Sada je: sub tra 20, 2024 5:28 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon vel 20, 2017 9:27 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 28, 2011 2:04 pm
Postovi: 29
Vozi: s40 2,0 2008
Lokacija: Zagreb
Postovani forumasi,
Auto ima 160000km, prije 1000km napravljen servis, filteri, ulje i ostalo, inace je trosio vise ulja, ali danas zg-st-zg, morao u auto utociti 4l ulja...na povratku iz splita utocio dvije i u zgu se upalila lampica. Ako sta znaci, normalna voznja po autoputu, cca 140km/h...cini se da je to puno previse pa me zanima da li se moze ovako zakljuciti sta bi moglo biti da mene vagnu u servisu.
Dodatan problem sa mjerenjem razine ulja,danas mi se desilo da mi pokazuje da nema nista ulja, pa onda pokazuje ispod minimuna i iznad maximuma (istovremeno), a izmedju nema uopce ulja, onda seknudu kasnije malo jace gurnuo i bilo odjednom daleko iznad maximuma..neki savjet?

Puno hvala na pomoci i savjetima


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ajoj ti motori počnu trošiti uljaveć poslije 100000 km jako puno,a po autoputu pogotovo ,interesantno ne dime skoro ništa tek na večem gasu, inače imam Mazdu 6 s istim motorom i isto popije ulja ,a ima malo veču km,nedugo sam radio kolegi generalku na 112000 km,to su inače Fordovi motori i ugrađivali su se uz Volvo ,u Mondeo i Mazdu,a kaj se tiče provjere razine moraš pričekati bar 10-15 min da se ulje slegne ,i naravno mora biti auto na ravnom

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
4 litre na cca 1000km :shock:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A možda nije dobro izmjerio,ali kolegi je pio litru do Crikve i natrag ,znači manje od 500 km

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Čekaj....znači na neki prosječan redovan interval zamjene ulja(10000 km)moraš u međuvremenu natočiti u motor 20 lit ulja? :doh:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ne nego napraviš polugeneralku i miran si sljedečih 100000 km

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Toliko ulja nije trošio ni stari T-55(za mlađu generaciju to je stari ruski tenk :mrgreen: )
To bi ja gurnuo u koprive,a ne svakih 100 000 raskapao motor :snooty:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 20, 2017 10:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Mihovileeee!!!
Ovaj S40 je zaj....i tvog R-a :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 7:47 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 28, 2011 2:04 pm
Postovi: 29
Vozi: s40 2,0 2008
Lokacija: Zagreb
Sto se tice provjere ulja, znam kako se to radi, ali svejedno, tri puta gurnem stapikalo, u tri sekunde ii tri puta mi razlicito pokazuje...a najvise me cudi kad mi pokaze ispod minimuma i istovremeno iznad maximuma,a sve izmedju bude suho, pa onda ispod minimuma, pa onda da je previse ulja u motoru...
Btw koliko kosta polugeneralka?


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 8:15 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 28, 2011 2:04 pm
Postovi: 29
Vozi: s40 2,0 2008
Lokacija: Zagreb
Jos bih i presao preko velike potrosnje ulja, ali me muci sto sad vise nisam siguran u ocitanja ulja, a cekati da se lampica upali nije dobro :D


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 9:15 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Alex,kad staviš prst u vodu,jel cijeli prst mokar ili je samo gore i dolje mokar,a u sredini suh?
4lit.ulja na 1000km nije normalno :naughty:


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 9:17 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 28, 2011 2:04 pm
Postovi: 29
Vozi: s40 2,0 2008
Lokacija: Zagreb
pa o tome i govorim, da mi nesto sa mjerenjem ne valja, jer u tri mjerenja, u tri sekunde, pokazuje razlicito, i da je ispod minimuma, i da je previse ulja ili to, da je ispod i iznad mokro, a u sredini suho...da nisam vidio na svoje oci, ne bih vjerovao


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 9:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Kako ti izgleda rashladna tekućina?Izgleda li pjenasto i masno?


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 9:34 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 28, 2011 2:04 pm
Postovi: 29
Vozi: s40 2,0 2008
Lokacija: Zagreb
E to nisam pogledao, ali kako auto bio prije par dana na servisu, a potrosnja ulja i sve ovo traje vec neko vrijeme, pretpostavljam da su oni pogledali i da bi trebalo sve biti ok


Vrh
   
PostPostano: uto vel 21, 2017 10:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Mislio sam da ti nije počeo miješati ulje i vodu pa ti radi "prstene"Na stijenci cijevi od šipke i ostavlja otiske na mjeraču.
Imaš tu na forumu stručnih majstora koji bi ti to najbolje mogli defektirati.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan