Sada je: pet tra 19, 2024 5:58 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned lis 19, 2014 6:53 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Auto je radio kako treba do trenutka kada je počeo teško paliti i trokirati poviše cca. 4000 okretaja.
Nakon šta je zamjenjen FPR, pali ko metak, radi na leru ko sat, ide fino i bez trzaja, međutim...
Kada sa lera dodam naglo gas, počme da trokira tu jednu sekundu kao da radi na tri cilindra i onda bez problema dalje.
Stavio sam druge svijećice i opet isto. Zamjenim svijećice i vidim da je na četvrtom cilindru svijećica čađava. Zamjenim tu svijećicu i opet isto. Ok, zamjenim bobine sa trečeg i četvrtog cilindra i opet isto.
Zalključio sam da nije ni do bobine ni do svijećice.
Kablovi su ispravni, spojevi uredni ali je evidentno da smjesa na četvrtom cilindru ne izgara kako treba... Zašto ili kakav uzrok može biti, ako je auto radilo kako treba prije nego mi je crko FPR, a nakon njegovog mijenjanja, kao da se nešto poremetilo i to sa strujom izgleda...?!
Turbina je ispravna i radi bez greške. Ponekad se zna dogoditi da taj četvrti cilindar ne zapali kako treba pa onda oko 4,5 ili 6000 okretaja isto tako zatrokira, tj. radi na tri cilindra, a ponekad dođe do tih 6000 bez problema i radi bez problema.
Jedino da probam smanjiti za jednu desetinku zazor na svijećici pa da vidim?!
Imate li kakvu ideju?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 19, 2014 7:27 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ruj 21, 2014 11:38 am
Postovi: 138
Vozi: 850 maliR
Si probal mozda zamijenit mjesta injektorima?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 19, 2014 9:19 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Nisam. Na istim su mjestima kao I prije kada je bilo sve u redu.
Može li biti do kompjutera? Možda je pokupio neke parametre dok je dovod goriva bio u kvaru pa sad šiba po toj mapi!?
Kako ga mogu resetirati?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 19, 2014 9:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Jesi spajao auto na dijagnostiku?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 20, 2014 10:47 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Jedino na ELM327 na kojemu nema ništa od grešaka. Inaće radi i prijavljuje greške.

Motor je mehanički ispravan, karike, klipovi i ventili su u redu, brtva glave isto. Jednostavno trokira na tom cilindru i koliko sam vidio po svjećici, kao da smjesa nije u redu na njemu i smjesa ne izgara. Nije da je smjesa prebogata pa je svjećica čađava nego jednostavno ne izgara i svjećica je vlažna, tj. ima ostataka goriva na njoj.

Jedino kada radi kako treba je kada je auto u leru i kada radi na optimalnim okretajima, tj. kada je motor u idealnom opterečenju. Boosta ima i turbina radi kako treba.
Kada sa lera dam gas, zatrokira i onda na srednjim okretajima bez problema, turbina proradi i povuče kako treba, a onda najednom na 4,5 ili 6 tisuća... frrrrrrrrrrrrrrr na tri cilindra i kada spustim malo gas, opet dobro u sredini...?!


Vrh
   
PostPostano: pon lis 20, 2014 11:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kao što je već neko sugerirao, ostaje ti još jedino da zamijeniš mjesta injektora na npr. 4. i 3. cilindru pa probaš. Ako sve ostane isto, onda nešto ipak mehanički nije u redu na tom cilindru (ventili, dosjedi, karike...), leak down test će pokazati gdje je problem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon lis 20, 2014 4:25 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Moguće je da su injektori... Ustvari, simptomi su vrlo slični kao kad su svijećice ili bobine u pitanju, ali ovaj put znam da je to ispravno.

Ima li netko u Zagrebu da mi može malo detaljnije pogledati auto? Ne netko ko će me oderati ko zeca, to imam gdje hoću...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 25, 2014 8:36 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Stavio sam nove svijećice I sve je proradilo iz prve. :grin:


Vrh
   
PostPostano: ned lis 26, 2014 12:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Super brzo si to riješio :)

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet lis 30, 2014 8:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet kol 16, 2013 7:41 pm
Postovi: 275
Vozi: Volvo C30
Iako sam stavio nove svijećice nije baš radilo kako treba, a pogotovo kad bi se motor zagrijao. Na minimumu je pomalo trokirao I poviše 4500 okr/min bi isto trokirao.
Nakonzamjene seta bobina je sve proradilo kako treba I sad auto prede...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan