Sada je: čet ožu 28, 2024 9:04 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ožu 21, 2017 1:57 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ožu 20, 2017 2:42 pm
Postovi: 4
Vozi: Volvo s40 t4 '98 LPG
Lokacija: Lepoglava
Još jednom pozdrav svim forumašima.

Vlasnik Volva S40 T4 B4194T, '98 godište, (1,855 cc), ugrađen OMVL plin,
nadalje, od prvog dana kupnje pa do današnjeg dana sa autom sitni problemi,
zanemarivi, ali dovoljni da me drže zainteresiranim.

Nakon kupnje, krajem prošle godine, napravljen mali servis,
svjećice original (volvo), filteri (zrak,ulje,gorivo..), ulje, antifriz, bobine..,
U ovlaštenom servisu (Vž), znači sve uredno i profesionalno.

Slijede prvi problemi, motor radi ili u preniskim okretajima (povremeno gašenje prilikom pritiska kvačila,u vožnji,na križanjima,semaforima..) ili u previsokima.
Prilikom puštanja gasa u vožnji auto nastavlja držati gas (opasno po mene i druge).

Povratak u servis, očišćena klapna gasa, pregledana sajla gasa, još jednom pregled svjećica, promijenjen termostat (temperatura motora),
sitni dodatni popravci..

Problem riješen na vrlo kratko vrijeme (tjedan,dva).
Zadnjih mjesec dana auto radi kako mu se prohtije, niski, visoki,u intervalima,gasi se,drži gas.., iznenađuje me.

Prva pomisao regulator pritiska goriva,pumpa goriva..sto drugih stvari!

Ali sve to je palo u vodu nakon čišćenja za vikend,
upalim auto,iz vakuum crijeva na svim milim i nemilim spojevima propušta,cijevi ispucale i crne (čađave) od starosti.

Naravno, pokrpam koliko mogu i čekam rezervne dijelove.

E, sada dolazi pitanje za Vas.

Sama shema priključivanja vakuum cijevi je jasna,
ali u stvarnosti je to malo veći problem.

Regulator pritiska turbine je proizvođača PIERBURG, model PA6-GF30-3, koji na sebi ima dva priključka, za razliku od drugih koje sam vidio sa 3 priključka (Turbo/Vent/Wastegate/).

Shemu dotičnog regulatora nisam našao, to jest ne znam kako je spojen (koji priključak i kamo).

Prva cijev koja se raspala i privremeno je zatvorena, je cijev koja je spojena na usis zraka (iza filtera). nakon zatvaranja cijevi auto radi mirnije,ali tek kad se zagrije, u jutro obavezno držim gas jer motor radi daleko ispod okretaja i gasi se.

Sa nesigurnošću auto tako vozim dva, tri dana, Razlika? kada je topao,bolji odaziv na gas,glasnija turbina (ili se sve to psihološki faktor), neznam.

Tako da danas,sutra auto ide na dizalicu i mijenjam sve vakuum cijevi koje su dotrajale.

U prilogu je više slika,možda i koja nepotrebna,ali trebam Vašu pomoć da mi objasnite
kako i zašto je tako pripojeno, mislim da je netko od bivših vlasnika imao prste u tome i ne mogu
si objasniti kako i zašto.

Isprike na dugom postu,
unaprijed hvala,
Igor

Slika 1 - trenutno ugrađeni boost kontroler PIERBURG PA6-GF30<3
slika

Slika 2 - slika cijevi, sa desne strane creveni križ (cijev pukla i zatvorena), lijevo od toga narančasti upitnik (jednosmjerna spojka, kod čišćenja propušta u oba smijera?!)
Cijev plava sa dva upitnika,više niti sam ne znam u kojem smjeru dolazi/odlazi pritisak,
prikaz boost kontrolera,
žuta cijev, odlazi ispod motora.


slika

Slika 3 - prikaz klasičnog boost kontrolera sa tri konektora

slika

Slika 4, 5, 6 - sheme spajanja, donekle jasne u teoriji

slika

slika

slika

Slika 7 - Trenutno stanje kontrolera i cijevi

slika


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 21, 2017 9:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Mijenjaj sve vakume a ne one koje su dotrajale
Provjeri također sva gumena crijeva ICa

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 22, 2017 8:37 am 
Offline

Pridružen/a: pon ožu 20, 2017 2:42 pm
Postovi: 4
Vozi: Volvo s40 t4 '98 LPG
Lokacija: Lepoglava
Update:

Jučer provjeren tlak turbine, + 0.85 - 0.9 bar.-a

Kada spojim jednostrano propusni ventil prema usisu iza filtera zraka,(kako je i tvornički bilo spojeno), pritisak pada na + 0.5 bar.-a,
znači propusni ventil nije ispravan.

Na ler-gasu cijevi su u vakuumu od - 0.5 do 0.7 bar.-a

Danas dolaze vakuum cijevi i sve mijenjam,provjera cijevi IC-a.

Provjera ispravnosti regulatora pritiska goriva danas,
sutra servis Vž.

Za sad hvala,
update kroz par dana.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 23, 2017 8:09 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Zašto u servisu regulator pritiska goriva?
Klasična provjera ispravnosti je da nakon gašenja auta otpojiš crijevo sa vakum pumpe i u njemu ti ne smije biti goriva jer ako ima onda ti je pukla membrana na regulatoru..
Da je regulator otišao auto bi ti duže verglao nakon gašenja i ponovnog starta još na vruće

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 23, 2017 4:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ono gore na prvoj slici nije tc ventil nego ventil od benzinskih para,Tak da ja mislim da je kod tebe puno toga pomiješano

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan