Sada je: pet ožu 29, 2024 6:46 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 03, 2011 5:25 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
auot je kod mene cjelih 7 dana pa rješavam probleme :D primjetio sam da se auto malo više zagrije nego sto bi trebalo, ventilator pali normalo mislim na 95, ali auto ide do 100 stepeni pa vrati na 99, nije izbacio vodu ali na čepu čujemo crvkutanje vode :D i malo je mokro oko boce,nije tačka ključanja ali je pred.... ovo je voznja po gradu, uzbrdo i tako to... sta prvo odakle da krenem....

:|


Vrh
   
PostPostano: uto svi 03, 2011 10:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Provjeri termostat :wink:

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 11:55 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
termostat sam provjerio tj izvadio sam sad vozim bez termostata pa ću vijdeti, danas je hladno pa tako :neutral: , ali ubacim termostat u šerpu i na šporet :D reaguje otvara se ali čini mi se pred ključanje vode... nadam se da je do termostata...


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 12:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Izmjeri točno termometrom kod koje temperature počne otvarat.

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 1:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ili jednostavno kupi novi termostat i stavi. Pa ne košta bogatstvo, a zamjena neće škoditi čak i da je ovaj kaj sada imaš ispravan. Dalje ćeš vidjeti šta i kako.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 9:47 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
znam da ne košta bogatsvo :D sad vozim bez termostata da vidim sta i kako, danas sam vozio i temperatura ide do tačke da upali ventilator, al ne ide preko 97, vidjet ću u toplijim danima, ma ovaj bordcomputer :evil: :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 3:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
i bez termostata se grije, vozio sam 10_ak kilomtera malo guzve i uzbrdo, do kuće upalio ventilator :evil: otvorim haubu opet isto, voda cvrkuće i malo mokro oko posude :? voda cirkuliše normalo dolazi s crijeva u posudu...

sta da radim :?: :?: :?:

ovo kontam uraditi ; zmjeniti ulje mislim da je već potrošeno, sknuti hladnjak i oprati (sumnjam na hladnjak da nije gdje začepljen ili sta već)

ko zna moguće uzroke ovoga pregrijavanja....

slika

i primjetio samda je ovo zatvoreno na hladnjaku (U crvenom kvadratu)

ne znam kako ide kod turbaka :?

help :D


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 11:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Super, od tuda ti je islo crijevo u ekspanzionu posudu za samoozracivanje. Postoji li ijedna visa tocka na hladnjaku?

Upali hladan motor i nakon par minuta stavi ruku na hladnjak, siguran sam da ces osjetiti od koje granice ti je hladnjak pun zraka i samo manji dio hladnjaka ustvari radi!
Ozraci kako treba i naruci si originalne dijelove. Ako je mesareno po autu svedi sve na original i radit ce ko mina!

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pet svi 06, 2011 11:47 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
vidiš to je to, eh ta posuda je to gdje točim tečnost jedno crjevo ide tamo na turbinu , a drugo se kači dole negdje ipsod filtera za ulje , i kako da odzračim hladnjak :D ovo je najvisočija tačka na hladnjaku, ma ovo je neko mesario po autu :evil:

slika

ovo je orginalna slika koja ide s posude dole ispod filtera za ulje, ima ovj crveni šaraf i kad odvrnem rupa :D


Vrh
   
PostPostano: pet svi 06, 2011 2:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Vadis i sve će bit jasno :D

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: pet svi 06, 2011 2:29 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
:lol: 8) na ovom kompu nemam instaliran vadis , i nema bash puno za ovaj model objašnjeno, al uglavnom nesto nije u redu s sistemom za hlađenje :?



a znaš koliko se čeka na instalaciju :roll: i ovako mi je komp u ....


Vrh
   
PostPostano: sub svi 07, 2011 12:26 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Nisam siguran da je ovo originalan ozracnik. Vise mi slici na neki Reno shlauf... No nije da sam strucan sa turbakima :D
Mislim da je turbak, kao i N/A imao samoozracivanje. I bilo bi najbolje da sve svedes u orignal stanje. Sigurno nebi imao problema.

Pusti ti Reno, to je auto nize klase i morao je zakuhat, jer mu je to bilo u cijeni... :)

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: ned svi 08, 2011 5:53 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
danas sam odzračivao :D bar misilim da sam odzračio :D ovako gosp Željko, donji desni dio hladnjaka (vozačeva strana, (pogled od farova)..)je bio hadan, i imam nekakav čep na dnu tj u donjem desnom čošku i to sam odvrnuo i hladana voda je curila lagano pa je nakon nekog vremena prešla u toplu, :D (koji opis :lol: ) sad je hladnjak ok tj svuda je toplo , al ima jedan problem tamo crjeva koja idu na elektro pumpu su hladana totalno (pumpa je smještena ispod filtera zraka) nisam stigao provjeriti jel radi jer kiša pada :violin: ....

ako moze malo o funkciji te elek . pumpe i njena uloga u ovom svemu :D

šteta što nisam gdje bliže da popijemo piVu :D i usput da mi objasniš.... :P


Vrh
   
PostPostano: ned svi 08, 2011 9:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Bok,
nije bed, evo ja sam ti se preselio i sada sam u Las Palmasu, mozda ti je blize ;D

El puma ti je spojena da cirkulira vodu kroz glavu motora i hladnjak kada nemas protok od glavne pumpe ( motor ugasen).
Unutar hladnjaka se nalazi gumeni nepovratni ventil (gumena klapnica) koja, dok motor radi, ne dozvoljava reverzan protok vode kroz elektricnu pumpu. Kada ugasis motor i kada je temperatura glave iznad xy stupnjeva onda se upali elektricna pumpa i cirkulira vodu kroz glavu i hladnjak. Posto je protok vode manji nego sa glavnom pumpom, temperatura vode koja dolazi u hladnjak se dize i tada ukljucuje ventilator da ohladi hladnjak...
Pumpa se gasi kada temperatura padne ispod 90 stupnjeva.

Preporucio bi ti da skines cijeli hladnjak i dobro ga pregledas. Vjerojatno je netko ubacivao kakva govna u rashladni sistem cim ti se hladnjak sam ne ozracuje niti ima dobru cirkulaciju. Nabavi drugi hladnjak i dovedi cijeli rashladni sistem u originalno stanje i neces imati problema.
Ako budes mijenjao pumpu vode, pazi da uzmes bolju pumpu. Mislim da bi bilo dobro da pitas da ti daju pumpu za clio 1.8 16v ili williamsa jer ce tako prodavac lakse skuzit koju pumpu hoces. Kada sam im rekao da postoje dvije pumpe za volva i da hocu impelersku samo su kolutali ocima, a ovako je jednostavnije ;)

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pon svi 09, 2011 12:29 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
ja sam na majorki :lol: , nedavno je urađen servis ( zupčasti, šapner, vodena pumpa ) ali mislim da je sistem bio ne odzračen, al nije u orginalnom stanju to je sigurno, za sada je bolje nakon odzračivanja, al svjedno hvala ti nikad mi nebi došlo to odzračivanjem :kiss: :D

i motor je izvanredom stanju i ide ko lud, čak je bolji nego onaj prošli iz "96_te, s ovim nema problema, čak i manje toroši benzina za ove performanse, uglavnom ovaj gospon turbo ostaje kod mene dok ima benzina na planeti, jer sam ga kupio za 650 eura :D

slika

hvAla volvu za ovo :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan