Sada je: čet tra 18, 2024 9:26 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov: Evo i mene
PostPostano: uto kol 07, 2007 4:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Nisam se prije javljal jer sam provjeravao informacije,, ali nigdje kaj se toga tiče u meni trenutno dostupnim dokumentima ništ ne piše..

Moj savjet je slijedeći tankaj 95 oktana jer to gorivo sigurno zadovoljava oktansku vrijednost potrebnu za rad tvog motora, a sad kaj je on bezolovan nema veze, olovo je navodno na tim motorima služilo kao dodatno podmazivanje motora,, sad da su oni na vozilima sa katalizatorom mijenjali cijelu koncepciju motora- nisu :!: ,, tak da tankaj 95 i "piči miško"


Vrh
   
PostPostano: uto kol 07, 2007 6:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Uostalom, znat ces i sam ako ti auto ne tolerira bezolovni, malo ce ti nemirnije raditi masnina
Dapače, primjetio sam da radi mirnije bez aditiva. No nikad nisam vozio bez aditiva više od 400-500 km u komadu.


Vrh
   
 Naslov: Re: Evo i mene
PostPostano: uto kol 07, 2007 6:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
tak da tankaj 95 i "piči miško"
Tehnička knjižica kaže da je motor tip B 18 EP 115. Nema potrebe provjeravati broj motora?
Jer - ponavljam - starom su prije par godina u servisu rekli da obavezno dodaje aditiv i on se drži toga.


Vrh
   
 Naslov: Re: Evo i mene
PostPostano: uto kol 07, 2007 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Nisam se prije javljal jer sam provjeravao informacije,, ali nigdje kaj se toga tiče u meni trenutno dostupnim dokumentima ništ ne piše..

Moj savjet je slijedeći tankaj 95 oktana jer to gorivo sigurno zadovoljava oktansku vrijednost potrebnu za rad tvog motora, a sad kaj je on bezolovan nema veze, olovo je navodno na tim motorima služilo kao dodatno podmazivanje motora,, sad da su oni na vozilima sa katalizatorom mijenjali cijelu koncepciju motora- nisu :!: ,, tak da tankaj 95 i "piči miško"
pise, samo u dokumentima iz proslog stoljeca :)
olovo je sluzilo za podmazivanje ventila, odnosno dosjeda. cini mi se da je volvo od '86 poceo raditi glave u skladu sa koristenjem bezolovnog benzina. Znaci za sve koji nisu na cistu, nece se sjebat motor nego "samo" eventualno glava, odnosno dosjedi ventila I ventili na autima koji nisu predvidjeni za bezolovni benzin. posto je takvih sve manje, ova tema je mozda deplasirana.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 10:27 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 15, 2007 2:47 pm
Postovi: 58
Lokacija: Zagreb
U mom slučaju je motor B18 EP.Ima sondu i katalizator,a natačem ga s 95,98,100 bezolovno.Nema neke bitne razlike u radu motora, uvijek u leru radi nemirno. Pozdrav

_________________
kristian_0
440 gl ('90) B18EP cat.
(210 000 km)
740 gl ('86) B230A
(217 000 km)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 11:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... uvijek u leru radi nemirno...
Moj također. Na žalost.
Ali kako nema ni sondu ni katalizator, onda i dalje ostaje ona dilema s aditivom :?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 11:45 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
IMHO priče o podmazivanju olovnog benzina su priče za mase.
Naime, vratimo se malo u povijest i prisjetimo da nekoć bezolovno gorivo nije postojalo. Zašto? Zato što nije bilo potrebe dodatno ulaziti u troškove (bespotrebno) da bi se frakcijsko gorivo pročistilo od olova. No onda su se jednog dana javili mali zeleni i rekli nepobitnu činjenicu da je olovo iz grupacije teških metala, i kao takvo zagađuje okoliš znatno više nego se javno priznaje i polako natjerali vlade širom svijeta kroz raznorazne organizacije da uvedu norme koje bi ograničavale udio olova u ispušnim plinovima a samim time i u samom gorivu. Tada su naftni prerađivaći bili prisiljeni unaprijediti svoje pogone kako bi dobili što čišće gorivo. Tako se rodio bezolovni benzin. Ista vam se stvar danas dešava sa količinom sumpora u gorivu, a u budučnosti će to biti neki drugi kemijski element.
Kao prilog ovoj mojoj tezi, samo još da navedem da sam ja osobno kroz tri svoja vlastita automobila koji su napravljeni isključivo za olovno gorivo, napravio preko 500.000 tisuća km vrlo agresivne vožnje bez imalo štednje, niti jedan nije bio novi, svi su u trenutku kupovine imali debelo preko 100.000km od prijašnjih vlasnika, a svi do jednoga i dan-danas voze i rade k'o urice iako u njih nikada nisam natočio niti kap olovnog benzina niti bilokakav olovni aditiv. A znam masu tzv. stručnjaka koji su me uvjeravali da mi motor neće izdržati više od 10.000km na bezolovnom gorivu. Od ta tri vozila samo jedan više nije u mome vlasništvu, dok druga dva jesu a jedan od njih je turbak.
Drugim riječima, moj savjet je da ne vjerujete svemu što se priča i da spremite nazad u džep te novce koje ste namjeravali potrošiti na tzv. olovne aditive, koji će vam napraviti više taloga u rezervoaru nego išta korisnoga. 8)

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 4:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
Citat:
... uvijek u leru radi nemirno...
Moj također. Na žalost.
Ali kako nema ni sondu ni katalizator, onda i dalje ostaje ona dilema s aditivom :?
Imam 440-tku 1.7 iz '92 godine i točim bezolovni 95 u njega, iako piše da se u njega može točiti olovni 95. Dodoše nikad ga nisam probao natočiti.
U leru mi motor radi mirno :D , što me na neki način čini prilično sretnim jer večina ljudi sa serijom 400 i 1.7 motorima ima taj problem

_________________
I'm not crazy! My reality is just different than yours...
XC70 AWD automatic u garaži.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 5:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Svi vi kaj neznate koje bi gorivi točili imam jednu ideju :idea: Ugradite LPG(plin) :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 29, 2007 11:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
Svi vi kaj neznate koje bi gorivi točili imam jednu ideju :idea: Ugradite LPG(plin) :!:
Ja ga već imam... Kad bolje razmislim možda zato i nemam nikakvih problema u vožnji na benzin jer se na njega vozim manje od 1% vremena... :D :D
LPG rules !!!

_________________
I'm not crazy! My reality is just different than yours...
XC70 AWD automatic u garaži.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 30, 2007 11:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
IMHO priče o podmazivanju olovnog benzina su priče za mase.
Naime, vratimo se malo u povijest i prisjetimo da nekoć bezolovno gorivo nije postojalo. Zašto? Zato što nije bilo potrebe dodatno ulaziti u troškove (bespotrebno) da bi se frakcijsko gorivo pročistilo od olova. No onda su se jednog dana javili mali zeleni i rekli nepobitnu činjenicu da je olovo iz grupacije teških metala, i kao takvo zagađuje okoliš znatno više nego se javno priznaje i polako natjerali vlade širom svijeta kroz raznorazne organizacije da uvedu norme koje bi ograničavale udio olova u ispušnim plinovima a samim time i u samom gorivu. Tada su naftni prerađivaći bili prisiljeni unaprijediti svoje pogone kako bi dobili što čišće gorivo. Tako se rodio bezolovni benzin. Ista vam se stvar danas dešava sa količinom sumpora u gorivu, a u budučnosti će to biti neki drugi kemijski element.
Sve to štima ali moraš znati da se olovo dodavalo u gorivo kao stabilizator detonacije a nije dolazilo sa sirovom naftom. Sa ekološkom svijesti umjesto olova se dodaje drugi aditiv, vrlo vjerojatno nešto skuplji od olova koje je dosta jeftino. Olovo je smo po sebi masno, ako netko pamti novine dok su se još tiskale sa olovnim tiskom znat će kakav je osjećaj pod prstima. To se skupljalo na dosjedima ventila i blago ublažavalo udarce, najavom bezolovnog počeli su raditi komponente sa otvrdnutom površinom dosjeda. Uglavnom, stariji auti kojima je glava od sivog ljeva ili čelika podnose bezolovni benzin bez obzira na sve priče.
Moja dvica iz 1974 nema problema sa bezolovnim benzinom, ali ima sa malim oktanskim brojem pa moram sipati 98 ili 100.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 03, 2007 8:21 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 15, 2007 2:47 pm
Postovi: 58
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
... uvijek u leru radi nemirno...
Moj također. Na žalost.
Ali kako nema ni sondu ni katalizator, onda i dalje ostaje ona dilema s aditivom :?
Siguran si da nema lambda sondu ? Morala bi postojati, a sa nje ti ide CO2 potentiometer za regulaciju smjese.Kod mene je spika da je zamjenjen motor.Umjesto B18FP stavljen je B18EP.Potpuno isti motori , jedino što FP ima cat. i slabiji je par konja i nema taj CO2 potentiometer.

_________________
kristian_0
440 gl ('90) B18EP cat.
(210 000 km)
740 gl ('86) B230A
(217 000 km)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 10:12 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
E, a kaj je sa onim tableticama za gorivo, jel to vrijedi kaj ?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet ruj 07, 2007 8:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Siguran si da nema lambda sondu ?
Nema. Ni sondu ni katalizator :(

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan