Sada je: pet ožu 29, 2024 11:00 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 07, 2019 1:34 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
ma uzas, bio je preglasan, bila je i sirena, jos je trebalo dosta vremena dok se ugasi, sticem a nista :D

ja prvo mislio to pali sva 4 zmigavca, jbg takav je znak, pa da testiram.. kad ono..


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 5:38 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
jel pametno da sam skinem egr ventil i ocistim ga? s cime ga najbolje ocistit i kako ga skinut? nije komplici,rano? vidin da je s straznje strane motora


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 5:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Malo je komplicirano, ali nema pomoći od toga ako je dim ušao u njega,ako nemaš grešku ne diraj ga


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 5:50 pm 
Offline

Pridružen/a: sub stu 30, 2019 12:48 am
Postovi: 33
Vozi: v50
znaci osim VIDA dice, nema drugog nacina za pokrenuti regen dpfa?


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 6:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mozeš mislim s delphi


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 6:38 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 02, 2019 10:48 am
Postovi: 6
Postovanje decki,
evo mene opet!

Crijevo usisa se cini u redu.
Danas se cak tri puta palio limp mode na putu od 10tak kilometara (svaki put kad se upali, stanem i restartam auto da se ugasi) sto je novo. Do sada se nikad nije tako cesto palio.


Primjetio sam da mi gas ne reagira kako treba. Kad pustim gas i stisnem kvacilo, obrtaji skoce sa 3k na cca 3.3k i tek onda pocnu ic dolje.
Takodjer, cak i kada anti skid lampica nije ukljucena, auto vuce dobro samo u prvoj, kad udje u drugu uspori se i ne moze nist.

ABS i kocnice rade perfektno, tako da nema sanse da cu prvo ic mjenjat cijelu ABS jedinicu.

Citao sam po talijanskim forumima da bi ovo moglo biti djelo DPF/FAP filtera ili EGR ventila. Po vasem misljenju, sto je pametnije mjenjati prvo, filter ili ventil?

Sutra pocinjem s filterom goriva pa ukoliko to ne sredi problem ic cu ili na DFP/FAP filter ili EGR ventil.


Nije iskljucen ni eventualni dolazak u ZG ovaj tjedan jer se u autu voze dva mala klinca a citao sam da taj anti skid error moze dovest do puno vecih problema u voznji.

Svaka pomoc je dobrodosla.

Ispricavam se na ogromnom postu :D


Vrh
   
PostPostano: ned pro 08, 2019 8:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Javi se u inbox ,radi dijagnostike (ZG) ali prvo promijeni filter


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet sij 03, 2019 8:45 am
Postovi: 35
Vozi: S40, 2010. 1,6 DRIVe
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Ahahaaa , još ako ima na sve sirene alarm ajoj, jednom je to moja sestra na c 70 stisnula i zove me ne može ga ugasiti a ono svi susjedi skočili na prozore , jer ima siren od alarma i još pali obje sirene od auta
Citat:
hm nisam skontao da se ikakva lampica pali kad stisnem.. al jesnom sam izvana kliknio trokut na kljucu, jbg nisam znao i cijelu ulicu probudio u pol noci
Onda sam ja najbolji što se ovoga tiče. Znao sam što je jer sam prije isprobao ( na polju, daleko od svih kuća :lol: ) i kako se pali i kako se gasi.
Ne znam kako, ali izgleda da sam točno njega pogodio s nogom tijekom, ajmo reći bračnih dužnosti :lol: :oops:
Ostao ključ u džepu hlača, hlače ostale na krevetu i očito točno sam na njega stavio nogu i petom ga pritisnuo. Kaže cura alarm ti se upalio na autu, reko, pa nemam ja alarm. Kako ne, auto ti trubi, pa nemam alarma, nije moj auto. Kako nije, čuješ da je to tvoj :lol: :roll:


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ahahaaaaahaaa


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet sij 03, 2019 8:45 am
Postovi: 35
Vozi: S40, 2010. 1,6 DRIVe
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Evo samo da javim da danas auto radi odlicno, ne pali se vise limp mode, sve je ok

e sad zbog cega je jucer poslije zamjene filtera goriva i dalje bilo problema, samo malo drugacijih, ne znam

ali recimo da mi pada na pamet da se modza greske nisu obrisale u to vrijeme, jer kad su upalili auto, nismo ga gasili tamo, nego sam odmah isao kuci, pa su mozda greske jos stajale... mozda to utjece na rad, ne znam..

kad sam dosao kuci i spojio na obd2, greska pritiska vise nije bila, samo dpf i grijac, to sam naravno obrisao
danas je znaci sve super

Tu mu je vjerojatno trebalo jedno vrijeme da skuži da je sve u redu. I još veliš da su punili filter, i tu je bilo ipak nešto zraka ili je zapamtio neku grešku kod verglanja...

Inače, i meni je nedavno isto bacao safe mode, meni je bila greška premali pritisak goriva. Isto tako promijenio filtar goriva i od onda sve 5. Rekli dečki iz Contrasta VŽ da preporučuju promjenu na svakom servisu.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ma da tko će ga mijenjati stalno a kosta 600 kn, svakih 40000 i ne smije se voziti na rezervi evo ja sam neki dan reklamirao jednog nakon 10000 km i to još Purflux


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:15 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet sij 03, 2019 8:45 am
Postovi: 35
Vozi: S40, 2010. 1,6 DRIVe
Lokacija: Varaždin, okolica
450 su mi računali. Samo filtar su zamijenili, 400 on i 50 je rekao za posao jer je bio gotov za mislim da niti 20 minuta.
Ne znam koji je bio prije, sad su stavili Bosch.
A s tim starim sam prešao nekih 17-18 000. I nikad ne vozim na rezervi. Čim pređe zadnju crticu, odmah ide do vrha.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 8:33 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet sij 03, 2019 8:45 am
Postovi: 35
Vozi: S40, 2010. 1,6 DRIVe
Lokacija: Varaždin, okolica
Btw Števa, se sjećaš kad smo išli gledati moju makinu? Znam da si ga par puta uzastopno upalio i ugasio i isprobavao da li trese u leru. I rekao si da ti motori znaju tresti u leru. Poznato?


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 10:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Znam sjećam se , ma već mi ti 1.6 idu na jetra svako malo neki problem , a opet da nema njih nebi imao kaj šerafiti jer ovi ostali samo redovno održavanje i gas


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon pro 09, 2019 10:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
450 su mi računali. Samo filtar su zamijenili, 400 on i 50 je rekao za posao jer je bio gotov za mislim da niti 20 minuta.
Ne znam koji je bio prije, sad su stavili Bosch.
A s tim starim sam prešao nekih 17-18 000. I nikad ne vozim na rezervi. Čim pređe zadnju crticu, odmah ide do vrha.
U originalu je Ufi, znam staviti Mahle ili taj Purflux i sad prvi put sranje s njim


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan