom.

Od GT2871R turba je iz te serije lošije pogođen samo GT2876R.

2,5" od kat-a na dalje je dostatno za tvoju ciljanu snagu. Veći promjer cijevi ispuha je daleko bitniji manjoj turbini..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":

http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en

http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx

Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje.
Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu.

RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.."

Vaša mišljenja..?
Ako je GT2871R iz ovog kita sa T3 flanđom, paše ti bilo koja turbina sa T3 flanđom.

Od GT2871R turba je iz te serije lošije pogođen samo GT2876R.

2,5" od kat-a na dalje je dostatno za tvoju ciljanu snagu. Veći promjer cijevi ispuha je daleko bitniji manjoj turbini..
Ma da, tako su mi rekli i ovi iz Ferrite. Koliko sam shvatio taj downpipe ima 3" od turbine do cata i 2,5" nakon cata.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 26, 2009 3:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ma da, tako su mi rekli i ovi iz Ferrite. Koliko sam shvatio taj downpipe ima 3" od turbine do cata i 2,5" nakon cata.
3" neće naškoditi, ali nije nužno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri vel 04, 2009 9:14 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
I Kova kaj se napravilo u vezi tuninga :?: ,sve je nekak naglo utihnulo u temi :think:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri vel 04, 2009 9:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
I Kova kaj se napravilo u vezi tuninga :?: ,sve je nekak naglo utihnulo u temi :think:
Čeka se strut bar (ili kako se već zove mulda-mulda štanga), a i da riješim neka "tekuća" pitanja pa da naručim onaj Ferrita downpipe. A kaj se tiče eventualne zamjene turbine - nemrem ti reći kak sam razočaran trenutnom ponudom na tržištu.. :o :shock: :?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nego, kad već čekam strut bar, da li netko ima ikakva iskustva s ovim:

http://www.ipdusa.com:80/Volvo-C70-2006 ... -637-4669/
Upravo sam znanstvenom metodom saginjanja ispod auta ustanovio da moj auto već ima anti-sway-bar. Ovak na oko rekao bih da je ovaj američki možda par milimetara deblji, a možda i nije. U svakom slučaju, fakat ne vidim smisla davati 250$ za novi anti-sway-bar (plus još toliko za transport!) za nešto što čisto sumnjam da će bitno (ili možda nikako!) promijeniti karakteristike auta.

@tcode: Kaj tvoj auto nema anti-sway-bar ili je onaj australski kaj si naručio bitno deblji pa misliš da će ti pomoći?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.
ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju :(

Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Već sam mislio da ste završili sa ovom temom oko tuninga ,puno korisnih informacija se sazna o turbačima i njihovom korištenju.
Svaka čast. :) Samo naprijed

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
@tcode: Kaj tvoj auto nema anti-sway-bar ili je onaj australski kaj si naručio bitno deblji pa misliš da će ti pomoći?
Ima i moj serijski. Ne bi vjerovao koliko je bitno tih "par" mm ;). Ja bih ga na tvom mjestu ipak naručio.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 3:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.
ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju :(

Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju :)


za taj strut bar sam se uvjerio da je hebena stvar. :dance:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon vel 09, 2009 7:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.
ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju :(

Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju :)


za taj strut bar sam se uvjerio da je hebena stvar. :dance:
nadam se da će i kod mene biti tako! :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 9 10 11 12 13 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan