VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

D24 u D24T(IC)
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9964
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  denis01000 [ ned lip 16, 2013 10:46 pm ]
Naslov:  D24 u D24T(IC)

Pozdrav ekipa,

Zanima me da li postoje razlike u bloku D24 i D24T motora?

Da li je moguće kompletnu glavu s turbo motora(sa bregastom,ventlima i diznama) zašarafit na D24 blok,zajedno s pumpom ulja i bosch pumpom??

Ili da okrenemo pitanje-Da li je moguće presložit kompletan D24T(IC) u stari D24 blok(kombi LT) i kako bi to kasnije funkcioniralo?


LP
Denis

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon lip 17, 2013 8:17 pm ]
Naslov:  Re: D24 u D24T(IC)

Blok, glava, klipnjače, klipovi, ležaji, ventili, to ti je sve isto.

Dizne su ti iste, ali su na D24 naštelane na 135bar, a na D24TIC na 155bar-a, a u nekim ljućim aplikacijama idu i do 165bar.

Bregaste su ti iste što se tiče lifta, samo D24 bregasta nešto duže otvara, pa bih ja radije nju pravio.

Pumpa, kao što znaš, je različita između atmosferskog i turbo...zašrafiš pumpu i grane sa turbaka na "obični" i dobijaš čistog turbaka - pumpe su iste, agregati su isti, kompresioni odnos je isti...

Jedino što još trebaš je prebaciti "remote" filter ulja sa turbaka, pošto se na atmosfercu filter šarafi ravno u blok, a na turbaku tu dođe turbina, pa je tu zašarafljen adapter, a filter je ispred traverze, sa adapterom za hladnjak ulja, koji atmosferac takođe nema.

To je to što mi na prvu pada na pamet...

Autor/ica:  swedishbrick [ čet lip 20, 2013 7:05 pm ]
Naslov:  Re: D24 u D24T(IC)

Denis ne bi funkcioniralo, blok je bitno razlicit, pumpe ulja su potpuno razlicite, glava od turba ne pasuje na atmo blok (raspored rupa za prolaz tecnosti je razlicita). Turbo blok ima dodatne uljne kanale za prskalice klipova izmedju ostalog.
Ukratko, zaboraviti osim ako je u edkukativne svrhe pa nije bitna pouzdanost niti kompletnost tj nece se u zbilji koristiti za pogon vozila.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/