Sada je: pet ožu 29, 2024 6:07 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lip 18, 2009 12:35 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto srp 01, 2008 11:20 pm
Postovi: 16
Lokacija: Pula
Pozdrav Ljudovi! Evo kao prvo zanemarite moj nickname, šteta što ga nemogu promjeniti to je jedna zabluda iz prošlosti od koje dobro da sam odustao, živjeli dizelaši! I LOŽ ULJE!
Još nisam imao volvo dosada jer me čale uvjek odgovarao na račun skupog održavanja, al oduvjek sam htio jednog velikog kockastog volvača.
Napokon je došlo vrjeme da si ja uzmem jednog dizelaša jer mi je gorivo odkad vozim jedan veliki problem u životu. I naravno zapele mi 7-ice za oko pa i eto samo nju mogu priuštiti.
Vas bi molio da ljepo kao što ste svima dosad :mrgreen: pomognete mi u odabiru
Meni je najbitnija stavka potrošnja i trajnost, jer nebih baš imao novca za kupovinu volvo djelova a baš kao što mi babo pokušava utubiti u glavu, to je staro i to se kvari i kad se pokvari moš se jebat, ni to moj ex fiat da djelova ima po otpadu a u dučanima jeftinjava. A po oglasnicima ljudi ne cjene previše 7ice, od 5000-10000kn.
Koja je razlika između 740-760?
Kakvi su se sve motori (d/td) ugrađivali u te modele i koje kvalitete posjeduju dotični?

I još jedna stavka...ja sam položio za B prije 3g, trajala mi je 2 g pa sam ju produžio i sad vrjedi xxgodina, jel i mene kači isto zakon da do 24g ništa preko 102 ks? :?


Vrh
   
PostPostano: čet lip 18, 2009 10:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Nemoj se ljutiti ali ja bi ti preporučio da uvažiš savjete od starog. Za voziti se sa starim volvo dizelom moraš imati novce - popriličnu količinu u zalihi.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 18, 2009 1:22 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto srp 01, 2008 11:20 pm
Postovi: 16
Lokacija: Pula
:(
A neželim za iste pare voziti se u nekom golfu ili fiatu par godina mladjem. Ima neko za foruma neki poznati volvič da mi neče vrisnuti skoro?


Vrh
   
PostPostano: čet lip 18, 2009 7:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
A što ne uzmeš benzinca i gurneš nutra plin :?: . Ili još bolje nađi jednog s već ugrađenim plinom ,ne bi ti trebao bit problem jer ih je i većina tak i tak na plinu. Jest da troši i prek 15 litri po gradu ,ali ko ga j..e ,bar imaš komad prave cigle :shifty: (ja imam :dance: ).

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pet lip 19, 2009 8:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Stvar je da dobrog dizelaša nečeš nači, jer tko ga ima ili ga ne prodaje ili ga pak ne daje jeftino, jer je generalka za taj auto od 13-15 000 kn, i tko i ima novce da si to napravi na autu, taj onda neće ga prodavati jer nema smisla dati auto za 1000 eura, a ulupao u njega 2000 ili više euricha (znaš o čem ti pričam), možda je dobor, da poslušaš savjet od Dugog, benziner + plin, ja znam da Dugi već niz godina tera svoga i nikad ništa, samo toči i gas, jednom na leto zmeni filtere i ulje i gas ...pa eto, čisto možda da razmisliš o toj soluciji, koja je, ipak, za tebe, možda najbolje rješenje. Odluka je sad na tebi,








a sve ostalo tu je master card :lol: :lol: :lol:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet lip 19, 2009 9:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
ni to moj ex fiat da djelova ima po otpadu a u dučanima jeftinjava
Samo za ilustraciju: kvar na Fiatu Stilo diesel - dijelovi 14.000kn, rad servisa 7.000kn, sve izvan garancije i sve to već drugi put. Dogodilo se mom prijatelu.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned lis 11, 2009 1:50 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Volvo dizel je ko stvoren za ulje :-D

Motori su ti d24, d24T, d24Tic.
To je redoslijed njihove snage, prvi je poprilično trom i slab za volvo težinu,mislim da se tog ne isplati imati,
ali to je i redoslijed rikavanja i trošenja motora, znači najduže će trajat ovaj prvi bez ikakvih dodataka, turbak je uobičajen, a tic je najjači, ali i rijedak i najviše se troši.

Nažalost ne možeš jeftino proći sa volvo dijelovima,
evo ti moje iskustvo, ja sam promijenio motor na 740td (makar je prvi motor vozio sa 5 cilindara, ali sam ga ja budala dao rastavit, istinabog riknuo bi i on prije il kasnije),
kad se ubroje peripetije oko motora koje su uslijedile nakon zamjene (neki neugodni kvarovi), ispala je cijena koju sam platio za auto. (cca 10 ak tisuća kuna).

Tak da ak ubodeš volvo za nekih 1500 eura, moraš imat još minimalno tolko za popravke koji će uslijedit, i zamjenu dijelova.Uz to s godinama će stvari rikavat same od sebe, pa i to moraš predvidjet.
Dobro je napisano da se uređeni volvači mogu teško naći za 5-10k kuna, jer ako je uređen onda je vlasnik u njega ubacio minimalno 10k kuna, pa mu se ni ne isplati prodavati, recimo ni ja svog još ne bi prodao upravo zbog toga.

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 20, 2009 3:14 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Citat:
Informacije radi, ako napunis rezu sa lozom i makar ju iscuclao do rezerve i nakon toga napunio i deset rezi cistog diesela MOZE SE BEZ BEDA DOKAZATI DA SI IMAO LOZU U REZI!!! To ti govorim iz struke jer sam kemijski tehnicar za procesiju i analizu po struci. I opet nadrljas k'o zuti!!!
Po kojem to kriteriju, nije li samo boja indikator ?

Pitam jer prije par mjeseci su pored zagreba našli nekakvu bivšu crpku gdje su imali kompletnu "rafineriju" za lož ulje, valjda filtriranjem kroz drveni ugljen su uklanjali boju i dobivali gorivo žute boje,
po ovome što ti govoriš ova sva prerada boje ne bi imala nikakvog smisla ako se može otkriti neovisno o boji, osim ako se tim filtriranjem ne uklanjaju i neke druge supstance.

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 23, 2009 5:06 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Rade li oni te "ciljane analize" i pri normalnom testiranju ?
Jer evo za ovo si i sam rekao da je tek upalo u oči inspektorima kad su ekipi počeli rikavat motori od lošeg goriva, ne pri normalnoj provjeri.

Backfire - treba nać kemikaliju koja bi smanjila postotak sumpora u gorivu, i to bi koristilo i za "obično" ina gorivo koje nije daleko od onog za loženje peći

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
PostPostano: pon lis 26, 2009 2:38 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Imamo dvije takve teme o kupnji jednu ispod druge, manje više istovjetne, a budući da je kreator ove teme eksplicitno izrazio svoju oduševljenost takvim gorivom (a i nešto se slabo javlja u zadnje vrijeme, možda je nekakav provokator pa nas pokušava namamit pričajući o ilegalnom gorivu ?),
mislim da je ovo dobra tema da to malo pojasnimo i objasnimo.

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 13, 2010 8:11 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto srp 01, 2008 11:20 pm
Postovi: 16
Lokacija: Pula
Nisam ne provokator, volim prkosit državi sebi u korist :) Sta nismo drzava koja placa najveci porez na svijetu?
Moj stari kupio dobar iveco kombi 97 za 10 000kn, osiguranje 5000kn, porezi cestarine 3000kn + tehnicki...pa o cemu mi pricamo... Naravno da cu sad nakon toga tankat lozu u njega :)

A sto se volvica tice evo sad sam bas u zagrebu u posjetu, sutra cu ic na vas poznati auto sajam naci si nesto, al mislim da necu volva iako bih jako volio jako jako, al nemam novca za djelove... uzet cu neki vw passat karavan 16d 1984 tako nesto :) Djelova ima starih i novih svud za manje para, to mi je pametniji izbor, a i isto je ogroman :)

Ej kojim tramvajem do jakusevca? Ima mi ko za ponudit koji autic? :)


Vrh
   
PostPostano: sub vel 13, 2010 8:44 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
uzet cu neki vw passat karavan 16d 1984 tako nesto
a di ćeš s tim prijatelju? to je k...., doduše za crveno gorivo je kao stvoren, ali ipak
Citat:
Djelova ima starih i novih svud za manje para
ovo imaš i za volvo
Citat:
a i isto je ogroman
ne baš toliko ogroman

a što se motora tiče, volvo je do negdje 2001 koristio VW dizele (osim S/V40)

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sub vel 13, 2010 8:55 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto srp 01, 2008 11:20 pm
Postovi: 16
Lokacija: Pula
za volvo da ima ko za vw? :pray:
Teško, frend mi uzo tog passata....kocnice sve 4 lezajevi tockova amortizeri reparacija , pumpa vode i sve gluposti...1000-2000kn...


Vrh
   
PostPostano: sub vel 13, 2010 9:00 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
za volvo da ima ko za vw? :pray:
Teško, frend mi uzo tog passata....kocnice sve 4 lezajevi tockova amortizeri reparacija , pumpa vode i sve gluposti...1000-2000kn...
novi djelovi? hmmm...

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sub kol 14, 2010 6:30 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
http://www.youtube.com/watch?v=_ZkieiXSVhg" onclick="window.open(this.href);return false; :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 15 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan