Sada je: čet ožu 28, 2024 11:46 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 48 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet svi 11, 2017 7:27 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Pozdrav svima. Eto od danas sam i ja vlasnik jedne "cigle", odnosno VOLVA 940, 2.4TIC.

E sad pošto nit je auto nov, niti ga je prijašnji vlasnik pazil ko kap vode na dlanu ima svojih mana.

1. Kutija osiguraca (Slika s interneta slinuta)

slika

Prijašnjem vlasniku se desio neki udes pa su mu osiguraci br.21 i 22 pogorjeli i skupa sa njima i kučište osiguraca. E sad bi to htio riješit i zamijenit pa me zanima dal je to kučište sa osiguračima i relejima na 700 i 900 seriji isto i dali je razlicito od modela do modela? I ako netko zna di bi mogao to nabavit samo neka viče :D

2. Komandna ploča mi gubi kontakte. Ne radi brzinomjer i kilometre mi ne vrti ( ni ukupne, ni one druge :D ), ne radi ni gorivo ni temperatura. Jedino kaj radi je brojac okretaja i lampice ( svijetla, rucna, žmigavci, itd...) Kad se pukne rukom po njoj ko da na kratko dobi kontakt, ali ne sve. E sad čitao sam tu na forumu da bi ju trebalo prelemiti na spojevima i neke kondenzatore cini mi se promjeniti. Pa bi to prvo dao napraviti i popravit. Ako može malo više detalja o tome i još koja pametna na tu temu kaj ga se može zajee.. da ne radi :D

3. Našao sam vec par puta tu da spominjete Velju iz Zagorske za razne dijelove. Pa me zanima dali drži dijelove za 940-etku i di se točno nalazi i broj telefona ak netko ima bio bi zahvalan ;)


Vrh
   
PostPostano: pet svi 12, 2017 8:07 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 02, 2013 9:26 pm
Postovi: 77
Vozi: volvo 960 gle d24tic
Lokacija: zadar
Za pocetak skini tablu i vidi da li su procurili kondenzatori,posto si reka da kad lupnes na tren proradi.Ako ti ne radi bryinomjer i oba brojaca mogu biti ili kondenzatori ili senzor diffa,sto je kod mene slucaj.Releje mozes otvoriti i vidjeti jesu li izgorili i njih mozes prelemiti a imam ti ja nekih releja ako ti bude trebalo.Uglavnom pipkav posa


Vrh
   
PostPostano: pon svi 15, 2017 8:25 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Tak i bude ;) Skinul sam ju danas dole i nosim ju elektricarima da ju provjere, ispitaju i poprave ak kaj treba. Rezultate javim.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 16, 2017 7:59 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
U međuvremenu dok je tabla kod elekticara bacio sam oko i na senzor na diferencijlu i našao ovo:

slika

slika

Eto nasao sam i glavnog krivca zasto ne radi brzinomjer i zasto ne vrti kilometre.

Ostaje mi riješit zašto ne pokazuje količinu goriva i temperaturu.


Zadnja izmjena: Ice Man, dana/u ned srp 30, 2017 8:51 am, ukupno mijenjano 5 puta.

Vrh
   
PostPostano: sri svi 17, 2017 1:51 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 02, 2013 9:26 pm
Postovi: 77
Vozi: volvo 960 gle d24tic
Lokacija: zadar
Odlicno nek ti srede tablu.Te zice sam rijesis malo ocistis senzor i to je to.Sto se tice temp.motora prije da su propisali kondenzatori nego senzor u motoru evo i meni je pocela strecati lijevo desno pa cu je morati skidati po ko zna koji put jeb... yazaki.A sto se tice goriva ili plovak ili kazaljka,nije ga problem izvaditi.Blago ti se kako lako dodjes do senzora difa,ja trebam po zadnjeg kraja rastaviti zbog multilinka da dodjem do njega.Baci koju sliku da vidimo makinu


Vrh
   
PostPostano: ned svi 28, 2017 12:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Brojači kilometara i pokazivač brzine su proradili. Tome su bile uzrok žice konektora na diferecnijalu. Kazaljka od goriva isto proradila. Tu je pak bio negdje problem na ploči jer je plovak ispravan. Ostala je još kazaljka od temperature motora i lampica od ulja na ploči. To još treba vidjet di je greška...

Predstavio ga bi, samo kaj nemam nikakvih poštenih slika, a trenutno je u garaži i zadnji kotači su dole. :mrgreen: Spremam se mjenjat diskove, disk pločice, pakne od ručne i zadnje amortizere.

Ima još jedna stvar koja neznam kaj je... na brzinama 80+ u autu strašno nešto buči, a buka dolazi odozdo. Sumnjam na diferencijal (ležajevi) ili lager kardana. Jel imao ko problema/iskustva stime? i kak bi znal tocno kaj je? :shifty:


Vrh
   
PostPostano: ned svi 28, 2017 12:36 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 02, 2013 9:26 pm
Postovi: 77
Vozi: volvo 960 gle d24tic
Lokacija: zadar
vjerovatno je lezaj kardana ako ima vibracije.tako je i meni bilo pa sam promijenio lezaj i nosac mijenjaca.Jel automat ili manual


Vrh
   
PostPostano: ned svi 28, 2017 2:07 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Manualac je. Nisu to vibracije, da auto trese.. vec se bas osijeti buka. Ali buči tolko da te strah preko 100km/h da se ne razleti nešto koliko buči..Velim neznam koji su tocno sintomi ležaja kardana, ali sumnjam na diferencijal. Makar sam provijerio i ima ulja u njemu, nije suh.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 30, 2017 12:44 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 02, 2013 9:26 pm
Postovi: 77
Vozi: volvo 960 gle d24tic
Lokacija: zadar
Pa ne znam sto bi ti rekao,nisam ima takav slucaj.Jesi li ga gleda odozdo kakav je da nema rupu na auspuhu.Kad je dif u banani onda melje


Vrh
   
PostPostano: uto lip 06, 2017 5:49 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Diferencijal je dole tak da cu se sad pozabavit s njim, dal su krivi ležajevi ili je bas problem u njemu samome..

slika

muci me kaj sam kod rastavljanja zadnjeg ovjesa između opruge i šasije vozila sa lijeve strane (vozačeve) našao plastilu koja dođe između gume na oprugi i šasije, a na desnoj ( suvozačevoj) je nisam našao vec je bila direktno prišarafljena opruga za šasiju bez te gume između...

evo slika:

sa plastikom:

slika

bez plastike:

slika

sama plastika:

slika

E sad pretpostavljam da je neki "menađer" prije mene rastavljao opruge i zaboravio to staviti, jer zdrav razum i logika nalaže da to mora biti na obje strane ugrađeno.. :D

molim objasnjenje ukoliko sam u krivu i molim da ako neko ima ljude, koji poznaju ljude koji imaju tu plastiku viška da mi jave :P ;)


Zadnja izmjena: Ice Man, dana/u ned srp 30, 2017 8:56 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: uto lip 13, 2017 4:37 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto tra 27, 2010 10:16 pm
Postovi: 52
Vozi: volvo S80 2,5T Momentum
Lokacija: Deutsch
U pravu si treba bit i plastika i guma s obje strane,vjerojatno imam to šta trebaš kod kuče al nisam u hr al ako ne nabaviš potražim pa ti javim kad budem doma ak ne bude prekasno.
Vibracije koje imaš tj. buka pogledaj križeve kardana sve dal se lijepo daju okretat ili dal nemaju lufta,ležaj kardana ti je ak se ne varam 60092rsh stavi slobodno i sa c3 oznakom cca 65kn i gumu imaš za kupit mislim da febi bilstein cca 180kn,provjeri mjenjač,overdrive ak imaš jer sam imao slučaj sa problemom zadnjeg ležaja unutra kod planetarca.Eto ovo je dio nečeg šta sam ja imao a moraš se poigrat i dio po dio istražit šta stvara buku,možda je i diff al to je rijetkost...

_________________
S90 3.0 24V automatic
740 tdi manual
760 2.8 v6 manual-Spasio mi život u teškom sudaru sa kombijem 2009g kojeg je uzrokovao idiot koji je pisao poruke u vožnji i oduzeo mi prednost prolaska.
S80 2,5T Momentum


Vrh
   
PostPostano: sub lip 17, 2017 10:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ja sam ih vidio dosta i bez te distance, ležaj je svejedno gumeni. Probaj se sjetiti je li auto bio niži s jedne strane, ako nije onda je neko podešavao visine time.

Slažem se za ležaj kardana i overdrivea. Krstovi znaju praviti probleme inače, ali ja nisam nikad na Volvu imao problema s njima. Što se gume tiče, febi-bilstein je ok, Meyle nije.

Mislim da si ishitreno išao skidati diferencijal. Javi rezultate.


E da, kutija osigurača ti je ista na 740. Nosač releja može biti, a ne mora. Zavisi od motora i godine.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub lip 17, 2017 2:49 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Hvala na savjetima i odgovorima...

Uglavnom cak je i meni palo na pamet da je neko s tim mozda štelao visinu... Ja se ne sjecam dal je auto visio ili ne, jer sam s autom napravio samo 150km kad sam ga kupio i dovezao doma i to je to.

Diferencijal sam skinuo prvenstveno jer mislim promjenit sve ležajeve i semeringe u njemu i stavit novo ulje. Desni semering je bio loš i mastio pakne od ručne.. Dat cu ga pjeskarit i prefarbat nakon toga i onda sam bez brige kad se sve to promjeni i složi.

Neko od prijašnjih vlasnika je pod zaštitio bitumenom i auto je jako zdrav od ispod. Iznenađujuče dobar, dapače! Ima mali dio iznad diferencijala i rezervara goriva koji nije premazan bitumenom i tu ima površinske hrđe. Rezervoar isto ce ici privremeno dole i to cu sanirat. Orebrusit do zdravog lima, premazat korozinom, temeljnom i onda i na taj dio lupit bitumen.

Isto tak par nosaca isto cu opjeskarit i ofarbat, a neke sitnice poput zaštitnog lima lijevog i desnog diska cu dat na cinčanje. A zadnje federe cu plastificirat.

Onda sve to uz nove diskove, disk pločice, pakne ručne i zadnje nove amortizere bude to posel kak spada kaj se zadnjeg ovjesa i podvozja tice.

I onda radovi i projekt krece prema prednjem kraju. ;)


Vrh
   
PostPostano: čet lip 22, 2017 11:54 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Citat:
Manualac je. Nisu to vibracije, da auto trese.. vec se bas osijeti buka. Ali buči tolko da te strah preko 100km/h da se ne razleti nešto koliko buči..Velim neznam koji su tocno sintomi ležaja kardana, ali sumnjam na diferencijal. Makar sam provijerio i ima ulja u njemu, nije suh.
Cesta je pojava da u 3 i 5 brzini zuje lageri. Ja sam imao jedan u kome je buka bila veca nego u avionu ako bi se islo 5. brzinom na autoputu. Ali je isao desetine hiljada km bez problema, dok jednom nisam ipak zamijenio mjenjac. Znaci, ako je to, bice uocljiva razlika u nivou buke kod ubacivanja iz 4. u 5.

Ako se kardan rastavlja, pa ne vrati kako je bio, on ce vibrirati pri odredjenim (manjim) brzinama i na kraju pokvariti srednji lager ili gumeno leziste. To je posebno izrazeno ako se auto optereti pozadi tj. "legne". Probas tako sto lagano ubrzavas, stavi betonske ploce u gepek, i pratis sta se desava sa povecanjem brzine. U jednom trenutku pocnu vibracije, oko 55-60 km/h pa prestanu oko 70-80 km/h ili tako nekako.

Imas ovdje jedan moj stari video na tu temu https://www.youtube.com/watch?v=QlP0_MHO0QQ

A tko hoce videti kako Nizozemci sviraju Balkan onda ovde https://www.youtube.com/watch?v=rwKtZPLApVY


Vrh
   
PostPostano: pet srp 28, 2017 10:53 am 
Offline

Pridružen/a: pet lis 16, 2009 1:01 pm
Postovi: 106
Vozi: Volvo 940 GLE d24tic
Jel ima di na autu da pise koja je boja.. tj. onaj kod boje kak ima na novijim autima? Ili jel se moze di na netu provjerit preko broja šasije?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 48 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan