Sada je: čet lip 04, 2020 12:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet svi 03, 2013 8:44 am 
Offline

Pridružen/a: pet svi 03, 2013 7:59 am
Postovi: 5
Vozi: 440
Zamolio bih vas za pomoc ako je neko imao slican problem. Pre par dana je opran motor u autu i od tada je skroz prolupao. U pitanju je 1.7 motor sa karburatorom i ugradjen je plin. Nakon pranja motora je radio normalno u leru ali nije mogao da postigne vise od 1500-600 obrtaja na plinu. Na benzin je u leru podizao obrtaje bez problema ali je u voznji totalna katastrofa. Do 1900 obrtaja radi ok ali od 1900 do 2100 pocinje da se jako trese, trza i treba mu oko 30 sekundi da prebaci 2100. Nakon toga od 2100 do 2900 radi normalno i opet pocinje puno da se trese. Od 2900 do 3100 obrtaja opet oko 30 sek. mozda i vise vremena mu treba. Preko 3100 radi super. Na plin ne moze ni da krene. Zamenili smo svecice, kapu, ruku i kablove ali i dalje ne ide. Da li postoji mogucnost da je u pitanju bobina ili da trazim kvar na drugom mestu? Do sada je 2 puta opran motor i nije bilo nikakvih problema.


Vrh
   
PostPostano: ned svi 05, 2013 9:24 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Proveriti sve elektro kontakte, kao na primer sklop bobina modul paljenja ukljucivo i kontakte ka senzoru radilice.
I sam taj senzor na zvonu menjaca proveriti.

Opisani problemi u radu sugerisu da je problem u smesi, a narocito imajuci u vidu da je to 1.7 motor sa karburatorom koji je poznat po problemu sa izolatorom na spoju karba i usisne grane.
Lako je moguce da je tu krivo, da usisava fals vazduh u vecim kolicinama i time nepravilno radi.

Resenje je zamena tog izolatora novim, obrada donjeg dela tela karburatora ili neki drugi pogodan nacin da se taj sastav 2 razlicita materijala izlozenih promenama temperature zabrtvi.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: pon svi 06, 2013 9:30 pm 
Offline

Pridružen/a: pet svi 03, 2013 7:59 am
Postovi: 5
Vozi: 440
Hvala na detaljnom odgovoru :D :D

Sutra cu poruciti novu bobinu i videti da li je problem u njoj. Ranije sam imao problema sa fals vazduhom i tada se motor sasvim drugacije ponasao. Sad radi odlicno i ocajno a kad je bio problem sa fals vazduhom nije uopste radio dobro. Takodje se povremeno cuju blage detonacije sto se nije do sada desavalo,


Vrh
   
PostPostano: čet svi 09, 2013 11:39 am 
Offline

Pridružen/a: pet svi 03, 2013 7:59 am
Postovi: 5
Vozi: 440
Problem resen, u pitanju je bobina.Hvala na pomoci i savet za izbegavanje volvo servisa marko&pedja u Beogradu.


Vrh
   
PostPostano: čet svi 23, 2013 10:49 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Super da si resio problem a sto se tice pomenutih ne bih ih ni zvao serviserima niti mi nije jasno kakve veze mogu imati sa servirisanjem vozila.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić