Sada je: čet pro 13, 2018 8:21 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: 480 1.7 t
PostPostano: čet tra 29, 2010 10:49 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
Postovanje,evo moj prvi topic i odma problemi.
frka je sljedeca,auto pali na zub i sve ok osim sto iscica aku u 3 min posto ne puni alternator tj uopce ne okrece remen :whistle:
ali to se nadam rijesit ili sam ga krivo stavio posto nije bio stavljen nek je visio
nadalje na klimi i cini mi se na alternatoru postoji jedna mala remenica sa dva zuba ili je to neki pametan doktor imo u svojim rukama :think:

e sad sta me najvise muci od svega,znaci upalim auto,on radi ja stisnem gas auto se gusi tj uopce ne dize okretaje,ali ako polako pritiscem papucicu gasa auto pojacava i moze doc do 6hiljada,najvjerojatnije me muci neki vakum ili nesto ili neki senzor jer sam iskopco onaj maf boschov koji je na usisnom crijevu i auto radi podjednako,znaci mjenjam njega za pocetak,kome se javit itd

sljedeca stvar,ispod klapne se nalazi jack pretpostavljam senzor temp ulja,vode ili neceg vec i kad je ukopcan auto ne radi,ako ga iskopcam auto pali,napominjem da na pocetku nije bilo tako

takoder sa dobio auto beez regulatora protoka zraka koji dode na usisnu granu pa mi i on treba ,ima par jackova nespojenih itd,sve u svemu volio bih od vas dobit par savjeta ideja itd opcenito sve o ovom motrou,hvala unaprijed


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: čet tra 29, 2010 11:03 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 14, 2010 7:36 pm
Postovi: 130
Lokacija: Varaždin
ispod klapne usisa bi trebao biti senzor temperature usisa, senzor klapne usisa.. ak se ne varam..

nenad (na forumu) ti se malo vise kuzi u volvace pa njega priupitaj..


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: čet tra 29, 2010 11:05 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
hm lepi ali je ovaj meni u glavu zasarafljen :think:


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: čet tra 29, 2010 11:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4503
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Hm ja se kužim u volvače ali ovo je u osnovi reno :wink:
ed-gst: ajde malo poslikaj te tvoje stvarčice i zaokruži ono što te muči pa čemo mi malo u saradnji sa vadisom otkriti u čemu je problem :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet tra 30, 2010 8:54 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 11:08 am
Postovi: 170
Vozi: volvo 480T
Lokacija: Matulji-Rijeka
pitanja i problemi za mene :D

znaci idemo redom.

sto se tice remena i alternatora kod svih isti problem. remenica na klimi je ok i na njoj postoji jos jedna manja sa koja pokrece alternator preko mikro remena. remen mozda ispada jer ga nisi dovoljno pritegnuo ili je popustio spaner na alternatoru. vijke na njemu moras stvarno zategnut junacki. remen ti moze ispadat i zbog ostecene remenice na klimi ili je mozda u ekscentru i plese lijevo desno. kod montaze klime i alternatora pripazi da su ti remenice u pravcu jer zna se desit otklon i moras podbacivat sajbice pod vide da budu u liniji.

dalje. regulator protoka zraka na usisu ti je otkazao poslusnost, zato se auto gusi i ne prima gas. u nekim slucajevim auto nece ni upalit ako ga iskopcas. pogledaj na njemu, moras imat vijak za kalibraciju. probaj ga pomicat u plus i minus, ako ne primjetis promjene senzor je za promjenu.

ispod klapne gasa nalaze ti se dva senzora temperature. prvi sa jednom zicom (u ovoj prici manje bitan) daje signal istrument tabli da vidis temperaturu vode na displeju a drugi sa dvije zice daje signal centralini. taj drugi je za promjenu. dok je spojen daje centralini podatke o temperaturi motora i ona sve parametre prilagodjava tome. na njega ti je preko centraline spojen i motoric minimuma i automacki cok. promjeni i radit ce ko urica.
kad taj senzor odspojis motor pali bez problema ali recimo to tako na ''pomocnoj mapi''.
za prvu ruku mozes se tako i vozit ali ga nemoj stiskat jer se gusi i trokira iznad 4000rpm.
mali savjet ako ti se desi: auto nakon 15-tak minuta rada ugasis i ponovo probas ali tesko ili nikako upali. upali tek nakon sto se ohladi. samo odspojis taj senzor, upalis auto i senzor vratis. to je na svim 1.7t problem i ni u servisu mi to nise znali objasnit ni pomoc.

toliko za sad, ako nista od ovog ne pomogne javi pa cemo kopat dalje
. imao sam doma cetiri komada, jedno vrijeme i pet. ostalo mi je brdo djelova ako nesto trebas tu sam.

_________________
Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet tra 30, 2010 5:14 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
sta se tice remenice stari,one su gore VALJDA dobro stavljene ali uopce ne vrte :think:

ona mala mi je bas cudna ali ajde,veceras cu se igrat sa sarafcicem pa javim

VELIKO HVALA


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: ned svi 02, 2010 9:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
ovo je problem broj 1,pretpotavjam da ovj jack mora ic umjesto ovog crijeva ili mogu ovako ostavit :think:

slika

znaci mene ovo muci,jel ovdje stelam,ma ove zice su pocupane itd treba taj cijeli motor rijesit

slika

e sad zasto nemogu jos probat stelat,nemogu nikako dobit alternator da mi se uopce okrece li mi se cini da je donja remenica otpustena
ovdje sam sliko samo ovu remenicu kako je pola prazna tj na jednoj polovici nema nista :snooty:

slika


i jos samo sto ide ovdje tj od kud idu vamo zice :doh:

slika


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: ned svi 02, 2010 10:15 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 11:08 am
Postovi: 170
Vozi: volvo 480T
Lokacija: Matulji-Rijeka
ovaj jack sa prve slike ti je od klime ili motorica ler gasa. identicni su

druga slika, da na tom stelas. ustvari tu se nalazi vijak za kalibraciju. skini poklopcic i probaj samo cimnut vijak u '+' i '-' . ako se nista na mijenja u radu motora regulator protoka je umro. kod mene ga zatvara gumeni zuti cepic, ne vidim dobro sa slike kako je kod tebe. uglavnom taj kod tebe se vec jednom prespajao i pokusao premostit. neki specijalac ja pokusao prevarit elektroniku sa ugradnjom otpornika u regulator protoka i sve je prdnulo. bojim se da ces to svakako morat zamjenit.

treca slika. remenica je mozda i odpustena ali ako ti veliki remen normalno okrece pumpu vode onda je taj dio ok. probaj rukom zavrtit alternator. mozda ide ful tesko ili je blokiran i zato ispada mikroremen koji ga pokrece.

zadnja slika. senzor pritiska ulja i kontrola nivoa ulja koja ti ide preko kompa na instrument tabli. ako je struja kompletna mora postojat odgovarajuci jack koji ide na to. specifican je po tome sto oko njega stoji gumirana zastitina kapa, slicno kao na kabelu na svijecice.

_________________
Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: uto svi 04, 2010 12:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1050
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Gotovo sam siguran da ti treba novi MAF senzor. I definitivno ces morat poradit na tom ozicenju-konektoru senzora.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet svi 07, 2010 2:45 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
ok sad ga vec nemogu upalit ali to pripisujem manjku benzina u rezervaru tj kad dam kontakt prvo mi boardu pise ok a zatim fuel,vergla ,ali nece upalit no to me manje brine koliko to sto sam ga zamrzio ,i turbo i volva i motor i struju i sve :mrgreen:

recimo r19 ima posebne instalacije motora i posebne za ostale stvari(svijetla itd) dok volvo ocito ima sve spojeno i ispremjeseno,na 19naji mi je uvijek bilo najteze odvidat poluosovinu dok ovdje imam minimalno 30 jackova za krenut vadit motor,e sad,sta mene zapravo zanima,nasao sam dva kompjutora tj dvije centraline :mrgreen: jedna je kod suvozaceve ljeve noge ispod tapecirunga a druga je kod suvozaceve desne noge kod kruskota,mene zanima koja mi treba,
naime prodo sam cijeli auto tj karoseriju i decku obeco da ja sebi vadim samo struju od motora a njemu ostalo ostavljam no sad vidim da to tak nejde :mrgreen:

ako ovo ikad upali u 19naji ja pop :mrgreen:
toliko toga ne spojeno,odusaka,crijeva ne spojenih itd,cudi me kako je uopce ikad radio :think: :think:
nadam se da vam moji postovi nisu dosadni i da cemo svi skupa uspjet nesto naucit novo-hvala na odgovorima :clap:


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet svi 07, 2010 3:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5721
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Znam da nije mali posao, ali uvijek možeš potegnut kompletno novi harness. Ja sam sebi povukao apslolutno sve nove žice (njih pedesetak :roll:) što se tiče eletronike motora, stavio svoju centralinu, upalio i vozim se već puno km :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet svi 07, 2010 9:36 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
ma ajde na kraju dana je dobro ispalo,meni je sve bilo izmjeseno,na kraju ipak postoje dvije instalacije tj ona od motora i ona od auta ali je meni naravno sve bilo izmjesano i spojeno itd,sad sam gotov,sve sam odvojio,ali koji kaos,injektori nisu na jacku nego spajani,itd itd,jedan jack od injektora koliko sam uspio vidit kroz granu se klima,joooooooj koje groblje sam kupio :mrgreen:

ali budalu veseli :mrgreen:

do problema hvala :whistle:


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: pet svi 07, 2010 10:46 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 11:08 am
Postovi: 170
Vozi: volvo 480T
Lokacija: Matulji-Rijeka
komp prvo provjerava nivo ulja u motoru i napise ok ako ga ima a onda 'range'. posto ti je gorivo pri kraju ili ga nema napise fuel.
struje su odvojene samo treba malo strpljenja za pohvatat sto i kud vodi.
kod nogu vozaca lijevo ti je modul koji upravlja strujom nevezanom za sam rad motora. kod suvozaca desno imas centralini a izmedju, tj. kod lijeve noge suvozaca ispod kruskota ,ispod grijanja modul koji upravlja sa boostom turbine. znaci trebaju ti samo ta dva, onaj prvi je nevazan ali ga moras imat ako ces koristit orginal instrument tablu zbog komp a i urica jer sve ide preko impulsa, morao si primjetit da nema sajli.
imam ti ja doma kompletnu struju pa se mozemo dogovorit , kao i za puno drugih sitnica i djelova ako ce ti trebat.

vecina tih odspojenih stvari su ona eko cudesa i nisu ti potrebna, jedino ako ces bas sve slagat po PS-u.

_________________
Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: sri svi 12, 2010 1:19 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1050
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Pomalo kume, ne prebacuju se motori preko noci.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
 Naslov: Re: 480 1.7 t
PostPostano: sri svi 12, 2010 3:15 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
2ghost

cuo sam se sa zenskom sa kastva tj sa njezinim muzem i on mi govori da je sa autom bilo dva motora tj jedan uzasno los a drugi uzasno dobar,s tim da je na losem bila i elektronika u kujcu tj upalis auto,pa upalis svjetla a motor se ugasi :think:

e sad kako moj mene zajebava ja se bojim da sam dobio losijeg kakve sam srece jer je na motoru bilo 2cm masnoce,ulja i smeca itd ali malo prije sam ga opro ivasolom i naiaso sam na dvije plocice tj jednu od mjenjaca i jednu od motora koje mi se cine kao nove,zvono mjenjaca je ko novo,blok se sad sjaji nakon klasicnog sjaja i vidim da je nedavno mjenjano remenje itd,imas kakav info ti bolji :think:

nadalje,kao svaki pravi tuner skinuo sam naravno klimu sa motora,tj sad me muci remenje,kasnije cu stavit sliku kako sam ja sad to iskemijao ali mi fali neki nosac donji za alternator koji je inace bio na klimi a sad ga nema,dali postoji nesto original ili da kemijam sad,sta ako skinem i servo,dali cu moc nabavit remen ili je kao i kod renaulta da postoje sve opcije,puno hvala na odgovorima,pozdrav svima

2zeljko-e bas preko noci je najslade promijenit motor :mrgreen:
ali ako se radi na duge staze onda samo polako i sigurno kao ja :whistle:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić