Sada je: čet ožu 28, 2024 2:24 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet kol 19, 2010 9:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet kol 19, 2010 5:39 pm
Postovi: 10
Vozi: VOLVO 940-2.3T-96
Lokacija: Sweden
Citat:
Citat:
gde mogu sipao sam 100 oktanski benzin - da li je to greska? racunam ako vec ima toliku kilometrazu prijace mu (negde sam procitao da se preporucuje 95 okt za standardne uslove).
Nema greške ali ako ti je lpt turbo niti nema potrebe za 100 oktanskim gorivom. Ionako turbina služi kao za ukras i fila neki minimalan tlak tak da nit pomaže niti ne idmaže tih 100 oktana.
Ako ugradis ventil na taj mali turbo onda dobijes jako veliki efekat i puno zabavniju voznju a pritisak ide do 1 bar!!!!!! :D :D


Vrh
   
PostPostano: uto kol 24, 2010 11:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Citat:
Ako ugradis ventil na taj mali turbo onda dobijes jako veliki efekat i puno zabavniju voznju a pritisak ide do 1 bar!!!!!! :D :D
Kako da ugradim ventil?


Vrh
   
PostPostano: sri kol 25, 2010 10:18 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ugradiš ga na cijev koja ide iz wasgatea na tlačni dio turbine.Ono malo crijevo koje ide ispod usisa velikog.Fora je u tome da tlak koji stvara turbina bez ventila se odmah šalje na wastgate pa ovaj odmah otvara otereni dio ispušnog kučišta turbine.A kad staviš taj ventil on če višak zraka ispuštati van pa če westgate puno kasnije otvarati :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri kol 25, 2010 3:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ugradiš ga na cijev koja ide iz wasgatea na tlačni dio turbine.Ono malo crijevo koje ide ispod usisa velikog.Fora je u tome da tlak koji stvara turbina bez ventila se odmah šalje na wastgate pa ovaj odmah otvara otereni dio ispušnog kučišta turbine.A kad staviš taj ventil on če višak zraka ispuštati van pa če westgate puno kasnije otvarati :wink:
samo gledaj da su ta creva što kraća, u suprotnom imaš nešto što ne želiš. I ak mećeš ventil nemoj uzeti bleed ventil nego onaj s kuglicom.
Iako, što će ti to? Ide ti iovako auto sasvim pristojno, ovo s tim ventilima nije za ozbiljnog čovjeka ;)


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 14, 2010 6:50 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Hvala svima, nesto sam u problemu sa vremenom pa nisam bio mnogo aktivan u poslednje vreme, ali bice bolje valjda.
Novo iskustvo je da sa automatskim mjenjacem (AW) koji bas i ne prebacuje najudobnije u smislu duze drzi u brzinama za gradske uslove i onda 1-2 i 2-3 zna biti malo grub prelaz, posebno kada nije cilj nastaviti sa ubrzavanjem - kada se vozi po gradu bez spojene kickdown sajle pretvori ga u najfiniji automatik koji se da zamisliti, promjene brzina su pri manjim brzinama auta i potpuno neosjetne. ali za autoputne uslove obavezno sa kickdownom


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan