Sada je: čet ožu 28, 2024 12:37 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 21, 2010 1:10 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 12:27 pm
Postovi: 10
Vozi: v 50 1.8
Lokacija: moslavina
kad stajem na raskrscu auto se hoce zagasit kad je u leru tj.obrtaji mu se smanje do 200 i onda porastu do cca 1200 i kad skroz stane onda radi normalno..kod prvog paljenja nekad teze upali a onada nakon nekih predenih 500 metara zna se ugasit kad se zaustavi(ali ne ugasi se uvjek)


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 9:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
kad stajem na raskrscu auto se hoce zagasit kad je u leru tj.obrtaji mu se smanje do 200 i onda porastu do cca 1200 i kad skroz stane onda radi normalno..kod prvog paljenja nekad teze upali a onada nakon nekih predenih 500 metara zna se ugasit kad se zaustavi(ali ne ugasi se uvjek)
Kad si napravio servis plina,korekciju mape?
Dali se to dogadja i na benzinu ili samo na plinu?

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sri pro 22, 2010 12:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 12:27 pm
Postovi: 10
Vozi: v 50 1.8
Lokacija: moslavina
Sesvis plina napravio prije nekih 2000 km zamjenio ona dva filtera kaj ima..a korekciju mape neznam kaj je to ak mozes objesni
dogada se i na plinu i benzinu isto je ovo kad stajem na raskrscu kad okretaji luduju
ovo prvo paljenje je uvjek na benzin i kad crkne jos je na benzinu


Vrh
   
PostPostano: sub pro 25, 2010 1:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Sesvis plina napravio prije nekih 2000 km zamjenio ona dva filtera kaj ima..a korekciju mape neznam kaj je to ak mozes objesni
dogada se i na plinu i benzinu isto je ovo kad stajem na raskrscu kad okretaji luduju
ovo prvo paljenje je uvjek na benzin i kad crkne jos je na benzinu
Ako se dogadja na benzinu zaboravi plin dok ne riješiš kvar jer ti svaki kvar na bengi
plin osijeti 20% lošije,intenzivnije se osijeti.
Korekcija mape=spojim laptop na plinski komp i napravim novu kalibraciju plina nakon izmijene
filtera ili nekih drugih radnji na plinu ili samo korigiram u odredjenim režimima rada motora.

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sub pro 25, 2010 5:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
@marty- da li je korekcija mape obavezna? ja sam odradio servis plina, ali bez diranja u mape.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 26, 2010 8:25 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
@marty- da li je korekcija mape obavezna? ja sam odradio servis plina, ali bez diranja u mape.
Nije obavezna,ako auto radi dobro u svim režimima rada mapu ne diram
ali uvijek škicnem i resetiram servisni interval (tartarini,landirenzo)
sastavni dio servisa,osim ak se vlasniku auta žuri pa odemo :obscene-drinkingcheers:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pet pro 31, 2010 11:28 am 
Offline

Pridružen/a: pet kol 21, 2009 1:51 pm
Postovi: 5
poznat mi je taj problem
imam S40, 1.8 benzin+plin isto
kad izbaciš iz brzine onda okretaju padnu na 200-300 pa se dignu na 1000 i onda se normalizira
navodno je to problem u cijeloj seriji, neovisno o plinu

http://www.youtube.com/watch?v=SmJ4mU0pl5E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pet pro 31, 2010 2:22 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
poznat mi je taj problem
imam S40, 1.8 benzin+plin isto
kad izbaciš iz brzine onda okretaju padnu na 200-300 pa se dignu na 1000 i onda se normalizira
navodno je to problem u cijeloj seriji, neovisno o plinu

http://www.youtube.com/watch?v=SmJ4mU0pl5E" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije problem u tome, obrati se Zoranu http://tidala.bloger.hr/" onclick="window.open(this.href);return false; neka ti stručno objasni o čemu se radi i popravi ako odeš do njega.

Radi se o loše podešenoj mapi kod cut off-a, tj u području kada motor prelazi iz normalnog rada u rad na leru.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pon sij 17, 2011 10:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
kod nekih serija 1,8 za spomenuti potrebno je napraviti SW upgrade ali to vrijedi za modele 2009 na gore

Većinom je problem kod vozila koje imaju ugrađen plin da mu ne valja plinska mapa pa nastaju problemi i na benzin što ću objasniti u nastavku, naime ta vozila imaju nešto što se zove " long i short fuel trim " što su ustvari adaptacije goriva i zraka e sad ako nije dobro podešen plin kod rada na plin long fuel trim ode van normalnog ( smanjivanje ili dodavanje goriva-jer komp motora nezna da on ustvari radi na plin i želi smanjivanjem ili dodavanjem goriva podesiti optimalnu smijesu ) te kad palite auto a trim vam je na recimo + 16 auto pali sa smanjenom smjesom goriva te se večini slučajeva gasi ili puca, u ovim slučajevima je najbolje otići na komp i isčitati vrijednost long fuel trim-a ako je van manje od -3 ili više od +3 treba se pozabaviti smjesom, da se eliminira sumnja na sami sistem goriva to se resetira i pusti se da radi auto na benzin cca 5min na leru te se vozi cca 20min ako long fuel trim bude u zadanom nakon tog testa znate da imate problem sa plinom.

Nakon toga možete brzinski isčitati vrijednost short fuel trim-a ako je na benzin normalan a prebacivanjem na plin ode van dozvoljenog onda ste 100% sigurni u gornju tvrdnju.

Kod tog motora dobro je i napraviti izmjeru kompresije jer plin im jako šteti ventilima i sjedištima, neki ugrađivači plina preporučuju da se na tim motorima to izmijeni kod ugradnje plina na pojačanu verziju.

nadam se da ga nisam previše iskompliciro :D


Vrh
   
PostPostano: uto sij 18, 2011 10:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
nadam se da ga nisam previše iskompliciro :D
Dapače potpisujem sve navedeno i dodajem da se malo koji majstor pozabavi
trimovima jer mu to oduzima vremena a pravilo je uzmi pare i bježi.
Ja sam trenutno u banani sa dijagnostikom al zato barem spojim plinski
komp pa zavirim u mape i eventualno korigiram.
Citat:
obrati se Zoranu http://tidala.bloger.hr/" onclick="window.open(this.href);return false; neka ti stručno objasni o čemu se radi i popravi ako odeš do njega.
Zoran je moj jako dobar prijatelj i nema šanse da odeš nezadovoljan,čovijek je magistar za plin
ali nemoj očekivat objašnjenje preko telefona morat češ do njega :wink:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sri sij 19, 2011 9:23 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Citat:
nadam se da ga nisam previše iskompliciro :D
Dapače potpisujem sve navedeno i dodajem da se malo koji majstor pozabavi
trimovima jer mu to oduzima vremena a pravilo je uzmi pare i bježi.
Ja sam trenutno u banani sa dijagnostikom al zato barem spojim plinski
komp pa zavirim u mape i eventualno korigiram.
Citat:
obrati se Zoranu http://tidala.bloger.hr/" onclick="window.open(this.href);return false; neka ti stručno objasni o čemu se radi i popravi ako odeš do njega.
Zoran je moj jako dobar prijatelj i nema šanse da odeš nezadovoljan,čovijek je magistar za plin
ali nemoj očekivat objašnjenje preko telefona morat češ do njega :wink:
Naravno da popravka kvara nema preko telefona, ali dobro je nazvati prije i objasniti problem jer će vjerojatno dobiti savjet da vozi par dana prije servisa auto isključivo na benzin.
Ili može resetirati benzinske mape (ako nema komp za volvo, a vjerojatno nema ista stvar se postiže odspajanjem akumulatora) tako da kad dođe na servis plina benzinska mapa bude ok, a ne sa velikim short i long fuel trimovima koji su posljedica loše plinske mape koja je pomaknula i benzinsku mapu. Ne temelju tako poremećene benzinske mape ne može se kvalitetno podesiti plinska mapa.
Za Zorana sam siguran da to može odraditi i da neće čovjeku bacati neke lude argumente samo da se opravda zašto auto ne radi ispravno, kao što dosta servisera plinskih instalacije za sve probleme u radu uzrok pronalazi u samom autu a ne u svom znanju/neznanju.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan