Sada je: pet ožu 29, 2024 11:55 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned sij 31, 2010 4:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 05, 2007 1:00 pm
Postovi: 21
Vozi: V40 2.0T 121kw i Volvo 440 1.8i
Lokacija: Ivanec, Varaždin
Molim pomoć?
440, 1.8 92.g. 240000 km, u mjesec dana dva puta mi je izbacilo šipku za mjerenja ulja. Kakva su vaša iskustva? Temperature su bile vrlo niske, da li je kondenzator ili mašina u banani? Ili nešto drugo. :think: :think: :doh:


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 7:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Molim pomoć?
440, 1.8 92.g. 240000 km, u mjesec dana dva puta mi je izbacilo šipku za mjerenja ulja. Kakva su vaša iskustva? Temperature su bile vrlo niske, da li je kondenzator ili mašina u banani? Ili nešto drugo. :think: :think: :doh:
Kažu malo bole upućeni da je ili kompresija-karike ili PCV posudica, nešto za uljne pare zaštopana. Vjerojatno će netko bolje objasniti.

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: uto vel 02, 2010 8:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Molim pomoć?
440, 1.8 92.g. 240000 km, u mjesec dana dva puta mi je izbacilo šipku za mjerenja ulja. Kakva su vaša iskustva? Temperature su bile vrlo niske, da li je kondenzator ili mašina u banani? Ili nešto drugo. :think: :think: :doh:
Moja iskustva su sljedeča:na karavanu 850 atmosfercu potrošnja ulja i bacalo je ulje na štangicu ali
pazi sad odmah nakon polugeneralkemislio sam uuf :doh: nekaj sam zaje..
15lit. ulja natočeno u sljedečih 5tkm,izbacivao je i semeringe na bregastama

Dijagnoza:PCV-kanister-vodovi vakuma i povrata uljnih para posloženi i očiščen ventil na usisu gdije
to sve i ulazi :dance:
Nakon toga sve pet,nema potrošnje ulja i izbacivanja šipke :wink:

Druga lošija solucija je da su ti ošle karike(uljne) pa lupa kompresiju kontra u karter kod svakog povrata
klipa u DMT

Možda če netko imati više iskustva baš sa 440 pa ti javi,sretno :wink:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sri vel 03, 2010 4:40 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Kao sto je vec receno,
vakum zna zajebavat. I meni je dao prilicno velike glavobolje :)

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pet vel 26, 2010 10:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 25, 2010 4:28 pm
Postovi: 81
Lokacija: Mursko Središće
Neznam dali si rijesio problem ali mogao bi ti biti zaćepljen odušak koji izlazi iz kartera! I ja sam na starom motoru imao isti problem! Sad može biti to ili su ti karike istrosene! Ako trebas takav motor ja ti ga dam za kojih 100 eura bar ce meni biti lakse kupit turbaka od ghosta:)

_________________
Saboter to mi je u krvi:) uz dozu benzina i aditiva


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan