VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Volvo 740 - kupovina
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9933
Stranica: 3/4.

Autor/ica:  kekec01 [ uto srp 02, 2013 1:09 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

E pa kolega Swedishbrick da je ovaj tvoj post bio među prvima vjerojatno bi auto završio kod mene uz prethodnu provjeru te račve. Dok sam ja pametovao (kao i obično) a Vi me pokušali izvesti na pravi put auto je otišao. Možda je i bolje jer bih sada bio u kemiji do grla (a i to ne bi bilo prvi puta). Jednostavno mi je bilo čudno da su takvi simptomi zapravo banalna stvar. Inače da znam za ubuduče, ima li na Forumu neki mehaničar ili serviser Volvo vozila iz ZG-a kome se mogu obratiti za pomoć, pitanje, popravak i slično??

Autor/ica:  miro06 [ uto srp 02, 2013 9:31 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Dr. Nenad :)

Autor/ica:  dgovorcin [ uto srp 02, 2013 9:54 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Dr. Nenad od Đaske pod Plešivicom :-)

Autor/ica:  swedishbrick [ uto srp 02, 2013 8:05 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Kasno sam primetio temu a i bojazljivo sam pristupio ne zeleci da izgleda napadno, pogotovu sto nisam video auto uzivo pa je stoga tesko na daljinu bilo sta preciznije uputiti.
Ovaj filter i PCV sistem ima kod ove serije motora bitnu ulogu u radu a veoma je sakriven od pogleda i cesto se zaboravi i da postoji.
Zelim vise srece iduci put, naci ce se neki fini dobar klasik i za Vas, kod Volvoa da znate inace je vaznije gledati estetiku enterijera i razne plasticne delove nego samu mehaniku. Mehanicki auto je nepoderiv i osim nekoliko
"problematicnih" konstrukcionih detalja (koji su prakticno sitnica u odnosu na probleme sa danasnjim posve novim vozilima) koji su poznati i zne se nacin pouzdanog resavanja, veoma je pouzdana kupovina sa motorom 8V 4 cilindra bilo koje inacice.

Enterijer je nezgodan jer delova novih nema ili su ekstremno skupi usled male ponude.

Tzv veliki servis je potrebno uraditi svakih 10 godina ili 200.000km mada i ako se ne uradi nista se lose nece dogoditi osim sto ce mozda stati neplanirano.
Jedino treba redovno menjati na 8-10 godina gumena creva, cevi i slicno nevezano za kilometrazu jer postane krto/porozno/ nepouzdano.

Autor/ica:  kekec01 [ uto srp 02, 2013 8:38 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Jeli taj dr.Nenad prisutan na Forumu?? Ako da pod kojim nickom?? Ako ne ima li kakav kontakt broj i adresa?? Hvala. Nestrpljivo čekam da se domognem jednog Volvo karavana. Šteta što je ovaj otišao. Baš je bio mrak.

Autor/ica:  danchi [ sri srp 03, 2013 12:54 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Nestrpljivo čekam da se domognem jednog Volvo karavana. Šteta što je ovaj otišao. Baš je bio mrak.[/quote]
Dođi do mene,na količinu dobiješ popust :D

Autor/ica:  kekec01 [ čet srp 04, 2013 9:52 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Hahaha kako padaju ponude. Čekaj još malo dok skupim neku lovu pa možda i dogovorimo nešto :)

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet srp 05, 2013 1:52 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Nou, nou, rekao si da hoćeš Volvo!

Autor/ica:  danchi [ pet srp 05, 2013 2:31 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Nisu li ova moja dva po svim generalnim karakteristikama Volvov proizvod :think:

Autor/ica:  dugi [ pet srp 05, 2013 10:28 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Citat:
Nisu li ova moja dva po svim generalnim karakteristikama Volvov proizvod :think:
Ne :-P

Autor/ica:  danchi [ pet srp 05, 2013 11:18 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Šmrc...A u čemu je kvaka?

Autor/ica:  kekec01 [ pon srp 08, 2013 12:01 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Pre novi su. To su več neki drugi vjetrovi :D

Autor/ica:  v850 [ sub kol 31, 2013 11:53 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Pozdrav,

U pronalasku sam nekog auta pa eto naletio na 740-ku 2.4 tdi pa me cisto zanima sta da se pripazi kod kupnje takvog i sta uopce ocekivat od takvog auta (potrosnja, finansije ;)) posto se ipak radi o sestaku koji znam da voli popit kaj ne?
Ima cca 300 000 km ako uopce i jesu pravi neznam, nisam jos to sve skupa detaljno preispitao i pogledao pa dok imam slobodnog vremena reko da se malo raspitam znam da tu ima pravih ljudi za pravi odgovor.

Autor/ica:  kvas [ ned ruj 01, 2013 3:21 pm ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

onaj ko kaze da voli popit taj laze.
ja imam d24tic i meni je kada mi ga zena vozi prosjek 6,5 litara a kad je meni u rukama nategnem i do osam. mislim da je to sasvim normalna potrosnja za takav auto.
S obzirom da moj stric ima seat leon sa 1.6 motorom i 105 ks koji trosi i do 10 litara a ima auto 6 godina.
a sta se tice troska, to vrijedi slijedece pravilo koiko ga pazis toliko ce ti i vozit. treba ulagat u njega ako ga mislis imat duze vrijeme. . .

Autor/ica:  Turbodiesel [ uto ruj 03, 2013 3:09 am ]
Naslov:  Re: Volvo 740 - kupovina

Ako je '87. ili noviji, ako nije jako lupan i loše popravljan, karoseriju zanemari potpuno, male su šanse da je i hrđav gdje, a trul nikako nije.
Kod '86. i starijih, obrati pažnju na uobičajena mjesta gdje auti trule, mada ni oni neće biti groblje kakva u pravilu budu svi Mercedesi, Opeli, Fordovi i VW sličnih godišta.

Unutra znaju biti svakakvi. Uglavnom plastike po vratima i tako to pucaju (kod ranijih serija tabla, kod kasnijih ne), ali sve ti zavisi od prethodnih vlasnika i čuvanja...no, pošto su to 20 i više godina stari auti sa +/- pola milona kilometara i često dvocifrenim brojem prethodnih vlasnika te često korišteni kao "radni auto", možeš pretpostaviti šta ti je očekivati...
Te stvari u boljem stanju nije nemoguće, ali nije ni lako naći. No, opet, stvar je i do tebe - koliko te to zanima, koliko držiš do toga, da li ti je to auto za "premostiti" neki period, "projekt" (i kakav) ili prosto auto za voziti dok...nešto.
A pretpostavljam iz pitanja za potrošnju da je ili ovo prvo ili zadnje što sam nabrojao, pa u biti vjerovatno ne planiraš da se previše brineš zbog tih stvari.
Opreme često imaju dosta i ona, što je najbitnije, radi. A i što ne radi, lako i jeftino/besplatno se popravi i u kućnoj režiji.

Struja voli tu i tamo zezati, no ako gledaš dizela, to ti nije bitno, makar ne radilo ništa, jedna jedina žica sa +-om je dovoljna da vozi do kraja svijeta.


E, sad...mehanika.
Kočnice su dobre, održavanje nije skupo. Kao i amortizeri i ostatak ovjesa. Sve je napravljeno vrlo jednostavno, kvalitetno i da radi.

Diferencijali su skoro-nepoderivi. Mjenjači su isto okej. Ja sam se trudio i trudio da ubijem jedan koji je već odavno bio pri kraju, sad se trudim s drugim i teško ide, ali to je moj auto a on je malo poseban (kao malo posebno dijete), ti sa time ne bi trebao imati problema.

Motor i potrošnja...prvo, ovo što kvas kaže za Leona...uzmi u obzir da je taj auto jedno malo a nesrazmjerno teško (neka me neko ispravi, ali ima barem 1200kg, onoliki autić) đubre sa pod-dimenzioniranim motorom koji stalno moraš gaziti da išao iole normalno - dakle, pedala gasa je digitalna (puštena ili zabijena u pod, nema treće) i motor se stalno i naglo opterećuje, a to je ono što diže potrošnju.

Fabrički D24TIC (TDI ne postoji, TDI je ono što je išlo u 850-ke, to je motor sa direktnim ubrizgavanjem, elektronskom "bošpumpom", dok je ovaj u Ciglama skroz mehanički motor, izveden iz 1.6D-a poznatog iz Golfa 19E "duje".) nije jak, ne puca od snage, nije...ne znam, nije za porediti sa T5 (vidim da ga imaš u potpisu), ali tih 122ks i 235Nm su sasvim pristojni za njegovih 1450-1500kg (zavisno od modela (godišta) i opreme, vagao sam ih) i motor je "momentaš" - kako ide, ide...isto ide prazan i vukući kuću i nekome normalnom nikad neće preći 3000 okretaja (110-130 u 5. na autocesti, inače...dobro sračunat prenos) od nekih 4800rpm koliko se fabrički vrti.

Tako da, kvas je tu u pravu, 6.5-8 litara je prosjek bilo kakve vožnje za normalan D24TIC. Najniže što je moj, otvorene vožnje, postigao, je nekih 6.5l, a po gradu mi troši 10-12...ali kod mene turbo puni ~300% fabričkog, količina ubrizganog goriva je u sličnim odnosima i auto je više u boku i na ~6000rpm nego što nije, tako da je i za te uslove (koje podnosi, na stranu trganje prenosa i u zadnje vrijeme pomoćnog remenja) u kojima moj "živi", potrošnja zbilja niska.

Ono na što trebaš pripaziti kod njih je: potrošnja ulja i vode, a što je često kod njih zbog lošeg-do-nikakvog održavanja i (ne)strčnog rukovanja, te dihtung glave voli propuhati, glava lako zna popucati, karike se znaju pojesti...plus određene konstrukcijske greške samog motora, o kojima "poznavaoci" vole pričati.

U svakom slučaju, ako auto nije ubijen (a 300.000km na satu je pravo vrijeme da to pokaže...ako je sad skroz okej, biće i dalje.), dobra je prilika ako tražiš udoban, prostran i čvrst auto koji nije skup za održavanje i koji zbilja malo trpoši, i u odnosu na ostale karakteristike i "konkurenciju u klasi" (tko mi kaže da 240D troši IKAD manje od 8 litara, nema sve na broju. Zanemarimo ostale eventualne aspekte za pređenje ta dva auta), što generalno - ok, "duja" troši manje, ali tko razmatra 740-ku, vjerojatno ima razlog zašto već nije kupio "duju".
S druge strane, pošto je robustan auto, a ovo Balkan, ljudi imaju tendenciju zaboraviti da im treba održavanje (ono najnormalnije, redovno), a onda nastaju problemi, toliki da je, ukoliko nemaš "velike planove" s tim autom (hint: nešto kao BELA-in 760, pogledaj ga ako već nisi), bolje je zaobići taj konkretan primjerak i tražiti dalje...


Napisao sam puno, pa se nadam da je bar nešto od ovoga i korisno.

Stranica: 3/4. Vremenska zona: UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/