Pošto mi je pukao lim koji drži cijev šipke od ulja, cijela šipka i cijev je šetala unutar prostora oko kučišta filtra. Naručena nova i postupak zamjene je bio slijedeći :
1) skinuti plastičnu cijevkoja ide iz kučišta filtera na prednju masku
2) otegnuti vijak M8 s kojim je limeni nosač cjevi šipke ulja prišvršćen za separator uljnih para
3) lagano se isčupa stara cijev šipke ulja iz bloka
4) raspakira se iz ambalaže nova i preseli se zelena brtva (O-RING) na novu cijev, stavio bih novu ali nisam imao
5) kod montaže nove cijevčice treba je krenuti montirati iza senzora temperature ,jer postoji mogućnost da se njegov kabel pritisne i pukne ,tu treba bit pažljiv, rupa na bloku je bez problema vidljiva i može "nanišaniti"
6) osjeti se na ruci kada cijev nakon pritiskanja sjedne do kraja
7) zategnuti vijak M8 na nosač od separatora ulja i gurnuti šipku mjerača natrag
8) vratiti plastične cijevi od usisa zraka
9) upaliti auto i pregledati eventulana curenja
Jedino nisam sve korake pofotkao. Nadam se da će nekome pomoći