Sada je: čet ožu 28, 2024 3:01 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 50 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lip 07, 2013 9:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Saznao sam da je plinski uređaj ugrađen prije 3 godine. Plin je uzravno ubrizgavanje neki Poljski sistem ali čovjek nezna koji. Prvi mi je na pamet pao Stag (ako je on uopće Poljski) ali nije taj. Može li to biti dobro?? Uglavnom navodno sve radi mrak. Sutra ga idem gledati pa ću vidjeti kakva je situacija.
Ma ti motori rade i na onaj "obični" plin, na mješalicu, a ako nema toga, može i nafta, kerozin, rakija... :mrgreen:

Ništa se ne brini. Ako radi, ništa nemaš dirati. Ako ne radi kako treba, napraviće se da radi.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 07, 2013 11:41 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Budući da sam išao gedati auto red je da podijelim dojmove. Moram naglasiti da sam ja jako velika picajzla što se tiče auta pa možda neke stvari koje ću napisati nemaju veze sa zdravim razumom :mrgreen: . Uglavnom, lim je 5+, unutrašnjost 12/10 :D . I to su po meni jedine odlike tog auta. Motor je suh, nije masan, nije opran. Primijetio sam da je na benzinu na leru malo nemiran a bolje radi kada se prebaci na plin. Vuče bez zadrške sasvim solidno mrcinu od 1920 kg (tako piše na pločici pod haubom). Mjenjač kod prebacivanja na mjestu sa stisnutom kočnicom dosta trzne kad se ubacuje iz lera u D ili u R i u vožnji kad se prebacuju brzine dosta trzne. Kick-down odrađuje u trenu. Zbunjuje me što ovaj mjenjač ima samo tri brzine (iako na netu piše da ima 4, možda sam krivo vidio) i prebacuje u nižu dosta visoko (između 3,5-4000 o/min) kada je i glasan. Mislim da bi ta krstarica trebala to odraditi prije zbog same udobnosti vožnje. U vožnji nisam čuo nikakve zvukove koji bi dopirali iz kardana osim motora. Kada se skreće lijevo ili desno nešto počinje jako zujati i podrhtavati i tresti se što se osjeti i na volanu (servo pumpa,letva??) I motor, hm, dimi na šipku od ulja, kada se odvrne čep od ulja motor ga gura van i jako šprica ulje. Ne znam kako je konstrukcijski riješen motor ali po meni to nisu dobri znakovi. U jednom trenutku je temp. motora sa sredine pokazivača jednostavno pala na min. kao da je hladan. Vjerojatno indikator divlja jer ipak neispravan termostat nebi toliko baš pao,valjda. To se desilo nakon što sam ga malo stisnuo po Slavonskoj. U zavojima se osjeti naginjanje karoserije, valjda zbog težine i masivnosti iste, ali ništa ne lupa ni na ravnom ni preko ležečih. Plin je čini mi se Landi Renzo jer na isparivaču piše Landi i radi super. Doduše nisam se sjetio isključiti plin i provozati ga samo na benzinu, hebiga ne možeš se odmah svega sjetiti, barem ja ne :D Eto, to su moji iskreni dojmovi. Da li sam u nekim stvarima pretjerao Vi procijenite i komentirajte. Zato i služi Forum.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 07, 2013 8:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
1920kg je nosivost, on ima ispod 1500kg suv.

Mjenjač, nemam pojma, ne vozim automatice, ali mislim da ti u 4. prebacuje tek preko 100 i nešto. Mada bi ti ispod 100€ bio trošak za prepakovati manualca, što bih ja i učinio, odmah. Možda bi mogao prvo ulje zamijeniti pa vidjeti.

Moguće da je letvi potrebna reparacija, mada treba bolje pogledati.

Naginju se oni uvijek, mada i amortizere treba pogledati, ali te naginjanje ne treba brinuti, nije to sportski auto, ali dok god znaš kaj radiš, cestu bude držao.

Instrument tabla je na tim autima najgluplja stvar, i flex ima problema, znaju se tu pogubiti kontakti, ali ako bi to uzeo, poslaću ti link kako se sredi to za 0kn. Jebiga, i ja sam na svojima pravio instrumente, svima im je boljka.
Nije to do termostata, mada možeš pogledati.

Ulje, izbijanje...možda je nekad prokuvao, pa malo nabija tlak u magistrale ulja, ali i to se riješi.

U biti, taj auto vrijedi te pare...po mom mišljenju, bez obzira na "problemčiće", jer sve se to riješi.
A nov da bude, jebiga, zakasnili smo 20-30 godina tu...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub lip 08, 2013 7:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Kaj se tiće težine moja sedmača sa ugrađenim plinom i punom bocom teži ravno 1380 kila :!: ,tak da ni karavan nije puno teži. Motor je isti kao i kod mene ,jedino nisam ziher za getribu. Kod mene je aw71 i kaj se getribe tiće odlična je i nevjerojatno izdržljiva. Malo cukne kad se prebacuje u D ili R ,al i to sam skužil da se ne osjeti kad se kočnica muški stisne :mrgreen: . Kod mene je ovakav raspored P R N D 2 1 ,mali gumb na mjenjaču je za isključivanje 4 brzine ,a ima i overdrive koji se uključuje oko 80 km/h (kakti nekakva polu 5 brzina 8-) ) i ak je i na tome tak onda je getriba ista. Pogledaj moju temu pa buš videl kaj sam sve popravljal i na kaj još treba pazit.
Inače sad ju vozim već 13 godina i nikad je nebum menjal :P

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub lip 08, 2013 10:50 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Stvar je u tome da meni zapravo ne treba auto jer mi je ovaj moj sasvim dovoljan, ali pregledavajući Njuškalo iz čiste znatiželje naletio sam na taj auto. I probudili se moji dječački snovi. Cijena nije velika, toliko dobim za svog i odmah se rađa triper kombinacija u glavi. Največa je stvar u tome što nemam novaca za nekakva ulaganja, da imam ne bih se uopče razmišljao. Na autu su zimske gume, znači trebam ljetne (cca 2000kn), ako treba reparirati i letvu i pumpu to je još cca 3000kn, a budući da motor dimi na štangicu vjerojatno treba mijenjati i karike, a kad se ide u blok onda je to posao (čitaj novac). Mjenjač me toliko i ne zabrinjava, možda treba samo ulje promijeniti. Tako da je to fiiina cifra kad sve to složim, a nisam još računao ulje, svječice, zupčasti i tko zna što još bi se našlo usput. Osim toga još mi se nije nitko javio sa Foruma da je mehaničar (iz ZG-a i okolice) baš za Volvo i da mi kaže ajde to nije ništa, sredičemo kola za neku sitnu lovu, možda sa polovnim dijelovima pa da se barem malo utješim. Mislim ne tražim nekoga da radi za kikiriki naravno ali da ima možda neku kombinaciju da se to odradi jeftinije a da i on zaradi. Inače od kada sam ga provozao samo o njemu mislim, samo kaj ne .rkam (oprostite na izrazu).


Vrh
   
PostPostano: sub lip 08, 2013 5:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Neznam kakav je taj motor ,ali ja iz svog 13 godišnjeg iskustva moram reč da je to najbolji dio auta i zbilja ga ne štedim. Ulje mjenjam jednom godišnje bez obzira koliko prođem i to je to.
Jedina stvar koja me ubija u pojam je regulator pritiska goriva i on vrisne svake dvije godine ,al iskreno još nijedamput nisam del novi gore tak da ni to možda nije neki veliki problem ak se jednom odlučim na novi :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub lip 08, 2013 6:32 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Citat:
Jedina stvar koja me ubija u pojam je regulator pritiska goriva i on vrisne svake dvije godine ,al iskreno još nijedamput nisam del novi gore tak da ni to možda nije neki veliki problem ak se jednom odlučim na novi :whistle:
Ako vozis na plin a benzinska pumpa nije iskljucena i za ocekivati je da crkava regulator pritiska benzina. Ista stvar i ako vozis stalno na plin a benzina nemas uopste u kolima. Ali ako vozis stalno na benzin nece ti crci skoro nikad.
PS. Iskljuci pumpe dok ti auto radi na plin i imaj uvek benzina u sistemi onda sigurno neces imati taj problem.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 20, 2013 8:19 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
ZF je sa 4 brzine.
Dim na cepu za sipanje nije do karika niti mehanike motora, 95% verovatnoce da je zapusen malecni filter u sistemu recirkulacije uljnih para. Potrebno je ciscenje, trosak mozda oko 10tak eura.

Pumpa servo volana, potrebno verovatno zameniti ulje i mozda procistiti/ zameniti ventil regulacije pritiska u istoj.
Trosak 20-50tak eura.
Menjac treba da malo trzne, ali malo i treba brzo da izvrsi promenui stepena prenosa.
Broj obrtaja kada prebacuje se podesava putem sajle, moguce da je razdeseno. Trosak obicno 0 eura.
Plinski sistem lici da je ok. Pumpa za gorivo, benzinska, mora da bude uvek aktivna i ne sme se iskljucivati na ovim automobilima jer je nuzna stalna recirkulacija i protok pored benzinskih brizgaljki.
Ti motori imaju ogromne klipove pa nisu bas mirni na leru.
Prema opisu, auto je super ocuvan i gotovo nista mu ne fali bitno, treba pretresti- pocistiti i postelati.
Moguci trosak do 100 eura.

Letva volana ovog tipa se ne reparira, obicno se zameni i nije tesko naci polovnu ispravnu. Jako retko stradaju letve osim ako nije u pitanju specificna serija aluminijumske izvedbe (samo odredjena godista su imala habanje letve).

Gume su standardni potrosni materijal i trosak, mada verovatno ne mora bas istog trena da se izvrsi zamena.

Po mom iskustvu potrebna su mala ulaganja.

Zupcasti remen nije potrebno menjati odmah, moze i nekoliko godina da se vozi sa starim jer pucanje ne ostavlja posledice. Klipovi, karike, lezajevi, glava, to se razmatra posle 1.000.000km eventualno.

Najveci rizik vidim u ZF menjacu, ako je on ok ostalo navedeno su sitnice.

Pad kazaljke za temperaturu motora je hladan lem/ los spoj na tabli i lako se resava.
Ako istovremeno pada i kazaljka za benzin, ne radi kako treba stabilizator napona od 10V (on gotovo ne moze da crkne, los spoj kontakata).

Proveriti nosace motora i nosac menjaca, oni znaju da popuste i tada se trebe vise nego sto treba.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2013 10:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Citat:
ZF je sa 4 brzine.
Dim na cepu za sipanje nije do karika niti mehanike motora, 95% verovatnoce da je zapusen malecni filter u sistemu recirkulacije uljnih para. Potrebno je ciscenje, trosak mozda oko 10tak eura.
Dim se javlja na štangici za provjeru ulja a na čep za sipanje izbija pritisak i baca ulje.


Vrh
   
PostPostano: sri lip 26, 2013 10:18 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Zadnja izmjena: swedishbrick, dana/u sri lip 26, 2013 10:24 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri lip 26, 2013 10:22 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Cep za sipanje ulja i stangica su u okviru jednog sistema koji ih povezuje u radnu celinu. Dakle, svejedno je gde se pojavljuje problem, uzrok je preveliki pritisak uljnih para u karteru koji je rezultat zapusenosti (vakuum) sistema koji usisava uljne pare u usis.

Ima jedna mala plasticna T racva u kojoj je filter i/ili malecni kalibrisani otvor. Kada se zapusi nastaje opis ponasanja koji je dat. Stanje treba proeravati na oko 40.000-60.000km a procistiti obicno na oko 100.000km (ili zameniti filter).

Mozete potraziti vise informacija i slike pretragom pojma "PCV crankcase".

Nesto je server pravio probleme otuda visekratni post.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: čet lip 27, 2013 9:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Pretpostavljam da je to rješenje problema samo za taj motor ili misliš da se to može primijeniti na sve marke automobila??


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2013 1:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Generalni princip je prilično isti na baš svim motorima...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2013 6:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
E ja još nisam vidio motor koji je dimio na štangicu i na čep bacao ulje i pritisak da mu je netko samo pročistio neki filterić i super. Uvijek je motor bio u komi. Ili je dobila bregasta zbog nečega, ili su karike ili tko zna što. Mislim ne sumnjam ja u Vaše znanje i meni je čudno da taj prehvaljeni motor na 175 tkm treba otvarati ali budimo realni i uzmimo kao mogučnost da, hebiga, ipak treba. To je taj jedan od xyz. Sam švercer je rekao da je auto više stajao nego vožen, a budimo realni to je najgora kombinacija za motor bio on VW, Daewoo, Audi ili Volvo. Tko zna koliko je dugo stajao da nije vožen i tko zna koliko je prošlo od izmjene do izmjene ulja. Možda u kilometrima se to ispoštovalo, a po vremenskom razdoblju??? Po meni je realno razmišljanje da su zbog stajanja i nepaljenja i starog ulja jednostavno zapekle karike. I ako su još na takvo stanje ugradili plin eto veselja. Ne vidim ga više na njuškalu, izgleda da je prodan. Iskreno žao mi je jer je auto bio stvarno bonbon. Možda naiđe drugi jednom. Ali drago mi je što sam otvorio temu i dobio uvid u taj model i motor. Sad sam još više zagrijan za Volvo. I naravno sa benzinskim motorom.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 01, 2013 10:42 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Tema je volvo motor pa se odnosi prevashodno na njega. Verovatnoca da je za 175.000 (ili slicno) km problem u nedostatku vakuuma usled zapusenosti je recimo 90% a za je problem u mehanicki pohabanim karikama i/ili klipovima 10% a i to ako je motor bas bio zapusten sa neredovnim zamenama ulja.

Radni vek motora je 500.000+km, radni vek filtera uljnih para je 60-100.000km.
Relativno je malo poznato kod mnogih servisera da u redovno odrzavanje spada i zamena/ ciscenje filtera PCV sistema a sto fino pise u volvo radionickom uputstvu plana odrzavanja.

Dodatno, T racva u kojoj je filter je plasticna a ispod haube i ima poznatu tendenciju da napukne a posle toliko godina ako nije menjano gotovo sigurno je ta plasticna T racva takva da je treba zameniti.

Ukratko, opisani simptormi su tipicni za neredovno odrzavanje PCV sistema dok je zamena klipova i karika veoma retka pojava na toj kilometrazi (pa sve i da je auto vise stajao nego vozen).
Tipicno na 300.000km se vide tragovi honovanja na cilindrima a pohabanost klipova je reda <10 mikrona, jednostavnije nema mehanickog ostecenja vrednog pomena.

Naravno, treba pregledati i oslusnuti rad, mehanicki pohaban motor koji ima prevelike zazora klipa u cilindru se jasno moze cuti. A stanje T racve sa filterom se lako vizuelno proveri. Uz T racvu problem mogu biti i tanka gumena creva (fi oko 6mm) koja ispucaju, radni vek je oko 8-10 godina nastaju iste posledice na stangici ulja i cepu.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 50 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan