Sada je: čet ožu 28, 2024 8:07 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 24, 2017 8:40 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Bok, imam problema sa autom i iscrpil sam sve ideje pa ako mozda ko zna pomoci.
Kad se auto zagrije na stalnom gasu pocne trzati iznad 1800 okretaja do 2800 okretaja, i kad je na leru se svakih 10-15 sekundi strese. Provjereni su injektori, visokotlacna pumpa, turbina, egr.
Auto ne pokazuje nikakvu gresku na dijagnostici. Prilikom voznje kad je spojen pokazuje da mu tlak varira ok 650 bara do 750.
I jos nesto. Skadao sam dpf fizicki i softwareski. Da li je moguce da mi je majstor azuriral software pa da ga to muci??
Hvala na odgovorima.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 26, 2017 8:29 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Takve simptome sam imao na astri gtc 1.9 cdti. Dijagnostika nije ništa pokazivala, a egr je bio uredno zaštopan.
Dvaputa smo ga čistili i nije pomoglo trajno, dok ga nisam zamijenio. I sad je ok. Moj nema dpf ,samo egr.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 26, 2017 8:30 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Jedino još da pregledaš senzor tlaka turbine

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 26, 2017 10:56 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Egr je ociscen i simptomi su dalje prisutni. i senzor tlaka turbine je provjeren.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 26, 2017 7:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Egr je ociscen i simptomi su dalje prisutni. i senzor tlaka turbine je provjeren.
A mjerac protoka zraka?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sub sij 28, 2017 9:20 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
I to je provjereno.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2017 8:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Poznati problem kod 2.0D PSA motora. Za sada ne postoji zvanicno resenje, samo alternative...


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2017 9:39 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
A alternative su??


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2017 10:09 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ako je sve ostalo sto moze uticati na to provereno, ostaje samo korekcija mapa ECU-a ( produzetak vremena ubrizgavanja goriva ). Sa time simptomi ili skoro potpuno nestanu ili dosta ublaze. Moraces ili da se naviknes na to, ili da pribegnes tako nekim alternativama...kad krenu problemi sa trzanjem, obicno to ostaje ne resena misterija do kraja...


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2017 11:30 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
tnx na odgovoru.....budem pokusal pa javim ako je uspjelo...


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2017 3:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Možda zvuči bez veze...filter goriva?


Vrh
   
PostPostano: uto sij 31, 2017 7:53 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Promjenjen je filter goriva, i regulator (ventil) protoka goriva na visokotlacnoj pumpi.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 02, 2017 7:44 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
rjesen je problem s trzanjem....problem je bio u software-u......software je citao podatke i slao pogresne parametre prema kompjuteru zbog kojeg je tlak na comon railu varirao.....majstor koji mi je skidao software-ski dpf je rekao da je to prvi put vidio.....problem je rjesen tako da software salje fiksne parametre prema kopjuteru i sad sve odlicno radi.....
Al imam jos par pitanja pa ako je ko voljan pomoci.
1.) Prije skidanja dpf-a fizicki i software-ski, prilikom regeneracije auto prelazi u safe mod te nejde preko 3000 okretaja. Moj je negdje od 2000 okretaja poceo trzati. Da li je imao ko takav slucaj i da li je to normalno?
2.) Trenutno imam jos jedan sitan problem. Kad je auto hladan prilikom paljenja okretaji odu do 1000 i onda lagano padnu do 800, a kad je topao, auto upali a okretaji lagano rastu. Da li bi to mogao biti problem senzora radilice ili bi i to bio software-ski problem??


Vrh
   
PostPostano: čet vel 02, 2017 12:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To je nešto opako sprčkano sa softverom,netko očito nezna što radi.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub vel 11, 2017 10:46 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
rjesen je problem s trzanjem....problem je bio u software-u......software je citao podatke i slao pogresne parametre prema kompjuteru zbog kojeg je tlak na comon railu varirao.....majstor koji mi je skidao software-ski dpf je rekao da je to prvi put vidio.....problem je rjesen tako da software salje fiksne parametre prema kopjuteru i sad sve odlicno radi.....
Al imam jos par pitanja pa ako je ko voljan pomoci.
1.) Prije skidanja dpf-a fizicki i software-ski, prilikom regeneracije auto prelazi u safe mod te nejde preko 3000 okretaja. Moj je negdje od 2000 okretaja poceo trzati. Da li je imao ko takav slucaj i da li je to normalno?
2.) Trenutno imam jos jedan sitan problem. Kad je auto hladan prilikom paljenja okretaji odu do 1000 i onda lagano padnu do 800, a kad je topao, auto upali a okretaji lagano rastu. Da li bi to mogao biti problem senzora radilice ili bi i to bio software-ski problem??
Kod mene, kada se baci u safe mod zbog DPF-a, onda tamo negdje iznad 2k slabo vuce i mozda dodje do 2.8k i onda pocne trzati jer ga ustvari blokira da povecava okretaje.


Zadnja izmjena: 155IE, dana/u sri stu 08, 2017 2:53 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan