Sada je: čet ožu 28, 2024 5:01 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub ožu 04, 2017 8:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Ne znam za ove nove motore, za moj old school 2.5 tdi gdje samo mjenjaju ulošci dizni je 2000 kn za 5 kom, dok je ista stvar kod purića bila od 4500 na više


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 04, 2017 10:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ma drugo su one stare dizne s ulošcima, pa to skoro svaki meho zna složiti , ove od comonreila su sasvim nesto drugo


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 05, 2017 9:50 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Ne znam zašto balog ne bi znao složit common rail? Slaže sve dizelsko
I sigurno je jeftiniji od razvikanog purića


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 05, 2017 6:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ne znam zašto balog ne bi znao složit common rail? Slaže sve dizelsko
I sigurno je jeftiniji od razvikanog purića


Sent from my iPhone using Tapatalk
I moj glas za Baloga. Otkad imam ovaj auto, tri njegove intervencije su bile kako treba i cijena je bila OK.
2 x mi je mijenjao uloske dizni, a jednom podesavao timing pumpe.

BTW, jednom se sjecam da sam vidio da servisira neki common rail ... KIA ili Hyundai je bio...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 05, 2017 8:54 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Sto se tice ispitivanja i repariranja Siemensovih VDO dizni kakve ja ima, sad sam dosal do saznanja da jedino u HR moze Puric to odraditi.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 20, 2017 9:05 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Testirane su sve 4 dizne i pumpa kod Purica. Od 4 dizne su tri kao neispravne i pumpa je ispravna. Kupljene su tri nove kod njega samo sto mi je on prodao dizne klas 4 a ova jedna stara je klas 6 (neznam ako to ima kakve veze). Sve je ostalo isto osim sto auto na leru mirno radi. Znaci trzanje i tesko paljenje i dalje su prisutni. Sad jos vidim da je korisnik nmilance imao takav slican problem i rjesio ga je novim softvareom i kalibriranjem dizni na klas 4. Da li da jos to probam direktno u Volvu? Ali ima jedan problem. Ja nemam dpf. Hmmmm.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 21, 2017 3:19 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ma ja sam za test menjao i filter goriva, cistio kuciste filtera goriva, cistio rezervoar, MAF, pumpu visokog pritiska, sve 4 dizne, common rail senzor...i nista. I dalje trza...Tek posle custom softa za ECU je stanje dosta ublazeno ali nije potpuno otklonjeno. Misterija...Pojavila se prica da je problem u geometriji turbine koja vremenom dodje u stanje da udje u neku vrstu rezonancije koji stvara nestabilni pritisak vazduha sto posledicno daje brzu promenjlivu informaciju ECU o odnosu gorivo/vazduh i da tada trza...


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 21, 2017 3:53 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
hvala na odgovori....probat cu pa cu se javiti


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 30, 2017 8:13 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
evo, samo da javim, da nakon svih testiranja kod Purica te mjenjanja svih dizni i visokotlacne pumpe te azuriranje softvera sa autom imam i dalje problem......misterij


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 30, 2017 9:48 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Da sam na tvom mjestu, otišao bih do nekoga od 2 tunera (muha ili hic) da ti stave auto na valjke i logiraju parametre, mislim da ces tako doći do saznanja što te mući a po potrebi odradiš custom remap softwarea.

Vjerujem da si već previše novaca bacio , a rješenja nema.
Gremlin problem je najgori problem



Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 30, 2017 9:57 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Sto se tice ispitivanja i repariranja Siemensovih VDO dizni kakve ja ima, sad sam dosal do saznanja da jedino u HR moze Puric to odraditi.
U Ludbregu postoji serviser za dizelase kojeg mi je puno ljudi preporucilo.
Planiram skociti kod njih da mi istestiraju dizne jer mene muci problem s paljenjem pa cu napisati ovdje iskustva s njima.

https://www.google.hr/maps/place/DIZEL+ ... 16.6012347


Vrh
   
PostPostano: čet srp 06, 2017 8:58 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 25, 2016 1:35 pm
Postovi: 32
Vozi: Volvo s40
Update posta. Nakon svega sto je moguce istestirati na autu rjesena je enigma trzanja. Mehanicki je bilo sve ispravno te sam auto vozio poslje jos par puta do softverasa i urodilo je plodom. Problem je bio to sto prilikom iskljucivanja dpf-a softverski nije bilo iskljuceno ubrizgavanje aditiva za dpf kojeg vise nije bilo u spremniku za aditiv te je to radilo probleme. Ti koji su mi to sve radili rekli su da nisu imali ni na jednom Volvu takav slucaj. Tako ako ima ko probleme s trzanjem neka to isproba. Meni auto sad ide odlicno (nakon 10 mjeseci muke). LP


Vrh
   
PostPostano: sub stu 04, 2017 4:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
Update posta. Nakon svega sto je moguce istestirati na autu rjesena je enigma trzanja. Mehanicki je bilo sve ispravno te sam auto vozio poslje jos par puta do softverasa i urodilo je plodom. Problem je bio to sto prilikom iskljucivanja dpf-a softverski nije bilo iskljuceno ubrizgavanje aditiva za dpf kojeg vise nije bilo u spremniku za aditiv te je to radilo probleme. Ti koji su mi to sve radili rekli su da nisu imali ni na jednom Volvu takav slucaj. Tako ako ima ko probleme s trzanjem neka to isproba. Meni auto sad ide odlicno (nakon 10 mjeseci muke). LP
Odlicno da si resio problem! Moze li neki kontakt ljudi koji su ti to resili?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan