Sada je: čet ožu 28, 2024 11:30 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 19, 2017 9:40 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nigdje na internetu ne mogu da nađem ovaj podatak, a ovdje nisam našao neku temu sa generalnim pitanjima, pa zbog toga otvaram novu temu.

Da li su 2.4i (170 KS) motori ugrađivani i u facelift modele S40-ke ili ih je u faceliftu zamijenio onaj Mazdin motor iz Fordova (2.0i, 16v, 107 kW)?

Ako jesu, do koje godine su 2.4i ugrađivani?

I još jedno pitanje, da li postoje bilo kakve razlike između prije facelifta modela po godinama ('04, '05, '06, '07)? Ili je sve u potpunosti isto?

Kod mog starog na V50 prije facelifta (2.0D, Momentum), 2006. godište, model za 2007. godinu, DTSC se uključuje i isključuje na ručici žmigavaca, dok kod modela prije 2006. godine, vidim da se to radi na tipki iza mjenjača. I pored te tipke ima jedna prazna tipka. Za šta je ona?

I kod mog starog nemaju ona dva držača za čaše iza mjenjča nego je tu samo onaj prostor bez kalupa za čaše.

Jesu li to jedine razlike ili je to stvar paketa opreme?

Također, čuo sam da modeli prije 2006. godine su imali tu i tamo po neki problem sa strujom/elektronikom, da li je to šuplja priča ili ima istine?

Unaprijed hvala i pozdrav!


Zadnja izmjena: VolvoV50, dana/u ned stu 12, 2017 1:35 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: pet stu 10, 2017 6:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Pozdrav kolega ,2.4 (140 ks) je poslije facelifta 2007. ugrađivan ali je nuđen samo sa automatikom, a 2.4 i (170 ks) i sa automatikom i ručnim mjenjačem.
Ford Mazda 2.0 i 145 ks je nuđen paralelno od 2007. sa 2.4 motorima, ali 2.4 oba motora su izbačeni iz ponude poslije 2010. Poslije 2010. ostali su u ponudi samo 1.6,2.0 i T5 230 ks.

https://www.media.volvocars.com/global/ ... ases/11281" onclick="window.open(this.href);return false;

Facelift ima drukčije branike, stražnja i prednja svijetla, radio ima bolji. Ima veće pretince u vratima, ručka ručne je drugčija, ima poklopac na mjestu gdje idu limenke i blabla

Moj S40 je 2005. i imao sam problema sa strujom na početku, no nakon stručno odrađenih popravaka u ovlaštenom servisu više se nikad nije niti jedan kvar na elektrici dogodio.
Meni se DSTC gasi kod mjenjača i isto imam praznu tipku koja se koristi u drugim paketima opreme ovisi što naručiš. Krovni prozor ja mislim da se tamo otvara i sl, kod drive modela ti je tamo drive mod.
Vjerojatno ti je auto sa drugo tržište gdje si morao nadoplatiti držač limenki.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 12, 2017 12:26 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Hvala ti na infromacijama!

U međuvremenu sam našao podatke što se tiče motora, jer mene konkretno interesuje samo 2.4i, pa sam zbog toga bio znatiželjan do kada se ugrađivao. Ali kako stvari stoje za sada neću biti u prilici kupim FL model.

Znam razlike između PFL-a i FL-a nego su me zanimale razlike između PFL-a modela po godinama.

To sam i ja zaključio gledajući oglase, da prije 2006. godine DTSC pale i gase ispod mjenjača i imaju još tu jednu tipku (sada znam za šta i služi, hvala!), a 2006. i poslije DTSC se pali i gasi na ručici žmigavaca.

Ono što me sada najviše interesuje je kakvi su to problemi sa strujom, koliko su ozbiljni, kolika je vjerovatnoća da se pojave, koliko su lagani/teški za poraviti i da li je to jeftino ili je skupo?

Pričao sam sa čovjekom koji kaže da je imao Volva kao kod mog oca (V50, 2.0D, 100 kW, 6+R) samo što je kod tog čovjeka bio 2005. godište i kaže da je imao problema sa strujom. Kako on kaže, auto vozi 10 dana super, a onda 11. dan neće ni da upali i sve tako.

Niko mu nije znao reći u čemu je problem, pa su mu u službenom Volvo servisu ovdje u Sarajevu rekli da mu se okvarila nega glavna komanda ploča za struju ili tako nekako i da to košta malo više od 2000 Eura da se naruči novo i ugradi!

Moj stari je sa svojim V50 prešao oko 50k km za oko 2 godine i 7-8 mjeseci i nema nikakvih problema te prirode. 2006. godište je i na brošurama i priručnicima piše da je model za 2007. godinu.

Ovaj primjerak mi se jako sviđa, ali ne znam koliko sam spreman rizikovati, upravno zbog njegovog godišta - https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-s ... 10%26r%3d5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon stu 13, 2017 10:23 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Ovaj primjerak mi se jako sviđa, ali ne znam koliko sam spreman rizikovati, upravno zbog njegovog godišta - https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-s ... 10%26r%3d5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Meni se cini poprilicno skup za auto iz CH.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 13, 2017 11:06 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Ne znam da li sam te dobro shvatio, ali zvuči kao da auta u Švicarskoj i nisu baš nešto, pa tako kažeš. :D

Kada su u pitanju 2.4i modeli sa manuelnim mjenjačem (kakav ja tražim), prodaju se samo dva, ovaj i još jedan sa oko 10k manje kilometara na satu, 2006. godište, koji košta 7900 CHF i sa Summum opremom. Tako da ovaj sa linka koji sam postavio ispade i jeftin.

Ima V50-ki po par hiljada franaka, ali su prešli 170-180-200k+ kilometara, a ja bih opet neki primjerak do oko 140-ak k kilometara.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 13, 2017 8:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ima takvih i u Hrvatskoj...svi između 120 000 i 140 000 km bez obzira na starost :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: pon stu 13, 2017 9:28 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Hahaha. :D Ovdje su magični brojevi 180k - 220k. :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan