VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Zupčasta remenica na radilici
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=13718
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Ante Knj [ sub svi 12, 2018 6:45 pm ]
Naslov:  Zupčasta remenica na radilici

Novi problem:
Mijenjam zupčasti remen i primijetim da remenica zupčastog na radilici ima kanal 9mm za kajlu, a kajla pod njom je široka 6mm, te je hod (luft,prazni hod remenice) cca širine jednog zuba oko radilice. Na istoj osovini i u istoj osi je i kajla za nosač "vibration dumpera" tj. nosača remenice mikroremena, isto 6mm, ali je utor u toj rupi na tom nosaču 6mm i nema lufta kod zakretanja, nikakvog.
Ispada da bregasta u radu može plesati par stupnjeva u odnosu na radilicu.
Da li je to normalno, ili je to neka greška u tvornici, jer do sada zupčasti nikad nije bio mijenjan.
Da li da to fiksiram ili da ostavim tako kako sam našao, jer na utoru za kajlu, kao ni na kajli nema apsolutno nikakvih znakova "razbijanja" niti mehaničkih oštećenja, sve izgleda kao novo i ispravno.

Autor/ica:  Števa 071 [ sub svi 12, 2018 7:34 pm ]
Naslov:  Zupčasta remenica na radilici

2.0 d motor 100 kw ? Apsolutno normalno , ja uvijek stavim na sredinu stegnem pištoljem i gas, naravno ozubim bregastu i radilicu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Ante Knj [ sub svi 12, 2018 7:44 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Molim te pojašnjenje za "ozubiti". Da li je to staviti remen kompletno, ili ?

Autor/ica:  Števa 071 [ sub svi 12, 2018 7:46 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Blokirati radilicu i bregastu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Ante Knj [ sub svi 12, 2018 7:49 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Dobro, to je pod obavezno. A stavljaš li novi vijak u radilicu ili ostavljaš stari? I da li ga namažeš s "loctiteom" da se opet teško odvine za slijedeći put?

Autor/ica:  Števa 071 [ sub svi 12, 2018 7:50 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Niti mažem niti stavim novi vijak


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Ante Knj [ sub svi 12, 2018 7:53 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Števa, dužan sam ti preko nekoliko. Hvala ti puno, još jednom.

Autor/ica:  Števa 071 [ sub svi 12, 2018 7:54 pm ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Ma ništa , samo po gasu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  nenad [ ned svi 13, 2018 9:22 am ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Taj luft je normalan.On i služi za finu korekciju uzubljivanja i nemora biti da uvijrk odgovara na sredini proreza

Autor/ica:  Ante Knj [ pon svi 14, 2018 12:47 am ]
Naslov:  Re: Zupčasta remenica na radilici

Onda bi se "paljenje" moralo svakako poštelat' iza svake zamjene zupčastog remena? Valjda ne, jer uvijek paše rupa-na rupi (radilica/bregasta).
Kad sam finalno našpanao remen, "ozubljenjem" sam provjerio da li mi nakon zatezanja remenice mikroremena na radilici sve paše, i to okretanjem radilice osam puta (baš da vidim kako se ponaša španer zup. rem.), obje rupe su se poklopile "u bebu", ali, kao da mi sad malo tromije reagira na "gas". Možda je to i radi mjerenja vanjske temp. koja se opet nakon par godina pomrdala (laže cca -15°C), pa ću opet malo morat' pošpricat' konektor na vrata/štok spoju. To me svakih dvije-tri godine, prelaskom iz zima/ljeto perioda zaštiha. Inače, zbog rasporeda slijeda elemenata, konkretno poklopca sveg zupčastog, ne mogu ni definirati u kojem su odnosu, nakon zategnuća vijka na bregastoj zamaknute te dvije remenice na radilici, jer nisam mogao nigdje "pohraniti" oznaku na zupčastoj, da bih je poslije mogao vidjeti. Karamba. Možda preko remena, posredno, na bloku? Uz prilično gnjavaže, a za gotovo nikakvu korist, samo informaciju.
Od okolnih prijatelja "fušera" nisam čuo da još koji motor ima takvu toleranciju na tom spoju remenice i bregaste. Ubili su me u pojam da to ne valja ... heh.
Kako sam uz zup. remen mijenjao i vodenu pumpu, tražio sam i totalni ispust po bloku, al sam ga našao samo ovdje, na slici 11:

https://accessories.volvocars.com/Insta ... t/V50_2004

a toga na mom vozilu nema, pa sam nadolio samo čistu destiliranu (cca 5,5l), da ispere staru tekućinu, pa ću još jednom tako ispustiti, pa opet destiliranu, pa na kraju ispustiti i to pranje, te uliti čisti koncentrat-nek'-se pomiješa, za cca fifty/fifty.

Našao sam i kud ide črefce od turbine na drugu (prednju) stranu motora, da bih ga kompletnog zamijenio, jer mi je na sredini zadnje strane motora puklo nedavno, pa sam ga privremeno samo naštukao (mrvilo mi se pod prstima- a ono, kao silikonsko).
Namjeravao sam promijeniti i mikroremen, i španer njegov, odnosno samu rolicu, ali vijak/osovina rolice/ležaja s Dayco-španera toliko je zagrizao u siluminsko kučište da sam se skoro usrao, ali nisam ga uspio izšaraufati (WD, nabijanje po glavi, odvijač, pneumatski ključ vibracijski - i ni mrdac, počelo je pucati i kučište španera, ali srećom, samo graničnik krajnjeg položaja), pa je to ostalo za idući vikend, kao zamjena kompletnog španera, a i novog mikroremena. Koja je to sila za otpustit' taj mikroremen??!??
A promijenio sam i prednje amortizere. Lijepa poluvikend akcija.
Večeras na probnoj vožnji osjećao sam se kao da vozim neki skupi gospodski auto, ala Rolls Royce, te zaključio da kad ećuskoro zamijenim i stražnje amortizere (koji su još super-ali vjerujem da su novi puno bolji) i silent-blokove na prednjim vilicama (koji su isto još super/skoro dobri - već sam kupio TRW-ove, ali nisam stigao ih zamijenit', a još su uvijek SWAG-ovi, nekih 8 godina, ali već zadnjih pet, polugovno, ni dobri-ni loši), da će to-biti-baš-to. I da bih ga vozio još barem 10 godina. Bolje nego da ga prodam u bescjenje, pa onda kupim nešto drugo, na čemu ću se opet naradit' kao sivonja.
Idem sad malo pod tuš, pa prileć, sretan i krepan-umoran, he.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/