Sada je: pet ožu 29, 2024 1:56 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ožu 03, 2010 6:51 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Auto dobro ide (1989 740 GLE), ali pri usporavanju i uvijek pri istoj brzini - 40 km/h - začuje se iz zadnjeg mosta kao da se čuju zupčanici (više tako, nego kao da se čuje neki ležaj, ali hajde da kazemo da mozda zvuči i kao da je u pitanju (valjkasti) ležaj). kad auto uspori na 35 km/h, to prestane.

nije bilo nešto mnogo uočljivo, ali osjećam ga i nervira me.

odem na mjesto gdje inače kupujem dijelove i gdje me znaju, da pitam, možda će znati ili mi reći to je bilo česta pojava u to vrijeme itd - kao što mi jesu rekli za neke druge specifičnosti različitih modela, šef magacina im je veliki ljubitelj 700/900 modela, u to vrijeme je bio šef servisa i poznaje ih u tančine. obavi on test vožnju, gotovo da se jedva dalo čuti to, i predlože mi da ostavim auto da pogledaju na mostu kad uhvate neki momenat (jer inače se zakazuje, vreme čekanja za prvi sledeci redovan termin za bilo sta - 3 sedmice). Dogovor je bio samo da uoče ako je nešto vrlo vidljivo i bez nekih radova ili rastavljanja. Da li je centralni ležaj na neki način ugrozen (gumeno ležište ili sam ležaj), hoce li se nesto čuti i vidjeti ako podignu zadnji kraj i puste da se sve vrti na mostu i slično.

Kako je ovo civilizirani svijet, naravno ne može odmah, i kako mi auto ionako ne treba, ostavim ga ja pa će da vide prvom prilikom kad jedan od mostova bude bio slobodan, javiće mi se telefonom. ja napomenem da ne želim da se bilo šta radi, nego samo da se pogleda spolja, eventualno ako baš mogu da zamijene ulje u diferencijalu kada je vec to predmet gledanja, možda će ono što iscuri da kaže nesto, racunam sve to može uci u 1 sat rada, pa toliko ću im i platiti, ako budu tražili, jer ovdje se uglavnom računa no cure no pay - pregledi ovakve vrste obično bi bili besplatni i služe za preračunavanje troška eventualne popravke, i pravo je mušterije da odluči hoće li i gdje da popravlja.

ne jave se 3 dana, zovnem ja, kaze pogledali smo, kardan je skroz u redu, otkacili smo ga od diferencijala i proverili centralni ležaj, u redu je, sami krstovi su u redu, problem je, po njima, u nepravilnosti osovine koja ulazi u diferencijal i koja nije u liniji u kojoj bi trebala biti i na toj brzini upadne u neku rezonanciju i zatrese ceo zadnji most. u stacionarnom ili u otkacenom od kardana stanju nije vidljivo ništa sto bi ukazalo na problem. kad se vrti brzo, ne vidi se nista lose. besmisleno je popravljati jer bi kostalo previše, a pitanje je da li bi se popravilo, svako otvaranje diferencijala zahteva precizna merenja i podešavanja kod sklapanja, sam auto nema neku vrijednost iako lijepo izgleda itd. Dobro, kažem ja hvala, dolazim po auto. Razmišljam, hajde dobro, otkacili su kardan, proveli neko vreme, nešto ce mi i naplatiti, opet nisu mi rekli da to mogu popraviti, nego naprotiv (u pitanju je glavni Volvo dealer), pa razmišljam dalje, pa neka košta pedesetak EURa, ipak je auto bio podignut, a i odšarafili su 4 sarafa, u svakom slucaju računam ne vise od 90, koliko bi mogao biti sat vremena bez btw-a, a inače mi sve prodaju bez btw-a.

Dodjem tamo, pitam koliko, kaže mi sadašnji šef servisa, bilo je skoro 3 sata, računacemo 2 sata, jednako 200 EUR.... ulje nisu ni provjeravali (pa ništa ne curi, šteta je bacati ulje, to se nikada ne mijenja osim kod popravki... - dakle ne znamo ni ima li dovoljno ulja unutra).

I sad, šta da radim, da ne bi kvario odnose, platim ja i pokrijem se ušima. Krenem sa autom, kad ono sada jedno 3 puta gore - i dalje uvijek u istom rasponu brzina, na 40 km/h ali vrlo primjetno tj. jace izraženo, plus tu je i kada se vozi konstantnom brzinom, tj pri ubrzavanju poslije kretanja (nije ranije bio slucaj, ranije je bilo samo kod usporavanja, cak i kad se u tom usporavanju zadrži brzina, prestalo bi, kao da je bio vrlo mali raspon brzina u kojem bi se taj efekat pojavio, a sada kao da je prisutan u malo vecem rasponu brzina i apsolutno je postalo nekomforno voziti auto.

Tako da za vikend eto mi zabave, doduše razmisljam da odem sutra i trazim da nesto urade tj. da oni promijene položaj veze sa diferencijalom za 90 ili 180 stepeni, ali nisam siguran da ću to i učiniti jer besmisleno je sa budalama se ubjedjivati, ne znam što mi bi da ostavim auto... dalje, procjena da kratka osovina pravi problem čini mi se sigurno pogresnom, prije će biti da je u pitanju poluosovina, odnosno neki od ležajeva u diferencijalu koji zapravo i izaziva ovaj problem. Kretanje u krivini nema nikakav uticaj na ovo...


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 03, 2010 9:11 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet sij 16, 2009 7:09 pm
Postovi: 171
Vozi: volvo 740
Lokacija: Kutina
dali možete vidjeti dali su križevi kardana u pravcu-odnosno dali stoje i na prednjoj i na zadnjoj strani kardana isto u ravnini?jer kod sklapanja kardana na ricnama-spoju ako se zakrene jedan zub vamo ili tamo odma trese odnosno nije u balansu.nadam se da sam pomogao i još je moguće da ploča-prirubnica nije dobro sjela kod sklapanja pa opet trese? :think:

_________________
740 2.0-t,1990god................................................


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 03, 2010 9:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Potpuno te razumijem, htio bi da ti auto star 15+ godina, koji je ušćuvan radi kao novi i pokušavaš svaku sitnicu dovesti na svoje mjesto. Ponekad se i meni to dešava, možda ne baš s ciframa od 200 ojera. No ako si platio 200 evra, a stanje je gore nego prije ja bi se vratio i reklamirao :evil:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 03, 2010 10:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Potpuno te razumijem, htio bi da ti auto star 15+ godina, koji je ušćuvan radi kao novi i pokušavaš svaku sitnicu dovesti na svoje mjesto. Ponekad se i meni to dešava, možda ne baš s ciframa od 200 ojera. No ako si platio 200 evra, a stanje je gore nego prije ja bi se vratio i reklamirao :evil:
Potpisujem kolegu,trebao bih reklamirati.

Kao što si rekao auto ne vrijedi puno ali ti si volvo fan koji voli svoj auto i žališ
riješiti što više stvari koje se daju u servisu ili DIY

Definitivno za 200 eurića a nisu niš napravili dapače još gore ja bi se vratio i reklamirao
Pozdrav :wink:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 04, 2010 11:20 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Hvala svima na podršci i savjetima, odvezao sam jutros auto da reklamiram i to je bilo ovako: prihvatili su da pogledaju, ali nakon dosta ubjedjivanja izmedju nekadašnjeg šefa servisa, a sada onog koji prodaje dijelove, i koji me je naveo da ostavim auto, i sadašnjeg šefa servisa, o tome da je vjerojatno napravljenja greška kod sklapanja - ovaj novi naravno tvrdi da je sve vraćeno kako je bilo, a ovaj mu je odštampao deo iz kataloga dijelova i objašnjavao gdje bi mogla biti greška, pa će da prodju ponovo kroz to. Na žalost, ja tome ne mogu prisustvovati jer nemam vremena za to, tako da je auto ostavljen.

Inace sam ga probao vožnjom unazad - nema problema, ili je puno manje izražen! Zbunjuje to što je problem uvijek i samo pri odredjenoj brzini, i onda odmah nestane potpuno, kako na manjoj brzini, tako i u suprotnom smjeru. Pada mi na pamet da bi možda pomogla zamjena poluosovina, s jedne strane na drugu, ali pretpostavljam da je to kompliciran zahvat - je li tko ima iskustva sa skidanjem poluosovina, kako skinuti obje istovremeno?


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 04, 2010 1:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
:handgestures-fingerscrossed:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 2:23 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Evo podigao auto, vratili na početno stanje...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan