Sada je: sri tra 24, 2024 3:20 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: cudno paljenje
PostPostano: pet stu 04, 2016 8:51 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
U pitanju je S40 2.0D.

Problem je takav da se ponekad prilikom paljenja auto odmah ugasi. Kada se to dogodi, nekad upali iz druge ili trece, kako kada. Najgore je sto taj problem ne mogu reproducirati po zelji nego moze proci mjesec dana da se ponovi, a moze odmah slijedece paljenje. Najcesce se to dogodi nakon duljeg stajanja, ali zna se dogoditi i kada je motor zagrijan.

Auto normalno upali i odmah se ugasi. Kao da ostane bez nafte. Probao sam i sa drugim kljucem, za slucaj da je u pitanju neka zastita protiv kradje, ali isto se dogodilo i s drugim kljucem.

Ono sto vizualno primjetim pod haubom je da se tijekom rada motora vide mjehurici zraka kroz dovod nafte, ali to mi kazu da je normalno, iako mi nema smisla da tu ima zraka. Znaci li to da npr. na filteru nafte vuce fals zrak? Mozda se ti mjehurici skupe pri injektorima i naprave nesto malo "praznog hoda" koji onda uzrokuje to gasenje?

S obzirom na to da mi je ovo prvi dizelas, nemam pojma sto da gledam. Ne cujem nikakvo zujanje pumpe prilikom davanja kontakta, pa pretpostavljam da pumpa nafte radi na nekom drugom principu u odnosu na benzince (neka vakuum fora?).

Ima li netko ideju sto da pogledam?
Nema smisla da dodjem u servis i onda tamo auto pali normalno kao da se nista nije dogodilo.

P.S. filter nafte je mijenjan na prethodnom redovnom servisu, znaci nije stariji od godine dana.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 04, 2016 1:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Od kuda si?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon stu 07, 2016 11:44 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Od kuda si?
Iz okolice Varazdina sam.

Vec bih ja npr. ostavio preko noci auto kod Biskupa u servisu, ali je stvar u tome da se taj problem s paljenjem ne dogodi uvijek nego samo ponekad, a nitko ne moze dijagnosticirati problem kojeg ne mozes reproducirati.


Vrh
   
PostPostano: sub stu 19, 2016 11:59 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Evo opet mog problema jucer. Vanjska temperatrua 11C po board compu, a auto se upali i odmah ugasi.
Nakon 4-5 pokusaja upali kao da se nista nije dogodilo.

Dakle, reklo bi se da uzrok nije u niskim temperaturama. Ima li neki lagan nacin da provjerim pritisak nafte prema injektorima?


Vrh
   
PostPostano: sub stu 19, 2016 10:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da te ne hebe mozda senzor temperature, jel ako gubi naftu u sistemu nemozeš ga upaliti bez odzracivanja, mozda zeza klapna koja sluzi za gašenje pa ostane zastekana, to je ona klapna na sredini motora na nju ide crijevo iz interculera.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon stu 21, 2016 10:58 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Da te ne hebe mozda senzor temperature, jel ako gubi naftu u sistemu nemozeš ga upaliti bez odzracivanja, mozda zeza klapna koja sluzi za gašenje pa ostane zastekana, to je ona klapna na sredini motora na nju ide crijevo iz interculera.
E vidis, to je dobra ideja za provjeriti...

Govoris o ciscenju ovog dijela iz ovog videa?
https://www.youtube.com/watch?v=YFVyhrC40eY" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon stu 21, 2016 1:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
O tome govorim da, ali zna i vakum riknut ili zastekati klapna,onda se samo malo pobrusi i radi dalje


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto stu 22, 2016 10:33 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
O tome govorim da, ali zna i vakum riknut ili zastekati klapna,onda se samo malo pobrusi i radi dalje
Kako da najlakse ispitam da li je problem u vakuumu?

Iako, da je problem u vakuumu, vrlo vjerojatno bi zezao svaki put nakon duljeg stajanja, zar ne?


Vrh
   
PostPostano: uto stu 22, 2016 10:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A najbolje vakum pumpicom ili većom špricom


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet pro 01, 2016 4:00 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Evo, snimio sam video kako moj problem izgleda u praksi. U ovom slucaju je vani -4C, ali to sa dogadjalo i kada je bilo npr. +11C.

https://youtu.be/ta_7ftLuCaU

Bio sam kod Biskupa u Varazdinu i nakon sto je pogledao video kaze da je najvjerojatnije problem u EGR ventilu (iako auto ne javlja gresku niti na EGR-u niti na grijacima), pa smo ga preventivno izstekali da vidimo da li ce se ponoviti problem u neko skorije vrijeme.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 01, 2016 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Trebao je samo u dijagnostici pogledat parametre egr-a i znao bi sve, al i o vako ćeš znat jel ok


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 02, 2016 9:30 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Nije EGR. Jutros se ponovila ista situacija iako je EGR bio odstekan.

Da li je moguce da se ovo dogadja zbog zacepljenog DPF-a? To je jedina greska koju je auto registrirao, iako me u posljednje vrijeme ne baca u safe mode pa sam pretpostavio da je regeneracija odradila svoje.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 02, 2016 11:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Daj mijenjaj mehaničara , ako ima grešku dpf-a , onda se to mora riješiti , jer ti može motor riknuti zbog njega


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 02, 2016 11:27 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Pogresno si shvatio. Nakon greske DPF-a, napunjen je aditiv kojeg nije bilo i malo sam provozao auto pa se vec neko vrijeme ne baca u safe mode i za pretpostaviti je da je regeneracija odradila svoje.

No, sa 150k km DPF je sigurno pri kraju i razmisljam da ga kompletno izbacim iz auta... sad je samo pitanje da li DPF koji je pri kraju moze utjecati na ovakvo cudno paljenje?


Vrh
   
PostPostano: pet pro 02, 2016 11:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pa dpf baš i nema veze s paljenjem


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan