Sada je: čet ožu 28, 2024 1:23 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 30, 2020 11:03 am 
Offline

Pridružen/a: sub vel 20, 2016 5:10 pm
Postovi: 17
Vozi: Volvo V50 2.0d
Lokacija: CRO, Križevci
Pozdrav,

Zanima me da li netko zna vrijednosti koje mora pokazivati MAF na leru. Naime, preko VIDE, moj pokazuje 500-510 mg/stroke. Auto nema DPF (Euro3), ima zablindirani EGR koji je također maknut iz mape kod remapa. Pretpostavka da ta vrijednost bude kudikamo veća kad nema EGR-a tj kad EGR ne doprinosi protoku zraka u usis, ali svejedno mi se čini malo poveča vrijednost.

Problem koji se manifestira i prije mapiranja (razlog zašto i pitam) je povišena potrošnja i prilična količina cnog dima kod ubrzanja i na vrhu. E sad, normalno da dimi, al baš ne tolko. Dimio je dosta i prije. Ali i troši podosta. Auto vuče odlično i motor radi dobro. Turbo je skinut bio da se provjere krilca, aktuator i tako to, puni ko nov do 1.45 po VIDI i po analognoj vurici. TCV zamijenjen nedugo. MAP i IAT daju točne vrijednosti. Tlak goriva i protok su vjerojatno dobri (imam referentne vrijednosti samo na leru). Injektori su provjereni prije 10ak kkm. Nema boost leak-a. Kompresija OK i ne troši ulje.

E sad, znam (tj. mislim) da dizli mogu raditi bez MAF-a i da kad radi da ga ECU koristi za kontrolu EGR-a i eventualno finije podešavanje ubrizgavanja. Sad meni ima logike ako MAF pokazuje 10-15% veću količinu zraka (znam malo nelogična greška) da će i ubrizgavanje biti za tu veću količinu zraka dok ustvari je manja - veća potrošnja i crni dim. Ispravite me ak griješim.

Plus, nije da sad imam nekog pretjeranog iskustva sa svime time, ali prije kaj sam vidio je da dok dodam gas MAF pokazuje instantno povečanje na očitanju, a moj kao malo potone pa se digne na "normalnu" vrijednost. El to normalno ponašanje? U priloženom grafu iz VIDE se vidi na kaj mislim. Donja linija je % pritisnute papučice gasa (vrlo malo svaki put) a gornja je vrijednost MAF-a iako djeluje da jako varira u stvari kad vidie axis grafa to je svega 10mg/stroke.

slika

Ako nitko nezna vrijednost, ukrast ću kolegi njegov MAF sa 407 HDI-a koji je po broju isti, pa vidjeti 100% da li je u tome problem.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2020 2:49 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Probaj s koleginim MAFom. 99% je tu problem. V50 ti je na Boschovoj struji? Ak da, koji EDC? Izguglaj si dali u mapi imaš MAF to MAP switch.

I u vidi mora biti referentna vrijednost za MAF. Znam da ima, jednom, dva puta sam slučajno naišao, a kad sam tražio, nisam mogao pronači, sječam se da je u nekoj bzv rubrici.


Ako ne pronađeš, probaj s nekim drugim testerom, koji ima defaultne vrijednosti za kanal koji logiraš.

Edit:

Ako ti maf pošalje veću vrijednost, auto dimi - ecu misli da je ušlo više zraka, pa radi korekciju i dodaje gorivo. Višak goriva, dim.


Ja bi krenuo od đoranja MAFa
Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2020 6:03 pm 
Offline

Pridružen/a: sub vel 20, 2016 5:10 pm
Postovi: 17
Vozi: Volvo V50 2.0d
Lokacija: CRO, Križevci
Hmmm... da to je i moja logika. I ima smisla. Ako je MAF tak zeznut da pokazuje kroz cijeli range malo ibera. Probam čim mi kolega ostavi auto na par minuta.

ECU je Siemens 803. Remap je rađen prek VDASH-a tak da ja nisam ni videl mapu ko mapu. Bedasto mi je da VIDA nema referentne vrijednosti. Ili ima negdi zakopano u njihovim tabovima pa sam ja samo nesposoban :D :D


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2020 9:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sub vel 20, 2016 5:10 pm
Postovi: 17
Vozi: Volvo V50 2.0d
Lokacija: CRO, Križevci
Isproban MAF sa drugog auta.... brojke iste. Ponašanje isto.

Grrrr... lov na gremline se nastavlja.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2020 10:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
O siemensu nezz ništa.


Da, glupo je to kod vide riješeno, ja sam slučajno naletio, al pojma nemam di je bilo. Kako ti se ponašao na stock mapi?
Imaš ju negdje spremljenu da prepišeš za probu?
Edit: (Pardon, sad sam pročitao tekst ponovno, zanemari)

Meni su prvu mapu za D5 slagali oni, doduše to je bilo prije nego su složili vdash da bude funkcionalan, kasnije se ispostavilo da jako preljeva gorivo na njoj, tak da sam ju davno bacio van..


Gremlini i fantomski problemi, da...fuj

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2020 10:35 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Postoji li na siemensu kakav senzor atmosferskog tlaka? Probaj pronaći, pa logiraj..

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2020 1:06 am 
Offline

Pridružen/a: sub vel 20, 2016 5:10 pm
Postovi: 17
Vozi: Volvo V50 2.0d
Lokacija: CRO, Križevci
Mogu vratit original pa probat... ali ne vjerujem da je problem u samoj mapi. Jer je imal te muhe i prije.

Problem i ujedno dobra stvar kod VDASH-a to kaj su kopirali Volvov sistem. Ti se spojiš prek OBD-a na auto, selektaš kaj hoćeš promjenit, platiš i skidaš automatski s njihovih servera. Nema petljanja s datotekama i tako to. I tu je problem kaj nemogu vidjet mapu. Da to odradim moram vadit ECU van a neda mi se. lijen sam.

Auto je kod mene nekih 100k km prvih 50 je doveden u red, a nakon toga sam probal riješit taj problem u nekoliko navrata kak sam imal živaca i vremena. Mislim da nakon svega više nebudem imal živaca i prihvatil da jednostavno je takav.

BTW, Kak ste ustanovili da mapa daje preveć goriva?


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2020 6:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ima u vidi sve objašnjeno kako koji dio mora raditi(parametri) samo treba tražiti nez ni ja napamet


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon kol 17, 2020 6:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Citat:
Mogu vratit original pa probat... ali ne vjerujem da je problem u samoj mapi. Jer je imal te muhe i prije.

Problem i ujedno dobra stvar kod VDASH-a to kaj su kopirali Volvov sistem. Ti se spojiš prek OBD-a na auto, selektaš kaj hoćeš promjenit, platiš i skidaš automatski s njihovih servera. Nema petljanja s datotekama i tako to. I tu je problem kaj nemogu vidjet mapu. Da to odradim moram vadit ECU van a neda mi se. lijen sam.

Auto je kod mene nekih 100k km prvih 50 je doveden u red, a nakon toga sam probal riješit taj problem u nekoliko navrata kak sam imal živaca i vremena. Mislim da nakon svega više nebudem imal živaca i prihvatil da jednostavno je takav.

BTW, Kak ste ustanovili da mapa daje preveć goriva?
Propustio komentar.
Poslao .bin fireu/muhi i riđanu, oba se sližili da je mapa fuš.

Hrvoje mi nakon toga složio druge 2, auto se ponašao 200% drugačije, ka boljem, jel.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan