Sada je: čet ožu 28, 2024 1:33 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto srp 03, 2018 9:34 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Pozdrav svima,

U pitanju je V50 prije facelifta, 2006. godište, 2.0D, 100 kW, manuelni mjenjač 6+R, oko 212.000 pređenih km...

Vozim se jutros na posao, auto je na radnoj temperaturi, 60 km/h u četvrtoj brzini.

Dajem gas i ubrzavam, jer se moram prestrojiti u lijevu traku, kako bih se isključio za lijevo. Dok auto ubrzava prema 80 km/h, odjednom čujem kako nešto kao da je puklo otprilike negdje na sredini ispod auta i iz izduva se vidio crno-smeđi dim. Auto ide najnormalnije.

U nastavku vožnje kroz naseljeno mjesto gdje nisam prelazio 40 km/h, svaki put kada prešaltam iz brzine u brzinu pojavi se taj crno-smeđi dim, dok ga u ostatku vožnje nema (samo pri šaltanju se pojavi), a prije ovoga ga nikako nije ni bilo.

Također dok ubrzavam, negdje na oko 1800-1900 rpm samo kao da nešto sjecne, izgubi gas/vuču na trenutaku i čim pređem tih 1800-1900 rpm nastavi normalno. A i prije tih 1800-1900 obrtaja vozi normalno.

Šta bi moglo biti? Pomagajte. :)

Unaprijed hvala!


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 10:14 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 345
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Također dok ubrzavam, negdje na oko 1800-1900 rpm samo kao da nešto sjecne, izgubi gas/vuču na trenutaku i čim pređem tih 1800-1900 rpm nastavi normalno. A i prije tih 1800-1900 obrtaja vozi normalno.
Ovo sa ubrzavanjem je svaki put tako ili samo taj put dok je to nesto puklo?


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 10:17 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Do danas je sve bilo kako treba, ali nakon što je to nešto kao puklo, kada sam skrenuo i ušao u naselje, onda pri ubrzavanjima se to počelo događati.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 12:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Puklo ti crijevo od turba


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 1:04 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Števa, hvala! Tako mi je i majstor rekao. Koliko bi moglo koštati to crijevo? je li to crijevo intercoolera?


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 6:05 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Puklo je ono rebrasto/harmonika crijevo, nalazi se odmah iza prenjeg veznog lima. Da li je isto kao i kod Focusa druge generacije, kada su u pitanju isti 2.0D/HDi,TDCi motori?


Vrh
   
PostPostano: uto srp 03, 2018 9:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Obično pukne ono od usisa do ic-a, ali ne mora biti može i ono do turba, ili do ic-a, neki motori imaju plastični a neki gumeno to gornje, neznam po čemu to ide, ali ima u Zaprešiću firma Pasarić i to gornje im je mislim 650 kn kolko se sjećam ili 350 nisam siguran


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri kol 22, 2018 5:26 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Crijevo koje je bilo puklo je zamijenjeno (polovnim originalnim fabričkim) i nekoliko sedmica je sve bilo kako treba. Puklo je bilo ono rebrasto/harmonika crijevo odmah iza prednjeg veznog lima.

Prije desetak dana opet je počeo da sjecka/trza na malo iznad oko 2000 rpm. Doduše, ne uvijek, ali često trzne. Ono što se uvijek dešava, jeste to da se pojavljuje isti dim kakav mi se pojavljivao kada je bilo puklo ono crijevo.

Razlika je u tome što se dim ne pojavljuje kada se šalta kao onda, nego kada gas doda naglo/jako i kada ga se digne u veće obrtaje (npr. kada dam gas da prestižem ili kada idem uz brdo pa ga razvučem do oko 3000 rpm, tada počne dimiti). Čim ga prešaltam i spadnu obrtaji, on prestane dimiti.

Danas se vozim autoputem 120-130 km/h na oko 2000 rpm ili malo iznad i odjednom mi se pojavi poruka: SISTEMA MOTORE RICHIEDE ASSISTENZA. Stanem sa strane, ugasim auto, sačekam nekoliko minuta, upalim ga i nikakvu poruku mi ne prikazuje. Dođem kući normalno. Nikakva se lampica nije upalila. Auto je držalo radnu temperaturu najnormalnije. Vozio sam skroz oprezno zbog spomenutih simptoma i prije i poslije pojave poruke.

Šta bi ovo moglo biti? Je li opet neko crijevo/crijeva? Nešto oko dizne/dizni?

Unaprijed hvala!

P.S.: 2006. godište, model za 2007. godinu, prije facelifta, 2.0D, 100 kW, 6+R, Euro 4, originalno fabrički bez DPF-a, a sa katalizatorom.

P.S. 2: Ova poruka koju mi je iskočila, može li biti da me upozorava da sam prešao 10.000 km i da je vrijeme za redovni mali servis?


Vrh
   
PostPostano: čet kol 23, 2018 12:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Trebaš na dijagnostiku i to obavezno original volvo , jer ti univerzalna možda ne pokaže ništa posto ti se ugasila obavjest, za servis piše drugačije , ovo je poruka da nešto sa motorom nije u redu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet kol 23, 2018 9:00 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Števa, hvala po ko zna koji put! :)

Danas će otac odvesti auto u privatni servis koji ima original dijagnostiku za Volvo, Ford i Mazdu.


Vrh
   
PostPostano: pet kol 24, 2018 1:39 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Otac je danas odvezao auto kod već spomenutog majstora, koji mu inače servisira i održava auto. Dijagnostika kaže da nema nikakvih grešaka, ali crijevo koje smo zamijenili, opet je puklo. Ovaj put gore pri vrhu negdje ispod šelne koja ga steže. I zobg toga se dešavaju već spomenuti simptomi.

Očito se ne isplati kupovati opet polovno, jer je mačak u vreći, a novo ovdje košta između 150 i 200 Eura, a to mi se ne isplati.

Moj prijatelj je imao isti slučaj u Focusu MK2 facelift (2.0 TDCi, 100 kW), dakle sa istim motorm. On je kupio preko eBay-a zamjensko silikonsko crijevo. Sada bih i ja to isto da uradim.

Ali postoje razlike u modelima prije facelifta (kao što je kod mog oca) i u facelift modelima.

Prije facelifta (kao kod mog oca):

slika

Facelift model (ovako isto izgleda kod mog prijatelja u MK2 Focusu facelift):

slika

Jesam li u pravu što se ovoga tiče (da postoje razlike i da ova dva crijeva nisu ista) ili ja nešto ne shvatam kako treba?

Meni treba ovo crijevo:

slika

Ima li neko kataloški broj ovog crijeva koje mi treba, pa da ga probam naći na eBay-u u toj varijanti zamjenskog silikonskog crijeva? Ili ima li neko već provjeren link sa kojeg mogu naručiti?

Ili da tražim neko sasvim drugo rješenje?

P.S. Našao sam ovoe linkove:

https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S40-V5 ... SwDkVafbge

https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S40-V5 ... SwNglZx9ow

https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-C30-C7 ... SwCyFbQlfn

https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S40-V4 ... SwvzRXyXlt

https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V50-S4 ... Swm9tZwT1W

To je to crijevo koje mi treba? Šta vi mislite, da li valja?


Vrh
   
PostPostano: pet kol 24, 2018 4:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Zašto ne kontaktiraš Pasarić firmu u ZG i neka ti pošalju crijevo


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet kol 24, 2018 4:50 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Preskupo je kod Pasarića. 90 Eura je crijevo. Plus poštarina, plus carina, plus porez, jer živim u Sarajevu.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan