Sada je: pet ožu 29, 2024 12:00 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 72 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 07, 2012 6:49 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
e jbg brate, ti sve po redu zaobilaziš
e sad zašto da zaobilazi 3.0 motore, pa što su se oni ugrađivali u seriju 7, ja mislim da su samo 960 serije imale taj motor?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2012 7:31 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet vel 11, 2011 7:33 am
Postovi: 390
Vozi: kombi
slika

:twisted:

_________________
od 0-90 km/ h....29 sec


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2012 9:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Mihovil je u pravu, 3.0 bijeli blok je išao samo u "velike" Devetke.
Ali ima u Sedmicama PRV6. Ne okruglo 3.0, ali 2.7 i "updated" 2.9 su ok.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2012 10:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Citat:
Izmerena kompresija vise odgovara motoru koji je na kraju karijere, tipicno treba da bude na dobrom Volvo motoru tog tipa 12-15 bara sa ne vise od 0,5 bara razlike, u prvih 300.000km
Samo da dodam da se na salzem sa ovim podatkom za kompresiju sto je naveo swedishbrick. To jeste tacno ali za beli blok(koj nije isao u 7xx) ne za crveni. To se vidi i u kopiji originalne volvo brosure u prethodnom mom postu a i u ovom takodje.
slika


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 9:35 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Citat:
e jbg brate, ti sve po redu zaobilaziš
e sad zašto da zaobilazi 3.0 motore, pa što su se oni ugrađivali u seriju 7, ja mislim da su samo 960 serije imale taj motor?
"3litarski motor zbog bitno vise cene odrzavanja a i redak je u ovim krajevima" su razlozi koje ja smatram kao bitne za 6cilindarske benzince.
Citat:
Citat:
Izmerena kompresija vise odgovara motoru koji je na kraju karijere, tipicno treba da bude na dobrom Volvo motoru tog tipa 12-15 bara sa ne vise od 0,5 bara razlike, u prvih 300.000km
Samo da dodam da se na salzem sa ovim podatkom za kompresiju
Iskustva iz prakse a najvise u SAD su da crveni blok je tipicno daleko bolji od minimuma koji je Volvo definisao na papiru. Crveni blok nebi smeo da ima problema sa kompresijom ako je iole redovno menjano ulje, veoma robusno su izradjeni i imaju jako malo habanje.

Nije retko nakon 200.000km videti originalne tragove honovanja tako da kompresija na donjoj granici blizu 9 bara ne sluti na dobro.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 2:44 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Opet kazem da se ne slazem sa konstataciom da je za crveni blok 9 bara donja granica vec idealan pritisak fabricki deklarisan za nov motor. Povecan pritisak nastaje usled garezi koja se nakupi u motoru, spustanja glave prilikom obrade iste i ravnanja posle i td... Konkretno na jednom motoru b230 kom sam radio glavu prilikom ravnanja posle prilicno je skinuo a to nisam nadomestio skidanjem klipova imao sam pririsak od preko 13 bara po cilindrima. A motor je bio dobro pohaban sa preko 500000km. Sto jasno znaci da kod ovih benzinaca veci pritisak uopste na znaci bolji motor... Najbitnije po meni je da je pritisak uravnotezen na sva 4 cilindra.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 8:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
@švedska ciglo, sve to stoji što ti kažeš u svezi troškova ali koliko ja znam serija 7 nema 3.0 motore u OEM

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 8:07 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
960 2922ccm, 6cyl. benzin

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 8:09 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
960 2922ccm, 6cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 8:23 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Citat:
Opet kazem da se ne slazem sa konstataciom da je za crveni blok 9 bara donja granica vec idealan pritisak fabricki deklarisan za nov motor. Povecan pritisak nastaje usled garezi koja se nakupi u motoru, spustanja glave prilikom obrade iste i ravnanja posle i td... Konkretno na jednom motoru b230 kom sam radio glavu prilikom ravnanja posle prilicno je skinuo a to nisam nadomestio skidanjem klipova imao sam pririsak od preko 13 bara po cilindrima. A motor je bio dobro pohaban sa preko 500000km. Sto jasno znaci da kod ovih benzinaca veci pritisak uopste na znaci bolji motor... Najbitnije po meni je da je pritisak uravnotezen na sva 4 cilindra.
B204E, B230E motor ima geometrijski stepen kompresije 10,0:1koliko se secam sto je apsolutni pritisak 11bara ( i vise) zavisno od temperature okoline. Manje od toga ne moze ispravan motor koji dobro zaptiva.
B230F ima manji pritisak. Ima i overseas verzija niskokompresionih motora.
Brojke koje sam izneo se odnose na ispravan motor bez ikakvih prerada i obrada i poznate su iz prakse a nisu iste za svaku verziju crvenog motora.

Veci pritisak ne znaci bolji motor ali nizi pritisak od tipicnog za taj motor znaci sigurno da postoji neki problem a to je obicno praceno i razlikom medju cilindrima.

Uglavnom, pohabanost crvenog bloka nastaje tek nakon povelikih km po pravilu ili usled losijeg odrzavanja. Ja bih Volvo motor sa izmerenih 9 bari zaobisao i potrazio primerak u boljem stanju ako se ne zna razlog takve brojke.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 8:30 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Citat:
Citat:
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
960 2922ccm, 6cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?
Ne, manji je alu V6 u 700 (145-155KS), a veci je alu R6 (190-200 KS) beli modularni blok koji postoji i u 4 (2,0) i u 5 cilindara (2,5) inacici.

I 260 je imao 6 cyl.benzin V6 (2664ccm).

Nisu losi motori ali ko ima dublji novcanik :)

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 9:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Citat:
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
960 2922ccm, 6cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?
PRV6 je 2.8-2.9 i išao u dvice i 7-ice, a 2922 je kod mene u zelenom 960, a isti blok s manjim provrtom i hodom je kod Marijana u Nosonji sa 2.473ccm.
To je inače isti motor kao u tvom eRu, bez turbine i sa jednim klipom više. ;)

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 12, 2012 10:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
960 2922ccm, 6cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?
PRV6 je 2.8-2.9 i išao u dvice i 7-ice, a 2922 je kod mene u zelenom 960, a isti blok s manjim provrtom i hodom je kod Marijana u Nosonji sa 2.473ccm.
To je inače isti motor kao u tvom eRu, bez turbine i sa jednim klipom više. ;)
Zo danke

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 1:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Citat:
Izmerena kompresija vise odgovara motoru koji je na kraju karijere, tipicno treba da bude na dobrom Volvo motoru tog tipa 12-15 bara sa ne vise od 0,5 bara razlike, u prvih 300.000km.
Kompresioni odnos se za crvene blokove krece u rasponu od 8.2:1 do 10,3:1 i po meni 12-15 bar pritiska je mnogo za skoro sve crvene blokove iz game a ima ih sa 10-ak razlicitih izvedbi kompresionog odnosa.


Vrh
   
PostPostano: sub sij 05, 2013 12:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet stu 30, 2012 10:39 pm
Postovi: 31
Vozi: 940gl, renault 4gtl
Lokacija: Beograd
Hvala ljudi na odlicnim informacijama, citam ovo i brzo ucim :) gledali smo jos 3 volvoa 940 i osnovni problem je sto su ili prevrtani ili su prefarbani pa je po krovu krenula rdja pomalo... Generalno ih je malo po oglasima. 850ica ima vise, ali to je drugaciji auto izgleda, 2.0 audijev motor verovatno krace traje od crvenih blokova...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 72 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan