Sada je: pon stu 19, 2018 8:07 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lis 30, 2018 2:42 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
Pozdrav svima,

kupio sam V50 godište 2006 sa 1.6 diesel motorom. Auto ima 217.000km motor zvuči dobro, ali imam problema.

Kod vožnje na autocesti i dodavanjem gasa u 5. brzini, kada postignem 3,000 okretaja ili 4. brzini kada postignem 4,000 okretaja, izbaci mi ovo upozorenje i auto se prebaci u "Safe mode". Kada resetiram auto sa gašenjem upozorenje nestane sve dok ne postignem 3000 okretaja.

"STABILITATSKONT. WART. ERFORDERL."
slika

Na sumu imam da Turbina ne dobiva dovoljno pritiska zraka. Baš tako u cijevima od turbine bilo je dosta ulja (uljne pare).

Iskrena hvala na odgovorima.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 7:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2186
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Treba na dijagnostiku, ako ti ZG zapad pase javi

Edit sad vidim da si iz SLO otiđi nekmo na original dijagnostiku,vjerojatno je dpf zaštopan
Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 10:41 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
Stavit ču ga na tester danas pa javim što pokaže.
Mislim da DPF nije jer vidim da je več bilo rezano okučje.

Čitao sam različite moguče razloge: Da je "senzor pritiska bremze u hidravličnom modulu", lahko moguče da je EGR.

Možda vaša iskustva sa malim rupicama u cijevima? Ima jedna stvarno mala rupica, vidi se tek nakon vožnje da iz nje malo curi ulje kod pritiska.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 10:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2186
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Taj motor nejde u Safe mod ragu egr-a, samo pali ce lampicu, provjereno, o kojim se cijevima rupicama radi?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 12:31 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 154
Vozi: V60 D2, S40 2.4i
patrulja je napisao/la:
Možda vaša iskustva sa malim rupicama u cijevima? Ima jedna stvarno mala rupica, vidi se tek nakon vožnje da iz nje malo curi ulje kod pritiska.


Najlakse ces saznati da li je problem u crijevu ako tu rupu probas privremeno zakrpati pa isprobas da li i onda ide u safe mode.

Ukoliko je moguce, mozes staviti gumu okolo crijeva i onda sve posteno pritegnuti sa ovakvom selnom:
http://www.neckom.com/proizvod/3888


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 3:25 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 28, 2015 11:19 am
Postovi: 42
Vozi: Volvo V50, V40CC
Da nije kako je meni bilo 'reduced engine performance' uslijed niskog tlaka goriva? ja ga nisam bas cerao u 4000 pa mi nije ni u 'safe mode' isao...

novi filter goriva je rjesio stvar


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 4:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
Števa 071 je napisao/la:
Taj motor nejde u Safe mod ragu egr-a, samo pali ce lampicu, provjereno, o kojim se cijevima rupicama radi?


Sigurno ga baca u safe mode ili jednostavno komjuter gasi turbinu. Kad se pojavi greška, neide više od 90kmh i nema snage. Poslje restarta normalno radi. Ako nije to safe mode, onda neznam šta je.

Na testeru pokazao da nema turbina tlaka. Išao sam kupit ovu novu cijev koja ide od zračnog filtera do turbine (desno).
slika
p.s. na tom videu vidi se koja je to cijev. desno dole - od turbine do filtera zraka. https://www.youtube.com/watch?v=VZ2km68SlJU

Na par mjesta oko selena bila je pokidana.
Prema večeru zamjenimo i javljam se kakav je rezultat.

@Morbo - dobra primjedba. Ako slučajno nije stvar u cijevi zraka do turbine, probavam filter goriva. Auto je bio samo po gradu vožen i dotočene male količine goriva


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 8:34 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
Nažalost untatoč mjenjanju cijevi, još uvjek baca u safe mode. Sada čak kao da bi češče prebacilo u safe mode. Več u 3. kod 3000 okretaja baca u safe mode.

Cijev koju sam zamjenio bila je puna ulja.. Jeli to normalno?
slika

Mjenjali smo senzor tlaka turbine.. Jedna opcija još senzor položaja vakuma turbine?
Mišljenja?


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 8:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1639
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
https://youtu.be/3Mty5n9UpF4

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2018 9:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2186
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A da možda odeš na dijagnostiku ? Nećeš napamet popraviti auto sigurno


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sri lis 31, 2018 9:53 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
djogra83 je napisao/la:
https://youtu.be/3Mty5n9UpF4



Odlično, iskrena hvala. Probavam danas, onda opet na tester pa vidimo kako izpadne. Javljam se.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 31, 2018 10:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1639
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
A jesi probao vidit jel povlaci westgate kod dodavanja gasa ne znam kako da najlakse vidis zalepis telefon na neku spagu i spustis ga a neko da da gasa (jbg ja uvek nesto improviziram) ili onu endoskopsku kamericu

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri lis 31, 2018 10:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1639
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
A i steva sto kaze na dijagnostiku pa pogledat

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet stu 01, 2018 2:14 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
djogra83 je napisao/la:
A i steva sto kaze na dijagnostiku pa pogledat



Diagnostika je bila prva stvar na koju sam ga prikljucio i uvjek ga prikljucim. Hvala na savjetu.
Pokazuje mi senzor turbine. Iako sam ga promjenio sa novim.

Ustanovili smo da može biti samo još ventil vakuma turbine. To ču promjenit u petak i vidimo šta se dogodi.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 06, 2018 8:38 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 29, 2018 2:48 pm
Postovi: 8
Vozi: V50 1.6 D
Našao riješenje. Bio je ventil tlaka turbine.
(zovem odpad, kaže majstor 80 eur.. Tražim po internetu, nađem jednog za 60 eur.. Zovem na ovlašteni volvo servis - cijena 54 eur;)

p.s. Auto vuče solidno, nema više "safe mode", ali auto neide više od 160-170kmh? Jel to normalno?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić