Sada je: čet tra 18, 2024 2:33 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 16, 2017 7:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 09, 2015 8:18 am
Postovi: 67
Ova rasprava na tom vašem forumu mi je totalno GLUPA! Baš me zanima zašto i s kojim iskustvom se pljuje po tim 1.6 motorima.....ja sam s njima u nekoliko različitih autiju napravio cca 350 000 i nikad ništa na motoru nije krepalo....samo treba redovno održavati....fkt ne kužim.....sad već dvije god imam v40 D2 i p308 1.6 HDi i auti samo idu....ne kužim čemu pljuvanje.....
Jel je ovo forum samo za stare Volvo turbo motore ili i za sve ostale normalne,sukladno vremenu proizvodnje ?


Vrh
   
PostPostano: uto svi 16, 2017 9:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Jbg....nemaju pet cilindara :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 8:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
I 2400+ ccm[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 9:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Samo nek sluzi i peglaj. Ipak i sreca je ubost dobar auto nazalost cak i novi

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 5:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri tra 07, 2010 1:01 pm
Postovi: 662
Citat:
Ova rasprava na tom vašem forumu mi je totalno GLUPA! Baš me zanima zašto i s kojim iskustvom se pljuje po tim 1.6 motorima.....ja sam s njima u nekoliko različitih autiju napravio cca 350 000 i nikad ništa na motoru nije krepalo....samo treba redovno održavati....fkt ne kužim.....sad već dvije god imam v40 D2 i p308 1.6 HDi i auti samo idu....ne kužim čemu pljuvanje.....
Jel je ovo forum samo za stare Volvo turbo motore ili i za sve ostale normalne,sukladno vremenu proizvodnje ?
Potpuno si u pravu, odvozio sa DS5 1.6 e-HDi poprilično puno km i to skoro pa isključivo gradska vožnja, imam samo riječi hvale...

Forumaši su ti poseban soj ljudi, ne uzimaj to k srcu :lol:

_________________
nordic renegade team member

440 turbo
850 T5
740 TiC
940 GL
480 ES
460 turbo


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 5:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 09, 2015 8:18 am
Postovi: 67
Taj post se tiče nekolicine tu koji vjerujem da nikad aute s tim motorima nisu vozili nego se vode predrasudama i tracevima,i kao takvi plaše potencijalne nove vlasnike takvih vozila....a kad otvoriš njuškalo,većina Volvo v40,s/v60 '12+ godišta su opremljena tim motorom,koji se ugrađuje u hrpu automobila,između ostalog i u BMW grupaciji....
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dakle,ti isti su vjerojatno pametniji od pol Europe....


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 5:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Marko,daj se opusti malo... :dance:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 5:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 09, 2015 8:18 am
Postovi: 67
Opušten....čak i na pivu zovem ako treba [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD]


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 5:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Dođi ti lijepo na susret pa možemo i koju više pivicu popiti...
P.S.Bez obzira što ti fali jedan cilindar :D


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 6:29 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 09, 2015 8:18 am
Postovi: 67
[WINKING FACE][GRINNING FACE WITH SMILING EYES] iskreno,došao bi i prije,al nisam se osjećao dobrodošlim,baš zbog tih nekih priča....al,kad bude,pojavim se....štoviše...kroz mjesec-dva vozni park upotpunjujem s V60...


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 6:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Eto prilike da dođeš 16. 17.i 18. lipnja na susret da upoznaš nekolicinu tih petocilindraša koji nakon nekog vremena zaborave koliko imaju cilindara :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 6:54 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 09, 2015 8:18 am
Postovi: 67
Pa da...nije loša ideja [THUMBS UP SIGN][CLINKING BEER MUGS]


Vrh
   
PostPostano: pon svi 22, 2017 4:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
Taj post se tiče nekolicine tu koji vjerujem da nikad aute s tim motorima nisu vozili nego se vode predrasudama i tracevima,i kao takvi plaše potencijalne nove vlasnike takvih vozila....a kad otvoriš njuškalo,većina Volvo v40,s/v60 '12+ godišta su opremljena tim motorom,koji se ugrađuje u hrpu automobila,između ostalog i u BMW grupaciji....
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dakle,ti isti su vjerojatno pametniji od pol Europe....
Poštovani Marko, još neki dan napišem reply ali mi se iz nekog razloga izbrisao ali nebitno sad to, no važno je da sam se iz napisanog našao u nekolicini, koji su dakle, vjerovatno pametniji od pola Europe ....osobno znam 3 vlasnika u sva tri slučaja se radi o v60 i s60 automobilima prve generacije sa d2 motorima, nije sam motor problem, nego nus pojave sa istim i sa pratečim agregatima...dpf, turbina, bregaste itd ...nije nitko od njih imao kvar da se rasuo motor, no držim da za auto koji daš 200 ++ tkn i sa ne pređenih niti 80 000 km u sva 3 slučaja takvi propusti su nedopustivi, no to je samo moje mišljenje...nemam d2 nažalost ili na sreću, ali u posjeti volvo servisima u koje ja zalazim sa svojim automobilima, često je bio slučaj reko kaj mu je...ah kaj mu je..pa znate d2 ....reko aha ok ...štoviše čak sam prije par mj skoro nabavio v50 d2 u okolici rijeke 2012 crni...ali se prodao preko noći...jbga. Na kraju, moje pitanje je bilo usmjereno d2 za takav automobil ja bih osobno uzeo sve samo ne d2, ali to sam ja, ako se ne smije komnetirati ništa u NE tvom topicu jer to nekom, konkretno tebi smeta, registriraj se na forum.hr ili šta već ima gdje te takve stvari neće smetati. S obzirom da ne pratim d2 motore niti razvojim istih, znam prvu generaciju, ne znam da se ovdje radi o drugom motoru da nije kolega to spomenuo, a ima i na ovom forumu ljudi kompetentnih poglavito mehaničara koji su se susreli sa ''lošim d2'' motorima u volvo vozilima. Na kraju, taj motor dijeli puno proizvođaća...bmw, mazda, ford, citren, pežo ...itd itd...nije to sigurno loš motor, daleko od toga, no možda su bile neke dječje bolesti vezane za taj motor, koje su i kasnije u 1,6 dovedene u red...a kamoli ne sad u evoluciji sa 1,6 na 2,0 .... bilo kako bilo, odličan auto iz naslova, puno sretnih km i guštanja u istome želim. Lp.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon svi 22, 2017 8:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
https://www.youtube.com/watch?v=LKKGhUKbrbA
U ovom filmiču paljenje hdi 1,6 motora na -22 naspram volvo d5 na -29.U volvovom motoru uopče ne čeka da se ugasi grijač.
Dva motora sam otvarao 1.8 u kojima je došlo do zaribavanja usljed problema sa podmazivanjem turbine.trečeg sam konstatirao isti kvar pa je čovjeku bilo neisplativo to popravljati.Na svakom motoru je bio zatezač lanca koji povezuje dvije bregaste uništen,tj odlomljen komad plastike i nisam ih nikad našao.morale su biti promijenjene i bregaste.leteči ležajevi turbina i još sijaset sitnica koje idu uz to.Da se razumijemo ima i kvarova na d5 motorima ali ne u ovako drastičnim oblicima.Najviše kvarova sam naletio na injektore koji su morali na reparaciju ali mahom nakon 300-350 tkm.Na stranu problemi sa swielom to je jedan veliki zaheb kod volvo motora ali i drugi proizvođači su imali tih problema.
Ukratko eto Marko zašto smatramo da ti motori baš i nisu neka sreča.
Ni 2.0 se nije baš puno bolje pokazao jer imam dva spaljena(ono spaljeni klipovi izgoreni ventili i sl)u radioni,i definiitivno nisu za reparaciju.Da i kod volva se dogodi da je klip spaljen radi injektora,ali kod njega promijeniš taj klip ii tjeraj dalje.Puknutu radilicu ili pogabane bregaste kod volva nisam našao niti benzinca niti diesela.
Jedan d5 koji mi dolazi na servis ima oko 600 tkm a drugi oko sad več možda i 900 i dalje uredno voze
Eto pitaj ako te još nešto interesira u vezi i oko toga :)
Ps:I dalje mrzim diesele :mrgreen:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon svi 22, 2017 11:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
...
Ps:I dalje mrzim diesele :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan