Sada je: sri svi 27, 2020 11:15 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet tra 12, 2013 8:40 am 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
Pozdrav,

Imam 460icu, 95. godište, motor B18U, oko 240000km. Par sekundi nakon šta ga upalim, okretaji mu počnu padat ispod minimuma, motor se počne trest i radit neravnomjerno sve dok ne dam gasa. U vožnji dosta trokira i nema snage. Kod kočenja kad je stisnut kuplung okretaji padnu ispod minimuma, auto se zatrese i onda se okretaji naglo vrate na minimum. Jednom mi se skoro ugasio u vožnji :shock: Ovo je pogotovo izraženo kad mijenjam iz 3. u 2. brzinu.

Zna li netko šta može stajat iza ovoga? Mehaničar nije siguran zašto se ovo događa.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 12, 2013 11:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
RPM senzor, senzor temperature za ECU, dizne?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 5:20 pm 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
UPDATE - padanje okretaja u vožnji je riješeno (pozicija gasa) ali još uvijek se ne zna šta je iza onako neravnomjernog rada u leru, pogotovo na hladno.

Uzeo sam auto od mehaničara jer nije znao riješit taj ler, kako da provjerim ovo šta si naveo?


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 6:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Za početak skini dizne i klapnu gasa, nju možeš sam očistiti a dizne nekome ko se time bavi, da ih testira i eventualno očisti, meni su za sličan 4cyl motor uzeli nekih 10€, ne bi ni tamo trebalo biti skuplje.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 19, 2013 2:40 pm 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
Koliko je skinut dizne i klapnu gasa kompliciran posao? Na autu znam samo promijenit ulje, filtere itd. Za sad još nisam imao prilike radit nešto kompliciranije :whistle: . Možda imaš neki tutorial na netu ili ukratko da mi ovdje objasniš kako se to radi?

Znaš možda kako bi se mogao prikopčat na onboard komp (ako je uopće to moguće) pa da malo pročačkam? Vidim da ovdje spominju takvo prikopčavanje

Inače sorry na nejavljanju, tjedan mi je lagano ubojstven :D


Vrh
   
PostPostano: sub tra 20, 2013 11:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Nisam nikad ništa radio na 400-tkama, ali u principu, klapna gasa iliti "throttle body" se skida tako što odspojiš sve žice i crijeva koja idu na nju i izvrneš je. Inače, to je ona stvar na koju ide sajla gasa, a nalazi se između interkulera i plenuma (onog na čemu piše "TURBO Intercooler").
Dizne se uglavnom "isčupaju" i poslije ubodu natrag, nakon što se izvrne par šarafa koji ih uglavnom drže tu sa railom, ili neki osigurači. U principu, kad vidiš-biće ti jasno. Jedino što ja vidim kao problem kod tebe je što su dizne iza motora, tamo gdje se usisna spaja sa glavom, i cijevi usisa idu preko glave, pa ne znam koliko ti je pristupačno bez skidanja usisne grane...ako ne ide, možda da za početak probaš samo sa klapnom gasa, uzmeš i očistiš je ivasolom.

Jesi li gledao Throttle Position Sensor?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub tra 20, 2013 2:45 pm 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
mislim da mi je mehaničar rekao da je radio oko pozicije gasa (pretpostavljam da je to Throttle Position Sensor) i s tim je riješio dio problema, tj. padanje okretaja ispod minimuma kod kočenja.Rekao je da nije mogao nać taman poziciju, dakle okretaji su ili padali ispod minimuma (tu bi se auto počeo trest) ili kao šta je sad ostanu možda na 1200, 1300, šta nije idealno ali barem mi se ne gasi.

Inače ova 460ka nema turbo tako da će ta klapna gasa bit na malo drukčijoj poziciji, ali nema veze. Prokopat ću malo ovih dana, bacit par slika (a i otvorit Haynesov manual za 460ku) pa se javim.


Vrh
   
PostPostano: sub tra 20, 2013 7:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Onda će da ti bude između kutije filtera i plenuma.

Haynes je dobra stvar, uzmi, čitaj i samo polako.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 25, 2013 1:28 pm 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
Pa rek'o da ja ovome pristupim inžinjerski :geek:

Dakle, album sa slikama motora ti je ovdje. Stavio sam na slike ove kvadrante da mi možeš jednostavnije objasnit di je šta na motoru od ovih stvari koje si gore naveo. Veće verzije slika se mogu otvorit tako da staviš mouse preko slike, klikneš na ikonu u gornjem desnom kutu i klikneš na "View full resolution".

Video hladnog starta (sorry na zvuku, kamera mi ima očajan mikrofon). Inače, okretaji ne skaču sami od sebe nakon šta padnu ispod 500 nego ja dodajem gas kad se auto počne trest.

Hvala šta se bakćeš sa ovime!


Vrh
   
PostPostano: uto tra 30, 2013 7:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Izvini, tek sad dođoh na forum...čim budem negdje sa zvučnicima i koji sekund više vremena, pogledaću.

Usput, taj IAC ventil ("motorić ler gasa"), da li ste kojim slučajem to čistili?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: uto tra 30, 2013 9:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 995
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Mozda bubam gluposti ako da se ispricavam, noob sam u pitanju mehanike ali ja sam skidao svoj etm i cistio to, a etm je ta klapna gasa tako da se definitivno moze cistiti.. imas sredstco koje se bas zove etm cleaner no toga nema kod nas, bar ja nisam nasao.. pa sam koristio brake cleaner
slika
slika

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: sri svi 01, 2013 9:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
ETM je "Eletronic Throttle Module", pošto je to kod tebe elektronski kontrolirano, nemaš stvarnu saju gasa, ali osim toga to izgleda identično. To bi valjalo očistiti recimo Ivasolom i četkicom za zube..pošto je kod tebe elektronski, ne treba ga previše otvarati i zatvarati, dok je kod Taurusa mehanički, na sajlu, pa ima jednu stavku manje za brinuti. 8)

I dalje nemam dovoljno minuta vremena na hrpi...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri svi 01, 2013 6:03 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 17, 2012 4:10 pm
Postovi: 98
Vozi: s40
vjerojatno i ja bubam gluposti,al mozda da izmjeris kompresiju?! to je najjeftinije i bar iskljucis ventile,karike...


Vrh
   
PostPostano: čet svi 02, 2013 1:27 pm 
Offline

Pridružen/a: pet tra 05, 2013 3:46 pm
Postovi: 10
Vozi: 460
Za IAC nisam siguran, a za kompresiju mi je rekao mehaničar da je provjerio i da je ok. IAC ćeš mi isto morat na slici pokazat di se nalazi :oops:

Citat:
Izvini, tek sad dođoh na forum...čim budem negdje sa zvučnicima i koji sekund više vremena, pogledaću.


Nema problema, odlično!


Vrh
   
PostPostano: čet svi 02, 2013 2:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1781
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
micika666 je napisao/la:
vjerojatno i ja bubam gluposti,al mozda da izmjeris kompresiju?! to je najjeftinije i bar iskljucis ventile,karike...

Nema teorije...

Taurus, klapna gasa ti je na 2. slici, kvadrant C2, ispod plastike, a to ti izgleda otprilike ovako nekako, skužićeš kad rasturiš:
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Images/DA3669E.gif
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Images/3CCD55E.gif

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
960 x6, 940 x12, 760 x5, 740 x12...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić