ja ću bit okrutan i reć ti da taj dizel motor ne vredi ništa u volvu. Auto je ko traktor, ne ide, buči, trese se i ne prelazi jako puno kilometara. Taj motor ima konstrukcijsku grešku s podmazivanjem 5 i 6 cilindra. Može ići milion kilometara u slučaju da ide na duge pruge, u slučaju gradske vožnje kilometraža to neće ići baš tako. Na sve to on ne troši malo.
Getriba je ok ako je ok, to ćeš znati tako da se odeš voziti i izmjenjaš prve četiri brzine do 60km/h, onda stisni gumb-nikakvog pritiska kuplunga ne trebaš. Ako prebaci bez trzanja, glatko, onda ja sve u redu, ako trzne ili neće prešaltat onda probaj ispustit ulje i zamjenit, ako ni to ne pomogne onda se zapekao mesingani ležaj u overdrajvu pa to ili čistiš-presložiš ili metneš drugu getribu. Iz ovrrdrajva ideš u 4 pritiskom na gumb ili možeš prebaciti u 3 normalno mjenjačem i kuplungom i u tom slučaju ti se sam isključi. U pravilu mjenjač s tom kombinacijom motora je skoro pa neuništiv.
1979 godina bi trebala imati zaštitne plastike pod prednjim kotačima, ako ih ima ne trebaš se truditi i gledati limariju od napred jer je sasvim sigurno sve u redu (osim ako nije imao neki teži karambol). Ako nema plastike, spoj federa-amortizera s muldom nije kritičan, tu ne trunu, trune na spoju mulde i kabine. Nadalje, hrđe možeš očekivati i sigurno ćeš je naći oko zadnjih rubnjaka, spoj rubnjaka s pragom i zadnje kadice ( s lijeve strane ti je rezervni kotač u jednoj a s desne strane ti je pumpa za nivomat ako imaš nivomate.) Hrđe još eventualno može biti s doljnje strane vrata, samo dno vrata. To je sve.
Al auto je relativno mlada godina
, ak nije bio kršen sve mora manje više štimati.
Struja-pregledaj sve kablove sa strujom koji su pod haubom oko motora.
Nemoj radit generalku,probaj negdje naći dobar cjeli motor iz 900 volva, znači turbodizel zericu novije generacije, ti su malo dotjeraniji, puno bolje idu i manje troše. Paše u dvojku na šaraf.