Sada je: sub tra 20, 2024 8:25 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon ožu 02, 2009 5:52 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 01, 2009 2:15 am
Postovi: 3
Nedavno sam s kolegom kupio ex hitnu pomoc - Volvo 960 3.0 automatik. iz 94. godine.
Auto je dosta duzi od obicnog, te je na njemu nadogradnja za amb. auto. Ima svu mogucu opremu, cak i tempomat...
Police koje su ostale unutra, kao i snaga motora ga cine izuzetno prakticnim, jer namjeravamo od njega napraviti servisno vozilo s obzirom da obojica vozimo brdske trke.
E sad, na autu je pukao zupcasti remen, te je doslo do havarije. Jedan klip je potpuno rasut, a na tom cilindru je nastala i velika rupa u bloku.
S obzirom da je u BiH ima bas malo 960-ki, a pogotovo dijelova za isti, treba mi par savjeta...

Pitanje za vas - koji sve motori pasu na taj mijenjac i od kojih modela Volva ?
Cak smo culi da i su i neki dizeli od starih VW LT-a kompatibilni. Zanima nas swap motora, ali sto laksi :mrgreen: .
Ponude ili savjeti gdje kupiti navedeni blok su takodjer dobrodosli.


Unaprijed hvala i lijep pozdrav.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 7:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nedavno sam s kolegom kupio ex hitnu pomoc - Volvo 960 3.0 automatik. iz 94. godine...
...
Pitanje za vas - koji sve motori pasu na taj mijenjac i od kojih modela Volva ?
Cak smo culi da i su i neki dizeli od starih VW LT-a kompatibilni. Zanima nas swap motora, ali sto laksi :mrgreen: .
Sto se tice dizela, sljedeci VW modeli motora bi isli u njega, a Volvo ih je nazivao ovako:

D24TIC - redni sestak turbo intercooler (najbolji od ova 3)
D24T - redni sestak turbo (nema IC, pa treba izbjegavati)
D24 - redni sestak (isto nije bas, problemi s hladenjem, pogotovo 6. cilindra)

No, niti jedan sigurno ne pase na taj mjenjac. Inace, ti motori su zapravo isti kao i 1.6 dizel za starog Golfa, samo imaju 6 cilindara. Ugradivali su se u seriju 200, 700 i 900 (200-tka nije imala turbo).

Postoji cak i verzija D20 s pet cilindara, ali to je ultrarijetko, ali vjerojatno je trajniji od sestaka :-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 9:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
to bi već mogla bit getriba koja se domunđava s motorom, ako je onda je nezgodno, možeš mjenjati motor samo za isti ili eventualno 2.5 litre ( novija verzija), nisam siguran al moglo bi i b234 ići. Uz prilagodbe na karteru ide i T6 motor, ali uz prateći kompjuter.
Ako se ide na promjenu getribe( ukoliko je ova pametna, ili ako je normalna onda može ostat i postojeća) ide sve što postoji od serije 200,700,900, i to paše plug'n'play.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 03, 2009 9:29 am 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 01, 2009 2:15 am
Postovi: 3
Hvala na odgovorima.
Koliko vidim mozda je najbolje zamijeniti i motor i getribu. Tesko cu ovdje naci 3.0 ili spomenuti 2.5.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 03, 2009 9:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
vjerojatno bi mogao nac 2.5 nisu oni bas tako rijetki. to ti je bolja investicija i manji zahvat nego komplet motor i getribu mijenjat.

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 05, 2009 7:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Jesi li probao kod Veljka?

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 13, 2009 4:02 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
ako se stavlja bilo sta drugo osim 2,5-3,0 originalnog motora iz 960 komplet bi trebalo promeniti motor-menjac- pratece ECU i celu elektro instalaciju za motor.
menja se i komplet kardansko vratilo.
menjac na 960 je AW 30, sa ECU upravljanjem.
ili M90.



najlakse je pronaci kombinaciju motor+ menjac sa nekog 740 ili 940.
i naravno nova ili generalna prepravka postojece elektro instalacije.

u 740/940/240 su isli "red block" benzinci u kombinaciji sa M46 manuelnim ili AW70/71.
u nekim 740 (redje) su isli i ZF automati.
dizeli su obicno isli uz M46 manuelni.

kako god, nimalo naivna prepravka niti lako pronaci sve potrebne delove.

gde naci, kakva je ponuda nemam osecaja.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan