Citat:
Poz.
Na jednom od mojih Volva 2.0D povečava mi se nivo ulja. Auto je 2006god
Zamjenio sam ulje jer je bilo staro i bilo ga je previše.
DPF filter ima dovoljno aditiva, ne znam kad je zadnji put regeneracija pokrenuta, valjda radi sam to.
Na dijagnostici nema grešaka, osi da mi ne radi rele za grijače, pa sad ujutro kad je hladno treba mu 3-4 paljenja da se upali.
Dok je hladan radi nemirno, kad se zagrije radi odlično, vuće ok, ne dimi, ne cuka....EGR je bio blokiran, sad sam ga očistio i radi nema greške.
Razmišljam skinut DPF, jel to ko radio i gdje je stavio drugu softwer?
U slucaju da ti je DPF dovoljno zastopan, auto bi trebao ukljuciti safe mode kada ga zavrtis preko 3500-4000 okretaja.
Pricekaj jos malo, mozda je problem bio zbog blokiranog EGR-a?
BTW, meni su fizicki maknuli DPF u Contrastu u Varazdinu, a preprogramiranje kompjutera je radila ekipa iz Cip d.o.o. iz Cakovca.