Sada je: pet ožu 29, 2024 8:05 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned svi 10, 2009 5:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
v40 2001g Diesel 115 Ks gasi se kada stanem na krizanju ili na semaforu.
Cini mi se da je bilo rijeci o tome ali neznam dali se govorilo o ovom motoru.
Dakle, na leru dok auto stoji radi malo nemirno (zalece se) cini mi se da je i ler malo nizak negdje oko 600 okretaja nakon par minuta se jednostavno ugasi isto se dogadja i u voznji dakle dok je na malim okretajima.Prije nego se ugasi ne prima gas(kao da ostane bez nafte).kada ga ponovo upalim radi dobro i nakon nekog vremena ista prica. Neznam u cemu je problem naime auto vuce odlicno, nema nikakvih zvukova sve je u redu filter goriva je relativno nov jedino sto je auto stajao par mjeseci u garazi tj.nije vozen. Oprostite ako sam otvorio novu temu a da vec postji ista.
Hvala na pomoci.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 11, 2009 1:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Možda od nekuda vuće zrak u sistem nafte? Je li dobro prišerafljen filter?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon svi 11, 2009 9:30 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Možda od nekuda vuće zrak u sistem nafte? Je li dobro prišerafljen filter?
Dobra primjedba. Kolega s 850 TDI je imao takav problem s novim filterom koji je imao rupu...

E, da - kaj se nije upalila "check engine" lampica?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 11, 2009 10:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
v40 2001g Diesel 115 Ks gasi se kada stanem na krizanju ili na semaforu.
Cini mi se da je bilo rijeci o tome ali neznam dali se govorilo o ovom motoru.
Dakle, na leru dok auto stoji radi malo nemirno (zalece se) cini mi se da je i ler malo nizak negdje oko 600 okretaja nakon par minuta se jednostavno ugasi isto se dogadja i u voznji dakle dok je na malim okretajima.Prije nego se ugasi ne prima gas(kao da ostane bez nafte).kada ga ponovo upalim radi dobro i nakon nekog vremena ista prica. Neznam u cemu je problem naime auto vuce odlicno, nema nikakvih zvukova sve je u redu filter goriva je relativno nov jedino sto je auto stajao par mjeseci u garazi tj.nije vozen. Oprostite ako sam otvorio novu temu a da vec postji ista.
Hvala na pomoci.
Ako je to sve krenulo od tog stajanja u garaži sumnjaj da si utočio neko smeće od nafte i da se nakon par mjeseci smeće/voda/razno sleglo u spremniku i da si prilikom paljenja to povukao. Ako je to slučaj, znači da je nakon stajanja tako počeo raditi predlažem jeftinu promjenu filtera, propuhivanje lajtunga od nafte u oba smjera i eventualno čišćenje sita u rezervoaru. Ako ne pomogne onda će pomoći bošist.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 11, 2009 8:40 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Nazalost nista od predlozenog nije pomoglo.
zamjenio sam filter goriva (ulozak), propuhao sam lajtunge,ozracio sistem i dalje se gasi.
Neznam od kada se to dogadja, jer sam ga kupio prije tjedan dana ali znam da je auto stajao par mjeseci u garazi.
Prije nego se ugasi padne broj okretaja i injektori zalupaju kao na klasicnim dizelima kada su dizne stare. Vjerovatno padne tlak goriva, predpostavljam da propusta neki od ventila u pumpi i na malim okretajima padne tlak goriva. Kako stvari stoje morat cu posjetiti boshistu.
Nocas putujem u Padovu i nadam se da necu imati problema putem jer ako stanem na autoputu u Italiji onda sam u banani.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 11, 2009 8:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Nazalost nista od predlozenog nije pomoglo.
zamjenio sam filter goriva (ulozak), propuhao sam lajtunge,ozracio sistem i dalje se gasi.
Neznam od kada se to dogadja, jer sam ga kupio prije tjedan dana ali znam da je auto stajao par mjeseci u garazi.
Prije nego se ugasi padne broj okretaja i injektori zalupaju kao na klasicnim dizelima kada su dizne stare. Vjerovatno padne tlak goriva, predpostavljam da propusta neki od ventila u pumpi i na malim okretajima padne tlak goriva. Kako stvari stoje morat cu posjetiti boshistu.
Nocas putujem u Padovu i nadam se da necu imati problema putem jer ako stanem na autoputu u Italiji onda sam u banani.
e jebat ga, nisam ja shvatio da on oće radit kad mu dodaš okretaja...nema veze, bar si siguran da je sad sve čisto :mrgreen:
Ima ventil na pumpi koji to regulira i kad on počne odlazit( ne znam kako je kad krepa do kraja ) onda auto onak fino broji na leru, gore-dole.....uglavnom nije baš nešto prejeftin taj servis. Ako još i koji injektor bude u igri očekuj dobar izdatak.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 12, 2009 1:27 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 25, 2007 6:42 pm
Postovi: 18
Pozdrav svima

Imam S40 (2001) s istim motorom kao što je naveo Crikva na početku posta, također i simptomi su 100% identični kao i kod Crikve, naravno da me to mučilo i da sam (danas) bio kod lokalnog majstora koji je auto spojio na računalo i dobio slijedeću listu grešaka (doslovno prepisano):

Dijagnoza upravljačkih uređaja VOLVO Diesel EDC 15C3 memorija grešaka

180C Povra. dojavnik povećanja isp. plinova
Signal previsok
1826 Relej žarenja
Prejaka struja
1882 Kontrola Rail-tlaka
1802 Senzor temperature usisnog zraka
Signal previsok
1806 Mjerač mase zraka
Signal prenizak
Broj grešaka 5

Volio bih čuti Crikvu da li je on riješio svoj problem, što je bilo, koliko je koštalo, tko je to radio, itd.
Naravno da prihvaćam i sve ostale savjete kolega forumaša.

Unaprijed zahvalan


Vrh
   
PostPostano: uto svi 12, 2009 2:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:

1882 Kontrola Rail-tlaka
tu bi trebao biti uzrok svih problema. S tim da, volvo servisi nisu najsretnije mjesto za servis toga niti su vični tome. Dobro opremljeni bosch servis je mjesto gdje se treba ići pomoliti. Nekad sam mogao preporučiti Balog-a, međutim u međuvremenu je umro, servis je preuzeo sin, njega ne poznam i ne znam kako sad rade.
Osobno mi je vrlo simpatičan dečko na staroj samoborskoj u bestovju, do sada je već trebao nabaviti i opremu za common rail sisteme.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 12, 2009 3:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
A 1806?
Moguće da je i on u banani? Jedno pitanje: da li je vareno na autu, tipa auspuh ili slično?
Na mom auto je to bio problem izgorile odma niti na Maf senzoru pa je bilo milion grešaka gasio se na leru trošio puno goriva dimio svitlilo je sve kao da je Božić, a kako me sjećanje služi greška je bila lamda sonda, pritisak goriva, i još neke ali se sad više ne sićam. Ja pričam o benzincu tako da možda bleblećem ali bih definitivno proba taj MAF senzor.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 12, 2009 8:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Ma na tom dizelu kad maf ode onda ler bude uredu ali je osjetan pad performansi, slabije vuče i tome slično.


Vrh
   
PostPostano: sri svi 13, 2009 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Da da,iskusio sam to :D :evil:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sub svi 16, 2009 8:16 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Sinoc kasno sam dosao sa puta napravio sam cca 700 km i auto je radio odlicno osim sto bi se i dalje gasio kako sam naveo u prvom postu.
Nisam stigao otici kod bosiste tako da Guji nazalost jos uvek ne mogu pomoci.
Problem je sto sam slobodan jedino vikendom jer u toku tjedna sam na putu, a i jedini bosh servis koji mi je u blizini je Boljesic u Lovranu i danas moram nazvati da vidim dali rade subotom.
Greska pritiska u sistemu mora definitivno da je uzrok problema ali sto ga uzrokuje to moramo doznati,nadam se da nas nece skupo kostati.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 16, 2009 2:29 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 25, 2007 6:42 pm
Postovi: 18
Evo na početku samo kratko da odgovorim Sansi, od kad je auto kod mene nije na njemu ništa zavarivano i nikakve slične radnje koje bi uključivale nekakvo povećanje napona.
A što se tiče popravka već bih se rado javio, ali mi je moj majstor zakazao za kraj ovog tjedna (što je prošlo) ili za početak slijedećeg. Inače mi je majstor vrlo oprezan s prognozama kako kvara tako i cijena. Ali kako sam ja skužio može biti od skupog do vrlo skupog. O tome dijelu bih svakako volio čuti vaše mišljenje, naravno kada dobijem dijagnozu.
U svakom slučaju se još čujemo.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 16, 2009 2:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Nemora znaciti da treba biti jako skupo . Ocito da imamo isti kvar, a kako ja radim kao sofer u Italiji a ture su nam iskljucivo za Francusku a imamo motore od Renaulta,bitno je znati sto je (riknulo) ja cu garantirano naci djelove jeftinije nego sto je cijena kod nasih dobavljaca. Nije mi problem uzeti djelove i za tebe (Guja). Vrlo je vjerovatno da ces ti otkriti prije u cemu je kvar i koji su djelovi potrebni pa bih te zamolio da mi javis (098 969 23 90) sto treba mjenjati a ja cu nastojati sto je moguce prije i jeftinije ih nabaviti.
Za ugradnju cemo morati kemijati.

Navodno moze se tako voziti bez posljedica jedino sto malo nervira to gasenje auta i nije potrebno zuriti.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2009 3:19 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet svi 17, 2007 8:47 pm
Postovi: 275
Vozi: Citroen C5 2.0 HDI
Lokacija: saksi
Kad smo već kod diesela i gašenja motora

V40, 2000. g., 1.9D (75 kW) sljedeći simptomi:

- prije 3 godine kad sam se vraćao s mora ugasio se pred Sv. Rokom i ne bi ga više ni Bog upalio, vergla kao blesav, 0 bodova. odšlepali za Sisak, upalio uz "pomoć" cockpit spraya. Auto završio kod Baloga na servisu (stari je još tada bio živ), ustanovili su po njihovom da je kvar bio takav da se "uvuklo" vlage između nekih konektora senzora i instalacije, sve fino ispuhali, 400 kn popravak i nakon toga samo gas

- unazad godinu dana auto mi se ugasi kad rezervar goriva padne ispod nekih, recimo 30% punoće. da pojasnim, vozim se autocestom brzinom od 140 km/h, stanje na rezervoaru je tri crtice ispod pola (znači crtica ili dvije iznad rezerve), i odjednom kraj, auto se ugasi i nema više paljenja. upalim ga uz "pomoć" cockpit spraya (koji je btw postao osnovni dio opreme u mom Vovlu), gas na benzinsku (to mi se desilo na izlazu kod Buzina, pa sam završio na Tifonu), natočim do vrha i dalje peri samo tako.

- noćas se vraćam iz Gračaca, stanem na odmorištu (dvije crtice ispod polovice rezervara), jedva upalim auto, vergla veselo i "hvata" paljenje. upalim ga i gas na benzinsku, natočim do vrha i peri samo tako dalje.

- redovno svake godine jednom skidam rezervar goriva, perem ga. svakih 15 tkm mijenjam filter goriva, skidam i ispirem kućište filtera goriva, no "sranje" je sve češće i češće.

- čuo sam se sa Tonijem u AK Biškup, pa mi je dao savjet da skinem rezervar, operem sito u rezervaru, sve dobro ispušem i operem i očistim kućište filtera goriva (to ću probati kad potrošim nešto goriva, jer je rezervar pun).

- zadnje dvije godine nije mi se rezerva ni upalila, kak me to "hebe". svaka pomoć savjetima i iskustvom dobrodošla :?

_________________
V-40 1.9 D 102 2005-2011
Altea 1.9 TDI 105 2010-2012
Megane Grandtour II 1.5 dci 105 2013-2014
Citroen C5 2.0 HDI, Hydroactive, 163 2014-


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan