Sada je: pet tra 19, 2024 12:57 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon kol 03, 2009 2:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Evo tu si malo pročitaj kaj se tiće getribe
http://www.vkh.hr/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=3406" onclick="window.open(this.href);return false;

Za ostala pitanja ima tu i puno kompetentnijuh od mene :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pon kol 03, 2009 6:14 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet sij 16, 2009 7:09 pm
Postovi: 171
Vozi: volvo 740
Lokacija: Kutina
Što se overdrivea tiče to ti je isto kao da šaltaš u 5stupanj sa normalnom getribom, sam što to na tvom budučem ljubimcu radiš pomoču tog gumbića za samouništenje,šaltanje može i sa kvačilom a i bez njega.ja osobno nisam nikad nimao problema sa tim, a šalalo se i sa kvačilom i bez njega-međutim možda će ti neko još napisati svoje mišljenje i svoja saznanja o tome pa češ sam odlučiti kako i šta.Što se tiče motora nisu loši ali imaju svojih mana takav motor ti se da složit za malo novaca jer su klipovi isti ko na golfu 1....oni traže dobar rashladni sistem u suprotnom tada pregrijavanje-kod puknuča ili preskakanja zupčastog remena puca i bregasta pa i mota ventile i to ti se sve uvijek/večinom na tim motorima dešava kod 6klipa-znači i pregrijavanje i ostale boljke,znači bolje spriječiti nego popravljati,eto pitaj šta će te zanimat a mislim da ima još ljudi na forumu koji če ti pomoć oko tvojih problema :mrgreen:

_________________
740 2.0-t,1990god................................................


Vrh
   
PostPostano: pon kol 03, 2009 9:21 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet sij 16, 2009 7:09 pm
Postovi: 171
Vozi: volvo 740
Lokacija: Kutina
Ma mislim da sam ja za...o da od gokfeka 2,oni ti nemaju bar koliko ja znam nikih previše skrivenih mjesta gdje bi hrđao sve standard ko i na drugima sam ne trunu bez pomoči,znači ako nije oštečen nebi trebalo biti trulog lima :whistle:

_________________
740 2.0-t,1990god................................................


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 12:58 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Citat:
... Ima li neko posebno mjesto ''skriveno od pogleda'' gdje hrda,truli i propada a da to nisam niti skuzio?!?!?
skini prednje tockove, spremi dobru baterijsku, i nesto tipa jako dobri stapici iz kineskog restorana i provjeri stanje lima skroz gore pri vrhu federa / amortizera, prethodno ocisti od blata i prljavstine ako ima sa tim stapicima, stavi debelu zensku carapu ili vise komada na glavu da se zastitis od prasine koja moze ispasti odatle, stiti oci.... u tom dijelu moze odozgo kroz haubu izgledati sve super, a sa donje strane biti velikih problema ako je auto vozen zimi tamo gdje se posipa sol...kad vec to radis procjeni stanje zastite i eventualno naspricaj neko zastitno sredstvo, barem WD40... provjeri gumena crijeva za kocnice da li su ispucala, ocisti ih nekim glicerinskim sredstvom, ili najprije necim jacim ili uz pomoc WD-a, onda kad se osusi zastiti sa necim za zastitu gumenih dijelova.

ili ga odvedi negdje na pranje tog gore dijela toplom vodom pod pritiskom, mada to ne bih nikada dao nekom drugom da radi i u principu ne volim te vrste pranja previse zbog toga sto nekad znaju napraviti stetu...


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 8:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Na stranici http://www.k-jet.org/" onclick="window.open(this.href);return false; ćeš naći dosta informacija o seriji 200, a ima i zgodnih dokumenata za download. Npr. ovdje http://www.k-jet.org/articles/informati ... d-options/" onclick="window.open(this.href);return false; imaš detaljno objašnjene razlike u izvedbi prednjeg dijela vozila (branici, svjetla, maska) između pojedinih generacija i modela.

A ovdje http://new.volvocars.com/ownersdocs/198 ... 240_00.htm" onclick="window.open(this.href);return false; imaš user manual za 240 iz 1986. godine. Nije baš tvoje godište, ali mislim da ćeš ipak naći odgovore na neka pitanja o načinu korištenja vozila (npr. kako se koristi overdirve http://new.volvocars.com/ownersdocs/198 ... 2.htm#pg37" onclick="window.open(this.href);return false;).

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 10:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ja ću bit okrutan i reć ti da taj dizel motor ne vredi ništa u volvu. Auto je ko traktor, ne ide, buči, trese se i ne prelazi jako puno kilometara. Taj motor ima konstrukcijsku grešku s podmazivanjem 5 i 6 cilindra. Može ići milion kilometara u slučaju da ide na duge pruge, u slučaju gradske vožnje kilometraža to neće ići baš tako. Na sve to on ne troši malo.
Getriba je ok ako je ok, to ćeš znati tako da se odeš voziti i izmjenjaš prve četiri brzine do 60km/h, onda stisni gumb-nikakvog pritiska kuplunga ne trebaš. Ako prebaci bez trzanja, glatko, onda ja sve u redu, ako trzne ili neće prešaltat onda probaj ispustit ulje i zamjenit, ako ni to ne pomogne onda se zapekao mesingani ležaj u overdrajvu pa to ili čistiš-presložiš ili metneš drugu getribu. Iz ovrrdrajva ideš u 4 pritiskom na gumb ili možeš prebaciti u 3 normalno mjenjačem i kuplungom i u tom slučaju ti se sam isključi. U pravilu mjenjač s tom kombinacijom motora je skoro pa neuništiv.
1979 godina bi trebala imati zaštitne plastike pod prednjim kotačima, ako ih ima ne trebaš se truditi i gledati limariju od napred jer je sasvim sigurno sve u redu (osim ako nije imao neki teži karambol). Ako nema plastike, spoj federa-amortizera s muldom nije kritičan, tu ne trunu, trune na spoju mulde i kabine. Nadalje, hrđe možeš očekivati i sigurno ćeš je naći oko zadnjih rubnjaka, spoj rubnjaka s pragom i zadnje kadice ( s lijeve strane ti je rezervni kotač u jednoj a s desne strane ti je pumpa za nivomat ako imaš nivomate.) Hrđe još eventualno može biti s doljnje strane vrata, samo dno vrata. To je sve.
Al auto je relativno mlada godina :lol: , ak nije bio kršen sve mora manje više štimati.
Struja-pregledaj sve kablove sa strujom koji su pod haubom oko motora.
Nemoj radit generalku,probaj negdje naći dobar cjeli motor iz 900 volva, znači turbodizel zericu novije generacije, ti su malo dotjeraniji, puno bolje idu i manje troše. Paše u dvojku na šaraf. :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 11:55 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
tebi treba dobar karavan, i to benzinac sa LPG... ruka je potpuno u pravu... i bojim se da kada zaista udjes u sve to sa dizelom se ne razocaras i ne zamrzis nesto sto vec dugo zelis i sada ti izgleda interesantno i privlacno

mislim da nikada ne bih isao u remont nekog takvog starog dizela, do duse, lako mi je pricati kada ovdje u NL danas ima 60-ak kocki u oglasima i to za sitne pare, a svaka dobra...


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 12:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
A ja bas htio editirati prijasnji post... :)

Znam da dieseli nisu bas neki... I mozes biti okrutan... Nije frka. 8) To mi je i deda jednom prilikom rekao. Znao sam i prije da su benzinci u Volvu jako dobri, ali nisam znao da su prakticki neunistivi i da idu bez beda preko 300 tisuca... Respect!!!
Iskreno... Meni i treba auto za svaki dan s tim da radim jako puno kilometara. Pogotovo sto zivim u Rijeci, a kupio sam kucu u Koprivnici. Kako se inace bavim planinarenjem, alpinizmom, bicikliranjem i kako imam crve u guzi stalno sam negdje. Na posao i s posla idem ili biciklom ili sluzbenim vozilom (ako pada kisa, snijeg, bura i slicno)... Ako idem u grad - preferiram bus jer me guzve i parking ubiju u pojam. Nekada i po sat vremena izgubis u centru Rijeke i jos 45 min na parking. I to sve za pisljivih 10-15 kliometara. Za to vrijeme stignes u Zagreb bez po' muke i to uz kavicu na Tifonu. :x :snooty: :doh:
Znam da ti 6-cilindricni motori imaju tu falenku i pregara brtva ili vrisne glava bas kod zadnja dva cilindra prema kabini. Turbodieseli pogotovo. Ali ovo sa novijom generacijom turbodiesela je vrrrrlo vrlo interesantna informacija. O njoj nisam ni razmisljao. Mislim... Znam da sve moze u svasta, ali nisam pojma imao da pase na saraf. Iako ne pase bas BAS na saraf - bitno je da pase uz minimalne minimalne modifikacije.
Meni i je potreban auto kojega necu derati nekim brzim startovima, preticanjem svega i svacega na svim mogucim i nemogucim mjestima... Recimo dok vozim Bubu - znam da sam u Bubi i ne pomisljam preticati niti se zamarati situacijama na cesti. Samo laganini cruising ćufa-ćufa-ćufa i to je to. Mozak na pasu i samo ruta ''od tocke A do docke B uz mogucnost svih vrsta devijacija i promijena itinerara'' :lol: :whistle:
Kad si vec spomenuo zamjenski motor... Koji bi ti stavio kad bi ti htio/zelio/volio/morao staviti da si na mome mjestu?!? I koliki bi bio benefit na vozne osobine, potrosnja... Feeling u voznji...
Gdje nabaviti... Cifra - onako odokativno: fi puta nokat... Cujem da u Zagrebu ima otpad samo sa Volvima... :shock: :shock: :shock: To mora biti fora za vidjeti... Kao lego kockice. :lol: :lol:
benzinci s 300000 su tek razrađeni, nemalo primjeraka natuče i debelo preko milion. ( to su b2x, 2xx) varijante motora, ovi novi tzv. bijeli blokovi nisu baš u tom rangu ali su im zato performanse bolje.
Ti ako ćeš tražiti motor gledaj d24tic motor s interkulerom, po mogućnosti 93-94 godinu ti su neloši i za razliku od d24 običnog potjeraju auto sasvim solidno uz bolju potrošnju. Sve paše na šaraf što se samog motora tiče s tim da koristiš svoje postojeće nosače motora umjesto ovih iz 900, malo moraš doraditi ispuh od turbine do prvog zavoja i to je to. Interkuler već negdje uglaviš.
Ako ti se sve to skupa ne da raditi imam ja jedan obični dizel motor iz 1984 kojem je napravljena kompletna specijala prije godinu i pol i nakon toga ima 17000km, dam ti ga povoljno :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: uto kol 04, 2009 6:55 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 10, 2008 12:04 am
Postovi: 115
Lokacija: Zagreb
2Frik, kupi od Ruke motor, bubni to u volvana i pomalo... Sve druge kominacije su skupe. :think: da nebi bilo :doh:

_________________
fwdlose.jpg


Vrh
   
PostPostano: sri kol 12, 2009 1:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 13, 2007 3:26 pm
Postovi: 16
kad ti mislis preuzet volva? "svog"..


Vrh
   
PostPostano: uto kol 18, 2009 8:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:auto-swerve: :happy-bouncyredfire: :text-yeahthat:
Čestitam :clap:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: uto kol 18, 2009 9:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Ni na mojoj sedmaći se rezervoar ne zaključava :?
2Grim: ti to nisi pročitao :mrgreen:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: uto kol 18, 2009 9:59 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 10, 2008 12:04 am
Postovi: 115
Lokacija: Zagreb
Probat ću ti ja nabaviti poklopac sa ključem.

_________________
fwdlose.jpg


Vrh
   
PostPostano: čet kol 20, 2009 7:38 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon kol 13, 2007 3:26 pm
Postovi: 16
auto nema 4.....km,al ima taj motor koji je u njemu..:hand:


Vrh
   
PostPostano: čet kol 20, 2009 8:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Cigle su ti i dvice i sedmaće i devetke s tim da je sedmača karavan "najveća" cigla i trun manje devetka karavan. Nečemo izostavit ni osmaće jer i ta u karavan izvedbi izgleda ko cigla sa malo pošmirglanim čoškovima 8-) . Tako gledajući meni se čini da je dvojka zapravo najmanje cigla od svih ,ali dvojka je legenda ovak i onak pa ........ :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan