Sada je: čet ožu 28, 2024 2:27 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub kol 25, 2018 4:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned tra 02, 2017 4:26 pm
Postovi: 26
Vozi: S40 2.0 D 2011.
Lokacija: Osijek
U jednom članku Autokluba pročitah da tvrtka Gabrek Tuning radi remap kompjutera u suradnji sa tvrtkom Sedox Performance. Konkretno povećanje snage za moj Volvo bilo bi sa 150 na 202KS i okretnog momenta sa 350 na 424Nm. Da li bi taj postupak skratio radni vijek motora, tj. da li bi bilo negativnih posljedica za motor, ili je već sam proizvođač predvidio tu mogućnost bez štetnih posljedica.


Vrh
   
PostPostano: ned kol 26, 2018 9:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
"2.0 motor 4 cil na 202 ks???? koji je u originalu 136 ks ???teoretski nemoguće ili je to neki drugi ,jer ja nisam cuo da ima od 110 kw u 2011 . godini

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned kol 26, 2018 9:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned tra 02, 2017 4:26 pm
Postovi: 26
Vozi: S40 2.0 D 2011.
Lokacija: Osijek
Citat:
"2.0 motor 4 cil na 202 ks???? koji je u originalu 136 ks ???teoretski nemoguće ili je to neki drugi ,jer ja nisam cuo da ima od 110 kw u 2011 . godini
2.0 D3 motor sa 5 cilindara, 110 kw, slika moj avatar


Vrh
   
PostPostano: ned kol 26, 2018 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
e tak već da

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon kol 27, 2018 10:39 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 345
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
U jednom članku Autokluba pročitah da tvrtka Gabrek Tuning radi remap kompjutera u suradnji sa tvrtkom Sedox Performance. Konkretno povećanje snage za moj Volvo bilo bi sa 150 na 202KS i okretnog momenta sa 350 na 424Nm. Da li bi taj postupak skratio radni vijek motora, tj. da li bi bilo negativnih posljedica za motor, ili je već sam proizvođač predvidio tu mogućnost bez štetnih posljedica.
Ima tu jedan Slovenac koji mi je rekao da je na 2.0 motoru sa 4 cilindra micanjem DPF-a (i EGR-a?) te remapom digao snagu na nekih 17x KS. Ukoliko je to istina, onda je moguce da bi i ti dobio tih 202KS na slicnu foru, ali da sam ja na tvom mjestu nebih nista dirao jer je i 150KS dovoljno.

BTW, moj 2.0 je micanjem DPF-a postao nesto zivlji u odazivu na gas te je mozda i dobio nesto KS zbog prohodnijeg ispuha, ali je za mene bilo dovoljno i onih originalnih 136 KS tako da ti nisam bas neko mjerilo.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan