Sada je: čet ožu 28, 2024 11:54 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: D24 u D24T(IC)
PostPostano: ned lip 16, 2013 10:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub sij 05, 2013 8:02 pm
Postovi: 32
Vozi: volvo 760
Pozdrav ekipa,

Zanima me da li postoje razlike u bloku D24 i D24T motora?

Da li je moguće kompletnu glavu s turbo motora(sa bregastom,ventlima i diznama) zašarafit na D24 blok,zajedno s pumpom ulja i bosch pumpom??

Ili da okrenemo pitanje-Da li je moguće presložit kompletan D24T(IC) u stari D24 blok(kombi LT) i kako bi to kasnije funkcioniralo?


LP
Denis


Vrh
   
PostPostano: pon lip 17, 2013 8:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Blok, glava, klipnjače, klipovi, ležaji, ventili, to ti je sve isto.

Dizne su ti iste, ali su na D24 naštelane na 135bar, a na D24TIC na 155bar-a, a u nekim ljućim aplikacijama idu i do 165bar.

Bregaste su ti iste što se tiče lifta, samo D24 bregasta nešto duže otvara, pa bih ja radije nju pravio.

Pumpa, kao što znaš, je različita između atmosferskog i turbo...zašrafiš pumpu i grane sa turbaka na "obični" i dobijaš čistog turbaka - pumpe su iste, agregati su isti, kompresioni odnos je isti...

Jedino što još trebaš je prebaciti "remote" filter ulja sa turbaka, pošto se na atmosfercu filter šarafi ravno u blok, a na turbaku tu dođe turbina, pa je tu zašarafljen adapter, a filter je ispred traverze, sa adapterom za hladnjak ulja, koji atmosferac takođe nema.

To je to što mi na prvu pada na pamet...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 20, 2013 7:05 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Denis ne bi funkcioniralo, blok je bitno razlicit, pumpe ulja su potpuno razlicite, glava od turba ne pasuje na atmo blok (raspored rupa za prolaz tecnosti je razlicita). Turbo blok ima dodatne uljne kanale za prskalice klipova izmedju ostalog.
Ukratko, zaboraviti osim ako je u edkukativne svrhe pa nije bitna pouzdanost niti kompletnost tj nece se u zbilji koristiti za pogon vozila.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 12 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan