Sada je: čet ožu 28, 2024 7:15 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned pro 01, 2019 7:08 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Pozdrav

koliko Vas vozi ovaj auto na plin?
s40 1.8 125ks duratec.

Sad su aktualni neki novi sustavi gdje se umjesto flash luba namjesti poslje 3000okretaja ubacivanje benzina radi hlađenja ventila.


Auto drži malo veliki minimum i vibrira na leru. kad se da i pusti gas padnu okretaji na brzo do cca 1500 i onda se zadrže se 1-2 sec i polaku spustaju prema leru. Što bi mogao biti problem? negdje vuče falš zrak?


Vrh
   
PostPostano: ned pro 01, 2019 7:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To ili klapna gasa zeza


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned pro 01, 2019 7:17 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Upalio je check engine ali je bacio neku grešku kao pad napona na egru...

Kad se zgrije obrtaji se smanje pa u voznji se ohladi i ponovno malo dignu

jbg nema nesto puno km 140 000km ali je 15 godina star i vozio ga je stariji covjek uvjek pomalo.

imao sam na prethodnom autu taj problem i vukao je fals zrak na brtvi od klapne.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 01, 2019 8:53 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Na tom motoru dosta ćesto zezaju ona 2 ventila za vakum. Jedan je od swirla za drugi se ne sjećam. Oba su jednaka i za prvu ruku, možeš im zamjeniti mjesta da vidiš događa li se što. Kako Štef kaže, i klapnu bi trebalo provjeriti.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: ned pro 01, 2019 9:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
E da ti ventili , drugi je mislim egr


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 8:43 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Klapna je bila dosta prljava i ocicscena je ali se stanje nije popravilo vec je i gore..

u voznji kad stisnes kvacilo ostanu isti brojevi okretaja do zaustavljanja auta kocnicom kad blago porastu i onda padnu na 1000 okretaja.

trebat ce i termostat promjenit jer pada temperatura na otvorenoj cesti na 1/4 na kazaljci pa drzi malo veci minimum

https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg

da nije koji problem s ovim gumenim crjevom i pcv ventilom pa da vuče fals zrak?


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 8:57 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
presao 2500km od zamjene ulja i jos je na maxu ulje a auto se vozi na plin otvorena cesta od 2000-3000 okretaja...


kad se otvori poklopac za dosipavanje ulja ima malo jace duvanje zraka...


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 8:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Napravi poštenu dijagnostiku , naravno sa Volvo vidom , ovako napamet ćeš teško saznati , a za pcv ventil moraš usisnu granu skinuti,al kolko znam ako je puknuto crijevo u leru bi jako loše radio


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako ima te km nebi smio još trositi ulja, obično počne negdje oko 180-200000 km, al opet sve ovisi o načinu vožnje i održavanju , ulje mora biti 5/30 i dosta servisa preporuča ESP formulu od mobila radi MALE količine sulfatnog pepela, jer ti motori imaju problem s garaži i uljnim karikama , i sam vozim Mazdu s koncepcijski istim motorom (2.3) i sve to mi jako dobro poznato


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:06 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
jesam ne pokazuje nikakvu gresku na nicemu. onaj pad napona na egru je izbrisan drugom dijagnostikom...

pa i radi lose drzi malo veci minimum i vibrira malo
i prilikom promjene brzine nakon stiskanja kvacila digne okretaje
i na nizbrdicama motor ne koci kako treba.

na prethodnom autu vuklo je fals zrak na brtvi klapne i identicni problemi su bili...


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Onda skidaj granu i mijenjaj sve brtve , pcv možeš ispitati da pušeš u njega ili ga zamijeni novim , u Mazdi je 170 kn


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:14 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
ulje sam stavio castrol edge 5w-30 kako je i inace bilo u autu...

mjenjat cu ga na 15 000km a to ce bit za par mjeseci :)

prije sam vozio renault 1.6 16v na plinu je presao 250 000km i nikad problema. Imao je preko 350 000km kad sam ga prodao palio je na zub i potrosio mozda pola litre ulje u 15 000km.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:15 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Break cleaner u ruke u šprickaj dok ne otkiješ gdje vuće felš. Postoji mogucnost i da je sama grana puknula.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:15 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
i one klapnice u gasu mozda promjenit ili eliminirat?


Vrh
   
PostPostano: sub pro 14, 2019 9:16 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Misliš na swirl na usisnoj ili?

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan