Sada je: čet ožu 28, 2024 3:42 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 30, 2009 11:19 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Evo da se javim nakon duzeg vremena, ja sam rijesio problem gasenja auta.
Nakon kompjuterske dijagnostike mehanicar u volvo servisu u Bassanu je rekao da common rail sistem treba ocistiti od prljavstine iz nafte. utocili smo u pun rezervoar bocicu STP Common rail clinera kojemu je cijena 10 eura i problem je rijesen.
Tlak je u redu injektori dobri, jedino sto je sistem bio prljav od goriva i vjerovatno sto je auto dosta stajao.
Sada motor sadi savrseno, ne gasi se i cini mi se da radi mirnijie i tise.
Usput da pitam dali netko ima viska volan za ovaj model i dali bi ga prodao?


Vrh
   
PostPostano: ned svi 31, 2009 10:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
A zašto tražiš novi volan? Radi kože? Imamo tu u Zg majstora koji radi čuda za 200 kn, ako se radi o tome. Drago mi je da si riješio problem s 10 ojera. Nego, mislio sam da im je nafta u Italiji malo bolje kvalitete nego ova naša. Ili sam ja zabrijao da je auto iz Italije. Nema veze, glavno da je sve u redu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned svi 31, 2009 10:24 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Auto sam kupio tu u Rijeci i tu je i vozen tako da je tocena nasa nafta a i stajao je par mjeseci u garazi (nije vozen) a u rezervoaru je blo samo par litara pa je sigurno povukao prljavstinu.
Da koza na volanu je izpucana i prljava pa mi je malo bljak.
Molio bih Vas adresu ili broj telefona od majstora pa kada navratim u Zagreb da ga posjetim.


Vrh
   
PostPostano: ned svi 31, 2009 10:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Adresa stiže, samo da kontaktiram onoga koji je ima.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned svi 31, 2009 10:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
U ovim postovima nači češ tri adrese a ja ću provjeriti za još jednu

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned svi 31, 2009 10:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Hvala! Ovo je bilo stvarno expresno. :clap:


Vrh
   
PostPostano: pon lip 01, 2009 9:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Evo da se javim nakon duzeg vremena, ja sam rijesio problem gasenja auta.
Nakon kompjuterske dijagnostike mehanicar u volvo servisu u Bassanu je rekao da common rail sistem treba ocistiti od prljavstine iz nafte. utocili smo u pun rezervoar bocicu STP Common rail clinera kojemu je cijena 10 eura i problem je rijesen.
Tlak je u redu injektori dobri, jedino sto je sistem bio prljav od goriva i vjerovatno sto je auto dosta stajao.
Hehe, da si išao posjetiti nekog našeg oderali bi te ko gluhu svinju jer bi ti obavezno onaj ventil kaj drži tlak zamjenili, a izgleda sad da se baš na njega nalovi tog smeća nekakvog i da onda serucka. Zgodna informacija.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 01, 2009 7:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Evo da se javim nakon duzeg vremena, ja sam rijesio problem gasenja auta.
Nakon kompjuterske dijagnostike mehanicar u volvo servisu u Bassanu je rekao da common rail sistem treba ocistiti od prljavstine iz nafte. utocili smo u pun rezervoar bocicu STP Common rail clinera kojemu je cijena 10 eura i problem je rijesen.
Reci molim te, radi li se tocno o ovome "STP Complete Fuel System Cleaner for Diesel Engines" ?

http://www.stp.eu/uk/products/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Thnx.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 01, 2009 7:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Yes! upravo to :STP Complete Fuel System Cleaner for Diesel Engines.

Majstor mi je savjetovao da ga koristim svakih 5000 km. Znaci jedna bocica na 60 litara odnosno na pun rezervoar.
Bilo kako bilo stvar funkcionira, auto radi super.
Evo tu je detaljniji opis proizvda
http://www.stp.eu/uk/news/111108.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma i talijan bi me sigurno odrao, ali mi kod njih vec godinama servisiramo kamione pa se znamo.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 08, 2009 9:52 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 25, 2007 6:42 pm
Postovi: 18
Evo konačno da i ja s vama podjelim priču o svom križnom putu.
Kao prvo, onog majstora kojeg sam spominjao u ranijim postovima nisam mogao dočekati, zezao me je dva tjedna, kao gužva, kao nazovi, nazvat ćemo mi tebe i slične gluposti, sve u svemu ništa.
Onda pročitam Crikvino iskustvo s STP Common rail clinerom, odem u par lokalnih trgovina, normalno nemaju to, odem kod mog "super pametnog majstora" koji naravno nikad nije čuo da to postoji, još me naruži na pasja kola, kao ja bih popravio takvo čudo tehnike s bočicom koja košta 10 eura, a on ima silu aparature. Još mi je nabrajao nekakve brizgaljke od 5500kn/kom i sate i sate rada.
Tu mi je poprilično digao tlak i tu je naša suradnja za sva buduća vremena završena. Krenem sada redom dalje od jednog majstora do drugog, razne teorije, razne dijagnostike, razne cijene za iste usluge i dijelove, drastične razlike.
Dok nisam naišao na čovjeka koji je dijagnosticirao kvar i ponudio rješenje u 5 min. Vrlo jednostavo sam na pun rezervoar nalio 1 litru ATF ulja (za automatske mjenjače, može i dvotaktol, ali je navodno bolji ATF), napravio 15-tak kilometara i kada sam došao kući,drugi auto. Ne gasi se, ne zaletava se, može mirno raditi u leru koliko treba. Sada čak može krenuti u leru što nije mogao ni kada sam ga kupio.
Navodno od našeg diesela "zahrđa" ventil koji regulira pritisak u Common rail sustavu. Kaže mi čovjek, ako se bude ponavljalo da ćemo ona mjenjati ventil koji košta cca. 500-600kn. Također, navodno, nije loše svaki 4-5-6 rezervoar staviti malo ulja u gorivo.
Malo sam se raspisao, ali što ću, ostalo mi je dosta živaca, pa onda pišem.

Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: uto lip 09, 2009 9:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Jedno pitanjece, a koju naftu si do sada nalijevao u njega i gdje (mislim na kojoj benzinskoj crpki) :?:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto lip 09, 2009 9:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Jedno pitanjece, a koju naftu si do sada nalijevao u njega i gdje (mislim na kojoj benzinskoj crpki) :?:
Imam i ja sličnu priču, uglavnom prekasno sam saznal da problem bude isključivo oko tog ventila, prije toga me purić bezočno oderao i prodao mi priču s injektorima. Balog mi je otvoril oči, baš sa tim atfom ili dvotaktolom ( ak je dvotaktol onda je bolje sintetički neg onaj inin mineralni) i ventilom.
Ja sam točil svugdje, nisam se opterećival s pumpama jer me bilo po svuda, a zadnje točenje prije tog kvara je bilo na maloj ininoj pumpi na zagrebačkoj cesti.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 09, 2009 12:20 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet svi 17, 2007 8:47 pm
Postovi: 275
Vozi: Citroen C5 2.0 HDI
Lokacija: saksi
Ja sam svoj problem gašenja i nemogućnosti paljenja (koji je opisan ranije), riješio tako da sam skinuo rezervoar, i oprao sito u plovku, gdje je bilo mulja do jaja (hvala INA-i na tome) i sad je sve ok.

Što se tiće sipanja dvotaktola, to rabim zadnjih 5-6 godina (svaki treći rezervoar 1/2 litre), po preporuci pok. gdina Baloga, jer dvotaktol daje masnoću našem gorivu, te isti podmazuje dizne i injektore.

_________________
V-40 1.9 D 102 2005-2011
Altea 1.9 TDI 105 2010-2012
Megane Grandtour II 1.5 dci 105 2013-2014
Citroen C5 2.0 HDI, Hydroactive, 163 2014-


Vrh
   
PostPostano: uto lip 09, 2009 9:04 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 25, 2007 6:42 pm
Postovi: 18
U 99% slučajeva sam tankao na ininim pumpama, odnosno pumpi u Novskoj, obični eurodiesel.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 09, 2009 9:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Da, ja imam auto isti ko i tvoj sa 213000 km i tankal sam ga samo na OMV-u i samo ponekad na Tifonu. Za sad još nemam nikakvih problema i nikada nisam u naftu stavljal aditive niti, ni ATF ulje ni bilo kad drugo. Mislim da se nažalost mi u Hrvatskoj vozimo na najgorem smeću kaj postoji. Bila su neka istraživanja i akcije ispitivanja kvalitete goriva provdena od nekih auto časopisa i kao nešto se poslije poboljšalo, ali mislim da smo po pitanju goriva još uvijek stanovnici drugog, ako ne i trečeg reda. :-(

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan