Sada je: čet tra 25, 2024 7:29 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 29, 2010 2:19 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
pa evo nakon duzeg vremena da se i ja ponovo oglasim.
od nedavno sam postala ponosni vlasnik 940ice , karavan 91.god. 2.0, ima i plin naravno, a uz to i neke sitnije probleme koji me nerviraju.
inace , autic je zasada generalno uredan, al ja bi zelila da bude jos bolji.
dakle, to je onaj isti primjerak koji sam pred nekih mjesec ipo dana objavila tu na forumu da razmisljam o kupovini od vlasnika iz pule a koji se vozi po zagrebu.
dakle, prvo o nedostacima kupljenog:

-fali mu jedna felga
objavit cu poslije fotku u oglasima mozda je ko prodaje, navodno je pukla pa je stavljena obicna umjesto

-ima neki cudan princip prebacivanja s benzina na plin koristeci botun od maglenki i grijaca siceva (to sam nedavno rijesila davsi ugraditi normalan botun koji sam prebacuje kad se doda malo vise gasa, sad je ok.s tim sto je bilo potrebno elek.inst.od plina nesto prepravit da bi se sve to moglo, neman pojma....600kn)

-trosi benzin dok se vozim na plin(4,5,l na 1 rezer.plina,plin je u mistu rezervne gume) to bi trebalo biti uklonjeno kad su mi stavljali novi botun, odspojili su pumpu goriva dok se vozi na plin, ali sve jedno trosi, samo malo manje , jel moguce da dizne pustaju i vuku gorivo iako pumpa ne radi?)

-nema pokazivac potrosenog plina ni na boci ni nigdi (landi renzo), to ce zasada morat pricekat

-fali mu nepovratni ventil , u biti je razbijen , onaj kod filtera zraka (i to ce morat pricekat jer je nekih 200, 300kn)

-razbijen i power tapeom zalipljen poklopac od filtera zraka!!

-na onoj debeloj gumeno-plasticnoj cijevi sta ide od filtera zraka do negdi ne znan di drugo otkacena cijev od lera gas i zalipljena da ne usisava zrak, zato se valjda bija gasija u leru (popravljeno s izolirkon i probusena nova rupa na drugome mistu u koju je umetnuta ta ispadnuta cijev od lera gasa, sad je malo bolje....)

-auto u voznji previse valja livo desno pri prelasku preko rupa i sl., nekako skroz lose,valda su to amortizeri a i to ce morat pricekat bolje dane

-na putu od zg do doma pri parkiranju na pumpi okrenila sam puni desni ili livi ne znan vise, nesto je zazujalo i pukla mi je cijev i iscurilo svo ulje iz servo volana.prestrasno!!! prvo sta san se otelila da se uopce nekako parkiran, a onda san jos morala molit dragog da dođe upomoc jer nisan znala jel ga uopce mogu tako dalje vozit do doma ili sta da radim.a on je ipak malo pametniji.i tako, po mraku i kisi, skinija je tu doli cijev koja vodi ulje u pumpu od serva jer je izgleda braga popustila a ni guma nije bila bas nesto inace.iako neznan kako je mogla puknit od potpunog okreta volana u jednu stranu??? kako neslavan pocetak.
prijasnji vlasnik naravno nije ima pojma sta je to bilo il se pravija blesav, ne znam.ostavila san tu auto do sutra jer ga nisan tilia a ni mogla vozit po gradu ko kamion. (nova ta cijev i ulje cca200,300kn zaboravila sam tocno.cijev je covik napravija za 150 mislim i jos ulje tako nekako.i mehanicaru za trud 8)

-zmigavci malo rade pa malo ne rade, ubiti ne rade po mraku.valda neki kontakt

-brisaci od prednjih svitala ne rade

-zadnji brisac ne radi(zuji i ne mice se , na istom je prekidacu di i prednji od svitala pa je to bice povezano, vidit cemo jos)

-fali mu antena (zavidala jednu vidu umisto.sluzi svrsi, nema nigdi za kupit antena s muskim prikljuckom)

-malo je isfrizan,a posto nije pocincan vidi se crno pa to triba rjesit

-gume svaka u razmaku od 3 godine od datuma proizvodnje (kupila sam nove polovne nisam jos zaminila)

-malo zanosi udesno, to cu kad buden minjala gume centrirat trap

-a mogla bi i prominit oba zadnja svitla jer su malo naceta il ih zalipit prozirnin power tapeom

-iz prednjih siceva otraga vire dvi zeljezne sipke, inace auto je prislo 280 000 km i sicevi tako i izgledaju.svidili su mi se oni bež na onome zutom volvu sta se jeftino prodaje, ali covik ne da samo siceve nego cilo auto pa se mislin......a trebala bi mi i zadnja svitla pa se opet mislin.......jeli mozda neko zeli da kupimo to auto po pola?

-namucila sam se skidat na gpegu tapeciranu oblogu jer je nesto drzi po sredini tamo di je rucka s unutrasnje strane. ne znam ni sada je skinut a trebati cu mozda radi zadnjeg brisaca.moze malo pomoc?
a sve to da zavidan plasticni nosac za okvir od tablice.rupe su presiroke (8 ili9mm) pa nema vide za pleh koja bi usla a maticu s druge strane nisam mogla stavit jer nisam uspila skinut tu oblogu.a bilo mi je steta busit dvi nove uze rupice. i onda je dosa moj tata i stavija dvi pop zakovice i to je sad upravo predivno.

a sada malo o problemu

ukratko, kad se vozim na benzin auto se gasi u leru a kad ga palim na benzin ne ugasi se.samo na semaforu kad je u leru.rpm mu je kod paljenja 0.75.

kod voznje na plin, ne gasi se, vec mu je rpm 1.50 u leru sta je meni strasno za vozit, u trecoj 45km/h, a mogu mislit kako je njemu. ovo sve sta se tice plina mi je radio kristijan iz auto tim-a u splitu medutim taj gas i nje bas nesto dobro.morat cu reklamirat.

toliko o nedostacima .sve ostalo sta ovde nije navedeno je ispravno.al sigurno san nesto zaboravila.

eto dragi forumasi, dosta je bilo piskaranja, sad ste vi na redu ako ste od volje. nadam se du cu vas jednog dana i upoznat na kojem volvo partyu.

pozzz iz splita

maja


Vrh
   
PostPostano: sub svi 29, 2010 4:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Stanu li sve beštije u prtljažnik? :wink:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sub svi 29, 2010 4:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:shock: :shock: :shock: Jel ti netko platio da uzmeš tu devetku ili ... :?: :lol: šala-mala :hand: ,šalu na stranu ,dok sam pročitao sve kaj si napisala zaboravio sam što je bilo napisano na početku pa ću morat študirat ponovo :geek: :doh: . Ajde nabaci koju slikicu devetke da vidimo o čemu se radi pa će mo onda dalje . Inaće tu na forumu imamo ljudi koji bi mogli imati sve kaj trebaš ,a ako nešto i nama bumo nabavili :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pon svi 31, 2010 7:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ajme meni. Sretno. Vezano uz problem, za početak promijeni sva crijeva od zraka i vakuuma i očisti regulator lera. Kad to sve bude podihtano onda kreni redom u promjenu:
1. kablovi i svjećice
2. rotor i razvodna kapa
3. senzor položaja radilice
4. regulator pritiska benzina ( to si provjeri, kad iščupaš vakuum crijevo s njega ne smije ni smrdit po benzinu a kamoli vlažit ili ne daj bože curit )

Nakon toga nek ti neko provjeri sve žice po senzorima i konektorima i to mora bit kak treba inače je sranje.
Eventualno lambda može bit loša, to se lako premjeri.

A za ovo sve drugo što ne smatraš problemom ja bi uzeo kanistar nafte, polio i zapalio to sve skupa.
Moja devetica ima 312000 km sad i sicevi su ko novi u njoj i cijeli auto izgleda ko novi. Tvoj ima milion i 280000km vjerojatno.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 01, 2010 5:08 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
hvala na korisnim savjetima.
ima i novosti:
pocela su mi se danas palit sva cetri zmigavca iz cista mira, moze bit radi nekog alarma sta ima il ko zna cega.i u voznji i kad je parkiran.trebat cu do elektricara i inace.

zaboravila san jos rec da
klima ne radi jer je navodno treba samo napunit, to cemo jos vidit ,i ne bas tako ne vazna stvar,
smrdi mi benzin u kabini. a nema nigdi fleke ispod auta.poc cu sutra do decka od plina ali kaze da mi vjerovatno nekud ispari jer je iskljucija pumpu od goriva dok radi na plin.
ah da, nisam sto posto sigurna jeli potrosnja plina 18l/100km ili tu negdi.sad sam ponovno napunila 55l u rezervar pa cu vidit koliko cu proc.vozin uglavnom po gradu.a stas, pametnica...


Vrh
   
PostPostano: pet lip 04, 2010 9:47 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
rijesen problem s gasom. u motoricu gasa bio je grumen power tapea, dobro da je uopce i radija.vjerovatno ga je usisalo dok je bila odspojena cijev od lera gas.sad radi na 0.70 rpm u leru.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 04, 2010 9:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
700 okretaja je malo


Vrh
   
PostPostano: sub lip 05, 2010 10:04 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
a vidin da je 700 malo.dva dana je sve bilo super, a onda ga jucer nisan mogla upalit na benzin nego ga mogu palit samo na plin.a i kad pribacin na benz.stagnira, ne prima gas i gusi se.
tako da sam ga jucer vozila na taj nacin, a onda san skuzila da radi prilicno neredno, ko da mu jedan cilindar neradi uopce. nit ima sta snage.nece mi bit dosadno za vikend, pocet cu od kabela.
ali tako san tuzna i malo razocarana.nisam ocekivala ovoliko krucijalnih problema.vise mi je glupo o tome uopce pisat po forumu.
i jel ima ko za kopirat service repair manual?
ovo je par slika auta , felge koja fali i zalipljene cijevi od usisa.
slika

slika

slika

slika

slika


Privitak/ci:
P1040649.JPG
P1040649.JPG [ 96.2 KiB | Pogledano 4834 puta. ]
Vrh
   
PostPostano: sub lip 05, 2010 10:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ako ti na plin radi normalno a na benzin nece zanemari svjecice i kablove i rotor. Trazi rupe po usisnim crijevima, pustanje vakuuma, probleme sa senzorima, puknuce zicica, neispravni fpr, pocepljene dizne i tako u tom smjeru


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 6:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
kako je prosao vikend...?

ne isplati ti se to krpiti stalno malo po malo, nego ili popraviti kako treba pa da onda radi godinama (nije to tako tesko niti neizvodljivo ako su cilindri/klipovi i glava/ventili u dobrom stanju, pa to najprije treba procijeniti) ili dici ruke. moras biti sigurna da su sva gumena crijeva upotrebljiva, a ono plasticno lijepljeno rebrasto na usisu bi morala zamijeniti sa ispravnim, nema tu kvalitetnog lijepljenja izolir trakom niti bilo cime drugim....

Provjeri kada auto radi tako lose ili bilo kako na benzin sto se dogodi ako se iskljuci konektor za mjerac mase zraka izmedju filtera za zrak i onog izlijepljenog usisnog crijeva. kada radi na plin nece se nista dogoditi, ako je mjerac mase zraka neispravan, auto bi trebao raditi lose i ne prihvatati gas ili se gasiti, ali se u svakom slucaju ispravan motor moze upaliti, posebno ako je hladan, i bez tog senzora na usisu.

Bez senzora na zamajcu za broj obrtaja taj motor se nece nikako moci upaliti niti raditi. Taj senzor cesto ima problema sa ostecenjem izolacije koje se ne moze primijetiti lako, posebno ako je neko nestrucno ga skidao i montirao (moze biti tesko skinuti ga ako nije godinama skidan, mora se imati dosta zivaca, dugacki i ne preterano ostar srafciger i cekic i kuckati sa obje strane senzora po samom senzoru dok se malo ne razmrda da bi se mogao izvuci napolje, prije toga naravno odsarafiti maticu broj 10 koja ga pricvrcuje za blok i isprskati sa nekim sredstvom za podmazivanje; matica broj 10 lako je pristupacna sa strane izduvne grane, treba ti obican okasti kljuc broj 10.

kao sto je ruka rekao, provjeri sve zice i konektore na ventilima koji zaustavljaju i pustaju gorivo, i nacrtaj semu kako je spojeno sve i sto je tocno uradio taj momak za plin kada ti je sredio prekidac(e) kako bi shvatila kako to radi i ako nesto bude zezalo, kakve mogu biti manifestacije, nije to problem razumjeti.

provjeri konektore na diznama - da li se lako mogu odspojiti i da li je svaki u originalnom stanju - dakle skida se kada se pritisne zicani dio i povuce, imaj pri ruci baterijsku i povecalo ako treba, pa provjeri na sto lice kontakti sa obje strane, ne smiju biti crni ili oksidirani, na konektoru koji ide u diznu svih osam (na 4 konektora, dakle 2 na svakom) trebaju biti identicni po izgledu, ako negdje nesto izgleda drugacije, obratiti paznju da nije nesto slomljeno ili oslabljeno (mozes lagano vrhom cackalice proci po njima i vidjeti bez prevelikog pritiskanja je li sve izgleda "zdravo")

provjeri kako izgleda zica na spoju lambda sonde na katalizatoru - ne smije biti ostecena, lijepljena, prelomljena itd.

kako se tocno mijenja vrsta goriva i ima li negdje neka lampica / led dioda koja se pali ili mijenja boju zavisno od vrste goriva? sto pise u papirima od plina, koliko je star taj uredjaj? je li se bas pali na plin ili uvijek pali na beznin pa onda prebacuje (automatski) na plin?

ja bih uzeo i kontakt sprej (ne WD40 nego bas kontakt sprej neki koji koriste elektrotehnicari, na bazi alkohola, /kad isprskas nesto sa tim u principu sve ispari za neko krace vrijeme, kada isprskas sa WD40 ostace masno, to ti ne treba/) i dok je motor ugasen ciljano bih zalio tim sprejem mjesta gdje dizne za ubrizgavanje ulaze u glavu motora tako da ostane jako vlazno, i odmah zatim upalio motor da radi na benzin. Mozes slobodno rukom mrdnuti diznu po diznu i vidjeti sto se dogadja tj. ima li kakvih promjena u radu motora ili se sto vidi da se dogadja dok je vlazno. Da li su ta lezista dizni mozda lijepljena nekim silikonskim sredstvom za brtvljenje, obicno u nekoj plavoj ili crvenoj boji i izgleda ruzno kad se pogleda (mada moze biti efikasno u nedostatku originalnih gumenih dihtunga - pa ako nisu, i ako se sumnja na problem na tom mjestu moze se pokusati sa brtvljenjem na taj nacin tj. demontazom dizni i inspekcijom tj. zamjenom gumenih dihtunga na njihovim sjedistima)?

da bi ovo bas imalo smisla, treba ti sprej koji ima tanku cijevcicu, ne samo obicnu diznu za sprejisanje, i nauci ga pritisnuti tako da bas ne prsti posvuda iz te cijevcice, nego da curi; uz malo spretnosti mozes diznu po diznu zalivati pri dnu dizne lagano tim sprejom dok motor radi, drugom rukom, ili pomagac neka mrducka dizne lijevo desno, gore-dole, pa vidite sto se dogadja. Ali pazite da se ne prska po kablovima ili razvodniku, i obavezno imajte sprej za gasenje koji znate koristiti u blizini. (Nista se nece dogoditi ako se ne prska dalje od mjesta gdje dizne ulaze u motor, i na nacin kako sam objasnio, dakle ne u spreju nego tako da se izliva iz cijevcice...ako bas ne moze da se to postigne samo pritiskom na sprej, mozes umotati vrh cijevcice u vatu ili krpicu pa ce onda biti ukinut efekat spreja... opasnost kod ovoga je da cijevcica ispadne sa gornje strane na spreju, pa budite sigurni da je tu cvrsto fiksirana (moze se i tu obmotati blago sa krpicom ili tuferom za skidanje sminke, i usvakom slucaju ne pritiskati sprej dugo i iz sve snage nego u kratkim intervalima i istrenirati se malo da se postigne efekat kapljanja a ne spreja itd.)

ovo sve gore receno u teoriji nosi odredjeni rizik od pozara, tako da treba biti obazriv i imati u blizini aparat za gasenje, staru deku i pomagaca... ako i dodje do neke vatre, ugasiti (iskljuciti) najprije motor kljucem, ne paniciti itd. male su sanse da do neceg takvog dodje ako bi se radilo kako je gore opisano, ali moram reci da postoje, i tako skinuti bilo kakvu odgovornost sa sebe - sve sto radis, radis na sopstveni rizik...

proslog ljeta je bio jedan takav auto sa engleskim tablicama i desnim volanom i skroz pokriven borovim iglicama i debelim slojem prasine, ali u vrlo dobrom stanju, na parkingu dubrovackog aerodroma - nije sigurno neki od onih koje si nasla tu u blizini, mozda to stoji jos tamo, nikad se ne zna, pa se dalje raspitivati...


Vrh
   
PostPostano: uto lip 15, 2010 12:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
napokon ...sad radi dobro na benzin.
zamijenjene su svijecice i kabeli od prva dva cilindra jer nisu bili ispravni.tako da sad vozim samo na benzin jer su plinske detonacije potpuno unistile onu cijev koja je bila jos od prije puknuta.u medjuvremenu sam je jos jednom lijepila powerom i ne usudim se vise prebacivat na plin dok ne stavim nepovratni ventil tamo iza filtera zraka ( a to je sutra) i ne promijenim tu lipljenu cijev (koju btw trazim u rubricu oglasa).

za te detonacije su mi rekli da mogu bit radi lose elektro inst.(valda ce to sad bit dobro jer radi na benzin normalno, jedino sta mi smrdi ben. u kabini) ili zato sta vuce falsi zrak pa je smjesa presiromasna.nadam se da su elektro sumnje otklonjene, a kad stavin citavu novu cijev mozda detnacije nece vise ni bit.il mozda da odma uzmen dvi cijevi za svaki slucaj?

također mislin u ovlastenog landi renza ugradit ono nesto sta se stavlja na svaku diznu da ne pustaju gorivo dok se vozi na plin, jer do sada prije svega ovoga, kad sam vozila na plin, trosilo mi je goriva isto ko da vozin i na gorivo.mozda je i zato detoniravalo.radi prebogate smijese?? tko li ce ga znati.
pumpa je iskljucena kad prebaci automatski na plin, tako da u biti ne bi trebalo dolazit gorivo u dizne.a kad ištekam diznu po diznu dok radi na plin, malo se osjeti u radu motora ali i dalje nastavi radit normalno.sad, jedino sta ih nisan dovoljno dugo drzala odspojenima pa da vidim jer ide benzin iz njih, trebala bi ponovno to pokusat.
ali jeli moguce da se stvara podtlak u rezervoaru goriva dok radi na plin, pa da dizne same vuku ili pustaju gorivo u voznji? izgledaju sasvim zdravo. to bi mozda trebala provat vozeci s otvorenim rezervarom benzine cca 100 km pa vidit jel potrosilo sta benzine, samo ne znam kako to izvest, ima ona mala zeljezna klapnica na ulazu u rezervar ,i ne znam bil to uopce imalo smisla???

zabavi nikad kraja.a di su jos zmigavci sta se pale sami od sebe u voznji svaki put kad auto otkljucam s ne daljinskim kljucem ? i zmigavci koji vise ne rade nego rade? to me uopce vise ne zabrinjava!


slika

uzela bi i ovu užu cijev koja ide prema dole do motorica gasa jer mi se cini da nije original pa nece prirodno ulazit na org.izdanak od siroke cijevi. necete vjerovat, ali prijasnji vlasnik nema pojma o toj cijevi, ni kako je pukla prvi put, ni koje promijenio.pre prestrasno!!


slika

ovako izgleda sada , krpana po drugi put.vidi se kako ova tanja cijev od lera gasa ne upada tamo di bi trebala. stara rupa je zalipljena i probijena je nova tako da uza cijev prirodno upada.i taj "spoj" je prezivija ovu posljednju detonaciju, a onaj org.izdanak nije.zato sta je od plastike a na ovoj je umetnuta željezna cijevcica .
jeli tko imao slicnih problema?


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 10:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Ja imam sličnu cijev sa 2.0 motora ,ali mislim da to nije to. Ruka će znat kad se logira pa bumo vidli. Taj motor je K-jetronik (mehaničko ubrizgavanje). Ak bu ti to pasalo dobiješ ju.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 11:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ne paše od k-jeta. Majo, okreni se ebayu ili skokni do zagreba, ima veljko na dva tri auta tu cjev, vidio sam. Iako pošto imaš taj nesretni plin opet će puknut, čak i ako prigradiš taj oteretni ventil na kutiji zraka. A ako ćeš ići ugrađivati multipoint plin to će te koštati dosta, jel ti se isplati to? Po opisu cijelog auta to ti sve više izgleda na vreću bez dna.


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 5:00 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 13, 2010 3:09 pm
Postovi: 28
Lokacija: Split
daj mi molin te ruka broj od toga veljka.trebat ce mi i motoric lera gasa.lako cu ja vec do zagreba.novi je 2000 kn od boscha.gas mi u leru zna skakat gore, iako je ociscen, koliko je to bilo moguce.
a cini mi se da ce mi trebat jos stagod.napunila sam klimu, radi ,ali zvuk je uzasan.treba zamijenit neki lezaj u kompresoru klime, lezaj kosta 400 kn.ne znan kakav je to skupi lezaj.?
ugradio mi je danas kristijan iz auto tima u splitu onu blokadu sta ide na dizne, i nepovratni ventil na usisu zraka (550 kn) .ali jos uvik se ne usudin prebacit na plin dok ne stavim novu cijev da otklonim mogucnost usisa felšeg zrakai nove detonacije.
hvala
maja


Vrh
   
PostPostano: čet lip 17, 2010 8:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
to što ti ler skače gore dole u rijetkim slučajevima je greška regulatora ler gasa (na ovim motorima). Sve to ti je razjebo plin u suradnji s mesarima i neodržavanjem. Dakle, prije nego išta kupiš daj ispitati sve bitne komponente, mjerač protoka zraka, senzor položaja radilice, senzor temperature, modul paljenja i kompletno svo ožičenje i konektore te masišta ( u uz same kompjutere su masišta u blizini, ta znaju oksidirat i radit sranja). Uz to pregledaj i regulator pritiska goriva i sve spojeve crijeva usisa, vakuuma i same te cjevčice. Kad to sve bude kako treba i elektroničke komponente ispitane tek tada kupuj ono što ti ne valja. Za to sve skupa bi ti savjetovao da potpuno eliminiraš plin iz te priče i dovedeš prvo benzin da radi kak treba. Tek onda možeš prijeći na plin. To sve ti je jedna lijepa igra koja može biti gotova u jednom danu, a neko to može raditi i tjednima.
Traženi broj je 0913750067


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan