Sada je: uto ožu 19, 2024 3:22 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 20, 2014 7:13 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
kao što sam naslov kaže kad je auto na ravnome teško upali 3-4 puta verglanje i sastavi, kad je naprijed nagnut na nizbrdici upali odma bez greške.Dva tri meštra su rekla da sigurno prima falši zrak ali ja nevidim da igdje curi nafta, pa sada ima li ko iskustva sa sličnim ili istim problemom da mi pomogne--pozzz


Vrh
   
PostPostano: sub pro 20, 2014 8:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Jel se isto događa i kad je rezervoar pun ?

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub pro 20, 2014 10:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Za početak kupi naaajobičniji nepovratni ventil ulaz/izlaz 8mm za par kuna i nabodi ga na crijevo dovoda tik prije filtera, pa probaj tako par dana, pa javi.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 21, 2014 10:38 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
viruj mi da je rijetko pun rezervar ,ima i ta logike, ali ima i logike s nepovratnim ventilom ugradim ga pa javim....


Vrh
   
PostPostano: ned pro 21, 2014 12:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ajde, ajde...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 21, 2014 12:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 24, 2014 9:37 am
Postovi: 36
Vozi: ..340 nekad, 460 sad
Lokacija: Koprivničko - Križevačka
Ja sam imao sličan problem..i reći ću ti kako sam ga riješio. Isto mi je negdje vuklo malo zraka. Skinuo sam ulaz na bosch pumpi, i začepio ga šarafom i šeldnom. Onda sam skinuo crijevo sa plovka kud vuče gorivo, i nabio sa kompresorom cca 3 bara....ispalo je da mi šišti na filteru goriva, gornja gumica. :)


Vrh
   
PostPostano: ned pro 21, 2014 7:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
sutra to provjeravam, kamo sriče da je samo to...


Vrh
   
PostPostano: čet pro 25, 2014 11:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Spori ste. :mrgreen:

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 26, 2014 2:06 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 24, 2014 9:37 am
Postovi: 36
Vozi: ..340 nekad, 460 sad
Lokacija: Koprivničko - Križevačka
...i ? :) koji kvar bješe?


Vrh
   
PostPostano: ned pro 28, 2014 11:14 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
sva crijeva potpuno ispravna ,isto sam ih promjenio jer nije neka cjena ,neznam još može li biti do filtera goriva,ima li on kakvu ulogu i rečeno mi je da ugradim nepovratni ventil---pali malo bolje ali nakon 6-7 sati vergla 5-6 sek.,napominjem da je kompresija odlična kao i grijači pozzz.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 28, 2014 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Imam ja isti problem (golf 2) ugradjen i nepivratni ventil i dalje vrati gorivo malo ga zaverglam da pocuce i onda drugi put pali na zub u trecem krugu vrtenju alnsera

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned pro 28, 2014 3:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Gdje ti stoji nepovratni?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 28, 2014 4:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
nisam ga ugradio ali sutra oču ,jedan kolega s foruma predlaže da ga ugradim na dovod nafte prije filtera šta je i logično,dok ovaj u dučanu koji držu sve djelove za volva da ga ugradim na povratno crijevo, još su mi ga predložili u dučanu kao velikog znalca renolovih motora,pa kako če se vratit višak nafte u rezervar--besmisleno--sutra stavljam i nadam se problem riješen...


Vrh
   
PostPostano: pon pro 29, 2014 11:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ja sam ti rekao da ga staviš prije filtera, a ovo iznad što sam pitao gdje je njemu nepovratni sam se obraćao kolegi djogra83.

Nepovratni na povratnom crijevu nema apsoluuutno nikakvog smisla. Prostom logikom - ako ga okreneš kontra od smijera nafte (da strelice na njemu pokazuju prema pumpi), blokiraćeš povrat pa će ti se nakon 10-15s ugasiti auto. U najboljem slučaju, u najgorem ćeš raznijeti gumice i dihtunge u pumpi i nema više ništa od nje. A ako okreneš gumice u smijeru u kom kafta ide (stralica od pumpe ka rezervoaru), onda ti taj ventil ne radi apsolutno ništa - teoretski ne bi dao imaginarnom vakumu iz pumpe da vuče gorivo na povrat, ali to je svakako konstrukcijom pumpe nemoguće.

Ne slušaj trgovce dijelovima i renolaše, uglavnom su s marsa pali.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 29, 2014 12:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Moj stoji izmedju filtera i bos pumpe prebacit cu ga iza pa viditi zivcira me to jer kad ima nafte pali na zub a ovako malo vergla posto je to od stare auto ona odma panicari i spominje mi familiju :-)

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan