Sada je: čet tra 25, 2024 5:35 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon tra 18, 2011 7:12 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 18, 2011 7:07 pm
Postovi: 3
Vozi: volvo 460
Pozdrav. Planiram da kupim Volva 460 1,7 benzinca, pa ako nekome nije lijeno napisati na šta bih trebao obratiti posebnu pažnju prilikom pregleda vozila. Šta su mane, a šta dobe osobine ovih vozila. Kakav je konkretno ovaj motor 1,7? Je li auto tromo sa njim i hoću li imati problema pri preticanju? Kakva je potrošnja po gradu?


Vrh
   
PostPostano: pon tra 18, 2011 8:18 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 25, 2010 4:28 pm
Postovi: 81
Lokacija: Mursko Središće
Imaš PP :violin: :violin:

_________________
Saboter to mi je u krvi:) uz dozu benzina i aditiva


Vrh
   
PostPostano: čet tra 21, 2011 10:24 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 30, 2010 9:45 pm
Postovi: 106
Vozi: Opel Astra S100
Lokacija: Savica
Pa auto definitivno nije trom.... Podosta je živahan... Ali ima mušica koje se trebaju riješavati u hodu... Vezano za motor... Ostalo je sasvim oke. Možda nekoga, kao mene, znaju naživcirati cvrčci u unutrašnjosti.. :D

_________________
ACIKA - Advanced Car Electronics


Vrh
   
PostPostano: čet tra 21, 2011 7:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 18, 2011 7:07 pm
Postovi: 3
Vozi: volvo 460
Pa koje su to mušice? Kao što rekoh ja ne znam ništa o Volvu, pa mi ovaj odgovor ne značip uno.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 21, 2011 9:56 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
zdravo doktore :) nadam se da će moj 460 doći u tvoje ruke :D i mislim da ti nista krivo rekao nisam :dance:


Vrh
   
PostPostano: pet tra 22, 2011 10:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Ponukan pitanjem o musicama napisao sammali osvrt na 400 seriju, dok sam bezbrizno sjedio na vc skoljki.


Dakle musice u 400 seriji

Kao sto je kolega napisao, unutrasnjost tih generacija i nije bogzna sto. U bunkeru sve cvili, tabla cvili, vrata, krov... Ali nije tako strasno, vecina se da sanirat, u tabli npr popucaju kopcice i to se da zakrpat, stisnut i nije tako strasno. Veci je problem sto ima tabla puca od sunca pa se naprave pukotine koje ne izgledaju lijepo.

Ovjes; prednji sileni su premekani i nisu precizni, super se upresaju od peugeota 206, zadnji sileni se takodjer daju nac od drugih auta i puno su bolji ( dacia logan npr :( ) amortizeri na starom autu odu vrit pa ih je dobro zamijenit. Plinska KYB je izasla oko 2500 kn i prilicno je dobra. Autu definitivno treba tvrdja opruga da se manje uvija. Ako na zadnjem mostu nema antirol bara onda je to prva modifikacija koju treba napraviti. Skoro zaboravih, prednji most pogledaj prije kupovine. Zna puknut po savovima :) meni se je odvajao skoro 5mm. Dobra stvar je sto kad ti to pukne mores fino povarit pojacanja po cijelom mostu i autu, a mogao bi i generalku nabacit kad vec vadis motor... Ili ubacit f7p unutra, e to je vec posao.
Kao sto je kolega volvash napomenuo, vakuum cijevcice znaju jesti govna. Nista za zabrinut se, isto je na svakom autu tih godina. Jednostavno kupis metar cijevi i rezes si na komadice koji ti trebaju. Dobra prilika za kupit plavo silikonsko crijevo koje svijetli u mraku :D

Kocnice ok ako su 4 diska, jos bolje ako su prednji ventilirajuci! Zadnja kljesta znaju biti problem jer je rucna na njima, ali daju se reparirat pa se jos da zivjet sa time. U svakom slucaju ne bacati stara kljesta! 

Hmm, svijetla su za kurac! Sjenilo ode i onda je noc, a kada je noc onda je mrak pa se nista nevidi! Ha ha. Bez sale, farove je tesko nabavit i bas imam namjeru narucit nove jer se polovna u dobrom stanju ne nalaze lako. Dobra stvar kod farova je sto su golemi pa se xenon da ugurat u nutra. Nikakve rupe busit, sve stane u far kada se razmontira!

Motor; 1.6 zali boze. Dobar je za svakoga kome je auto samo prijevozno sretstvo, ali nista zivota u njemu. Od atmosveraca treba ici na b18ef, ep ili u. Odnosno 1.7l 103hp, 109hp ili 2.0l 115hp. Najbolju bregastu ima ep. Najdulje otvorena i najveci brijegovi. Mislim da bi bilo super uzet donji dio od 1.8l motora, glavu od 1.7 (b18ep) portat i oversize ventile stavit) usis od istog motora, i laksi zamasnjak od 16V renaulta (f7p ili f7r). Povrat uljnih para u usis zna puno problema napravit, bilo bi pametno tu stavit oil catch can i rijesit se toga dreka. Samo prlja TB. Razvodna kapa se brzo potrosi, to mi ide malo na zivce, ali i ne kosta puno pa ajde. Ipak se razmisljam da kupim original (ali u renolu jer je sigurno jeftinije) pa da vidim koliko ce trajati. 
Turbaka nisam imao ali Goust ga je dobro nahvalio. Mislim da je to super masina za svoju generaciju!
Zna slinit ulje na poklopcu od prijenosa pumpe ulja, to bi bilo dobro pogledat. Inace uredan motor. Mjenjac super, lako se sastavlja. Ima dosta dijelova jer je renolov. Cak bi se i spera sa r5 dala nabavit i ugurat.

No da rezimiram,
400 serija je po meni naj obicniji ili naj manje volvo od svih volva, ali opet je to poseban auto. Da podsjetim, to je serija u kojoj je predstavljena tehnologija zona deformacije, SIPS, nove tehnologije sigurnosnih pojaseva, prvi mehanicki absorberi energije koju tijelo oslobadja prilikom sudara ( kasnije zamijenjeni piro patronama). I jos stosta... Mislim da je to vrlo pouzdan auto. Ima odlicno doradjene renoloceve motore, mjenjac koji se nezeli pokvarit, ima design koji mi se i dan danas svidja... Ne postoji nista sto na tom autu nemozes sam napravit! Ukratko, moj metalni prijatelj!

Eto, popravio sam par gresaka, dodao komentar o cijevima vakuuma i ostavio jos par gresaka da imam poslije sta ispravljat :mrgreen:

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Zadnja izmjena: Zeljko_M, dana/u uto tra 26, 2011 9:54 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sub tra 23, 2011 7:55 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
odličan text :clap: i cjevčice od vakuma si zaboravio :D


Vrh
   
PostPostano: sub tra 23, 2011 8:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Svaka čast na textu, da nemam već V40-tku sad bih odmah išao gledati u njuškalo koju 400-tku :-).

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub tra 23, 2011 8:21 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 25, 2010 4:28 pm
Postovi: 81
Lokacija: Mursko Središće
Sprdavate se tu s dečka ali bar neko ko ima 460 i voli dati savjet o tome! Kad svi ostali šute! Iskreno da velim ja sam postao član ovog Foruma s nadom da dobijem neki pametni savjet koji bi mogao koristiti i NISAM dobio! Čovjek si uzme vremena da napise nekaj a vi onda popljuvate nekoga kao "ZABORAVIO JE NA VAKUM CIJEVČICE" Mislim dajte se malo zapitajte!! :o :o

_________________
Saboter to mi je u krvi:) uz dozu benzina i aditiva


Vrh
   
PostPostano: sub tra 23, 2011 9:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Sprdavate se tu s dečka ali bar neko ko ima 460 i voli dati savjet o tome! Kad svi ostali šute! Iskreno da velim ja sam postao član ovog Foruma s nadom da dobijem neki pametni savjet koji bi mogao koristiti i NISAM dobio! Čovjek si uzme vremena da napise nekaj a vi onda popljuvate nekoga kao "ZABORAVIO JE NA VAKUM CIJEVČICE" Mislim dajte se malo zapitajte!! :o :o
Ja zbilja u ovoj temi ne vidim da se netko s nekim sprdao :naughty: ,Željko je napisao odličan tekst o manama serije 400 :clap: ,a volvash je samo nadodao da treba provjeriti i cjevčice od vakuma koji su vjerojatno isto problem.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: ned tra 24, 2011 8:23 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
:shock: :shock: nisam se sprdao aaa tebe, samo sam to dodao jer sam s istim imao pravih problema....


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2011 9:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Saboter, volvash je u pravu, zbilja sam zaboravio napomenut ta čreva. :)
To je dosta bitno jer ako ti tu gubi vakuum onda nemores smjesu dobro nastelat.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan