Sada je: čet lis 24, 2019 6:39 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ruj 05, 2019 6:35 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Pozdrav svima.Molim pomoc ili savjet.Znaci auto kad je hladan pali iz 4 ili 5tog puta,nakon toga pali normalno.Parametri injektora su normalni,servis je napravljen,promjenio sam dve polovne pumpe,siemensove i simptomi su isti.unaprijed hvala


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 05, 2019 7:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2613
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ja bi ovako bez dijagnostike rekao filter goriva ili je negdje lajtung od goriva sprhnuo, imao takva dva slučaja na takvom autu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 09, 2019 2:55 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 221
Vozi: V60 D2, S40 2.4i
Probaj slijedeci put kada ti se to dogodi i kada auto napokon upali, da ga ugasis pa onda opet upalis. Ukoliko odmah upali, onda su velike sanse da ti se nafta vraca u rezervoar pa mu treba vremena da "povuce" (nema pumpu nego radi na vakuum).
To donekle mozes vidjeti i tako da pogledas kroz ono prozirno crijevo koje vodi naftu na injektore dok vrtis da li se vidi da ista ide.


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 09, 2019 9:54 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Hvala,probat cu


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 27, 2019 8:49 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Auto je bio kod novog majstora i ustanovio je da kad alnaser zavrti padne napon u autu sa 12 na 7,8 volti,a to nije dovoljno jer injektori u sebi imaju kondenzatore


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 28, 2019 9:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2613
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Nesmije pasti napon ispod 10 v


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 28, 2019 10:46 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 151
Vozi: S60 D2 DriveE
Ivan B je napisao/la:
Auto je bio kod novog majstora i ustanovio je da kad alnaser zavrti padne napon u autu sa 12 na 7,8 volti,a to nije dovoljno jer injektori u sebi imaju kondenzatore
Onda akumulator?


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 28, 2019 11:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2613
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Milosh je napisao/la:
Ivan B je napisao/la:
Auto je bio kod novog majstora i ustanovio je da kad alnaser zavrti padne napon u autu sa 12 na 7,8 volti,a to nije dovoljno jer injektori u sebi imaju kondenzatore
Onda akumulator?

Da ,ili je anlaser u šlusu pa potegne preveliku struju


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 11:08 am 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Napravljen servis alnasera i opet isto pada napon,
Trazimo dalje☹


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 11:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2613
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Onda ili masa ili slab aku , al prije aku


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 12:33 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 151
Vozi: S60 D2 DriveE
Izmjerite napon akumulatora nakon 5-6 sati stajanja, trebao bi biti barem 12.2V.
Takođe neka vam negdje izmjere startnu struju akumulatora pa je uporedite sa nazivnom startnom strujom za taj aku.
Ako je napon dobar to ne mora da znači da je aku zdrav.


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 5:22 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Jos smo doznali preko kompjutera da je otisao neki od grijaca,mozda i dva


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 5:24 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 05, 2019 1:09 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo v50 2.0 d
Probali smo dva akomulatora i spajali paralelno sa akomulatorom upaljenog auta
Opet isto


Vrh
   
PostPostano: ned lis 06, 2019 6:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2613
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Anlaser vuče preveliku struju nema drugo kaj biti onda , stavi drugi i to bude onda ok


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić