Sada je: čet ožu 28, 2024 2:54 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri svi 22, 2013 1:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
auto mi se gasi na leru i kada padnu obrtaji, zatim iz auspuha mi puca kao sportski motocikl, ali samo na benzinu,na plinu sasvim normalno radi... na benzin kada prebacim dadnem gas,pustim i malo dodam ono pođe pucati, te u voznji kao da ga guši,a turbina puse 0.9bar normalno, dizne sam ocistio,stavio sam prosli tjedan novi filter goriva, urađeni svi servisi... neznam sta moze da mu bude,kao da ne pravi dobru smjesu pa zato puca i ne vuce kako treba ? nesto kao da su mu dizne zacepljene al nisu... neznam dal moze biti do pumpe goriva, ustvari mislio sam da nije i do nje,imam jednu novu, i nju sam jucer stavio i opet isti problem...
ovo me stvarno izluđuje,na benzinu nemogu normalno voziti,kada stajem na lezeci ili kocim ugasi se automatski, jer cim obrtaji padaju padaju ugasi se... jedino na hladno kad ga tek upalim i ne dodajem gasa nit ista radi normalno,pođem voziti i onda malo kao trza i pođe se gasiti, klapnu gasa sam cistio opet isto,zatim je promjenim opet isto, onaj ventil ler gasa kod klapne gasa sam isto cistio i mjenjao opet isto... a na plinu radi bez problema... nasuo sam mu i onaj aditiv za dizne ipak da se nisu zacepile,al nisu...od goriva mu sipam samo super 98,neznam sto mu je
meni smrdi da negdje vuče falš zrak pa pravi losu smjesu,jer turbina puše,al njega nesto zagušuje,nekada samo očepi,ali se u svakom slucaju gasi cim pustim gas i padnu obrtaji, a na plinu radi bez iti jednog problema... da li moze biti da neka dizna od plina ostane otvorena pa vuče zrak ili nesto ? ne cujem da igdje pusta zrak... svjećice sam mjenjao prije nekih 2-3000 km
poluditi cu dok ovo ne rijesim :/

ah da,evo i video, ovo ga guram samo 2-4RPM i opet puca,kasnije prebacim na plin da se ne ugasi
http://www.youtube.com/watch?v=7rmgbFKR ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 1:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jesi ispitao dizne nakon čišćenja?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 1:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
stavio sam druge dizne ciste


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 2:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jesi ih testirao?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 9:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Plin je direktni?

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
plin je sekvent,naravno :)

@tcode
nisam,kako mislis da ih testiram ?
ove kada sam stavio poslije udesa auto je normalno radilo par dana i evo belaj opet... mada je filter goriva prevalio u autu oko 40 000 bez mjenjanja,ja ga sada promjenio,iz njega je crno ulje izlazilo skoro kako je bio zaprljan,jel od njega moglo da se vec tako brzo kroz par dana zarpljaju dizne ?


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 11:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Postoje uređaji za mjerenje protoka i uzorka raspršivanja injektora. Nakon čišćenja, obavezno bi ih trebalo testirati jer znaju prokapati. Pa umjesto fine maglice, doslovno ukapavaju benzin. Normalno, tada smjesa ne valja i auto trokira.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet svi 23, 2013 8:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Postoje uređaji za mjerenje protoka i uzorka raspršivanja injektora. Nakon čišćenja, obavezno bi ih trebalo testirati jer znaju prokapati. Pa umjesto fine maglice, doslovno ukapavaju benzin. Normalno, tada smjesa ne valja i auto trokira.

Točno to,i ak je filter goriva bio tako u banani ,trebalo bi i rezervar očistiti

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet svi 24, 2013 1:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
kako da i rezervoar ocistim osim da ga skinem ?
neznam tko ima te uređaje,u nas si svemu prepusten sebi,neznam dal ima ovlasteni ili tko ?


Vrh
   
PostPostano: čet lip 06, 2013 2:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
e ovako,nisam htio nista pisati dok ne oprobam... radio sam dijagnostiku
bila je greska lambda sonde, senzor pritisak zraka i senzor pritiska turbine valjda,sto se nalazi na intercooleru, beli sve to imam sve to promjenim,opet isto,odradim dijagnostiku,neku kalibraciju,postimavanje sta li ja znam i auto normalno radi... vuce extra,ne gasi se, sve super, i kasnije prebacim na plin,vozim normala,danas upalim auto opet normala, odem na fax,upalim ga na benzin kad opet padnu skroz nisko obrtaji i hoce da se ugasi,mada za sad prilicno normalno vuce, koji to vrag moze biti ? znaci dizne nisu... moze li biti da komp. od plina remeti ovaj ?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 21, 2017 9:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 25, 2015 2:16 pm
Postovi: 15
Vozi: V70 AWD 2.4T
Lokacija: Teslic,BIH
Ajd da ozivim ovu temu :) .Imam isti problem na v70 2.4t pa me interesuje da li si uspio tada rijesiti taj problem i kako?


Vrh
   
PostPostano: sub tra 22, 2017 3:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Aj ako nije problem da otvoriš novu temu jer tvoj auto i motor nema veze sa ovim na naslovu

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan