Sada je: uto lis 16, 2018 4:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 12, 2018 6:45 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 164
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Novi problem:
Mijenjam zupčasti remen i primijetim da remenica zupčastog na radilici ima kanal 9mm za kajlu, a kajla pod njom je široka 6mm, te je hod (luft,prazni hod remenice) cca širine jednog zuba oko radilice. Na istoj osovini i u istoj osi je i kajla za nosač "vibration dumpera" tj. nosača remenice mikroremena, isto 6mm, ali je utor u toj rupi na tom nosaču 6mm i nema lufta kod zakretanja, nikakvog.
Ispada da bregasta u radu može plesati par stupnjeva u odnosu na radilicu.
Da li je to normalno, ili je to neka greška u tvornici, jer do sada zupčasti nikad nije bio mijenjan.
Da li da to fiksiram ili da ostavim tako kako sam našao, jer na utoru za kajlu, kao ni na kajli nema apsolutno nikakvih znakova "razbijanja" niti mehaničkih oštećenja, sve izgleda kao novo i ispravno.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2126
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
2.0 d motor 100 kw ? Apsolutno normalno , ja uvijek stavim na sredinu stegnem pištoljem i gas, naravno ozubim bregastu i radilicu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 164
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Molim te pojašnjenje za "ozubiti". Da li je to staviti remen kompletno, ili ?


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2126
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Blokirati radilicu i bregastu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:49 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 164
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Dobro, to je pod obavezno. A stavljaš li novi vijak u radilicu ili ostavljaš stari? I da li ga namažeš s "loctiteom" da se opet teško odvine za slijedeći put?


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2126
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Niti mažem niti stavim novi vijak


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:53 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 164
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Števa, dužan sam ti preko nekoliko. Hvala ti puno, još jednom.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 12, 2018 7:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2126
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ma ništa , samo po gasu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: ned svi 13, 2018 9:22 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4502
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Taj luft je normalan.On i služi za finu korekciju uzubljivanja i nemora biti da uvijrk odgovara na sredini proreza

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon svi 14, 2018 12:47 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 164
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Onda bi se "paljenje" moralo svakako poštelat' iza svake zamjene zupčastog remena? Valjda ne, jer uvijek paše rupa-na rupi (radilica/bregasta).
Kad sam finalno našpanao remen, "ozubljenjem" sam provjerio da li mi nakon zatezanja remenice mikroremena na radilici sve paše, i to okretanjem radilice osam puta (baš da vidim kako se ponaša španer zup. rem.), obje rupe su se poklopile "u bebu", ali, kao da mi sad malo tromije reagira na "gas". Možda je to i radi mjerenja vanjske temp. koja se opet nakon par godina pomrdala (laže cca -15°C), pa ću opet malo morat' pošpricat' konektor na vrata/štok spoju. To me svakih dvije-tri godine, prelaskom iz zima/ljeto perioda zaštiha. Inače, zbog rasporeda slijeda elemenata, konkretno poklopca sveg zupčastog, ne mogu ni definirati u kojem su odnosu, nakon zategnuća vijka na bregastoj zamaknute te dvije remenice na radilici, jer nisam mogao nigdje "pohraniti" oznaku na zupčastoj, da bih je poslije mogao vidjeti. Karamba. Možda preko remena, posredno, na bloku? Uz prilično gnjavaže, a za gotovo nikakvu korist, samo informaciju.
Od okolnih prijatelja "fušera" nisam čuo da još koji motor ima takvu toleranciju na tom spoju remenice i bregaste. Ubili su me u pojam da to ne valja ... heh.
Kako sam uz zup. remen mijenjao i vodenu pumpu, tražio sam i totalni ispust po bloku, al sam ga našao samo ovdje, na slici 11:

https://accessories.volvocars.com/Insta ... t/V50_2004

a toga na mom vozilu nema, pa sam nadolio samo čistu destiliranu (cca 5,5l), da ispere staru tekućinu, pa ću još jednom tako ispustiti, pa opet destiliranu, pa na kraju ispustiti i to pranje, te uliti čisti koncentrat-nek'-se pomiješa, za cca fifty/fifty.

Našao sam i kud ide črefce od turbine na drugu (prednju) stranu motora, da bih ga kompletnog zamijenio, jer mi je na sredini zadnje strane motora puklo nedavno, pa sam ga privremeno samo naštukao (mrvilo mi se pod prstima- a ono, kao silikonsko).
Namjeravao sam promijeniti i mikroremen, i španer njegov, odnosno samu rolicu, ali vijak/osovina rolice/ležaja s Dayco-španera toliko je zagrizao u siluminsko kučište da sam se skoro usrao, ali nisam ga uspio izšaraufati (WD, nabijanje po glavi, odvijač, pneumatski ključ vibracijski - i ni mrdac, počelo je pucati i kučište španera, ali srećom, samo graničnik krajnjeg položaja), pa je to ostalo za idući vikend, kao zamjena kompletnog španera, a i novog mikroremena. Koja je to sila za otpustit' taj mikroremen??!??
A promijenio sam i prednje amortizere. Lijepa poluvikend akcija.
Večeras na probnoj vožnji osjećao sam se kao da vozim neki skupi gospodski auto, ala Rolls Royce, te zaključio da kad ećuskoro zamijenim i stražnje amortizere (koji su još super-ali vjerujem da su novi puno bolji) i silent-blokove na prednjim vilicama (koji su isto još super/skoro dobri - već sam kupio TRW-ove, ali nisam stigao ih zamijenit', a još su uvijek SWAG-ovi, nekih 8 godina, ali već zadnjih pet, polugovno, ni dobri-ni loši), da će to-biti-baš-to. I da bih ga vozio još barem 10 godina. Bolje nego da ga prodam u bescjenje, pa onda kupim nešto drugo, na čemu ću se opet naradit' kao sivonja.
Idem sad malo pod tuš, pa prileć, sretan i krepan-umoran, he.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić