Sada je: čet ožu 28, 2024 8:02 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned vel 22, 2009 7:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Dobra večer svima, evo mene ponovo s pitanjima. Dakle, kako mi je Volvo u srcu (ali nažalost trenutno ne i na cesti), definitivno sam mu se odlučio vratiti po 4ti put (prošli put sam nabrojio što sam vozio, 244 GLE D6 - 9 god., 240 B19; B21, ali sam ispustio 850 TD) i tražim pogodnu metražu. Danas sam pogledao 1 740 GLE TD i 2 940 - 1 karavan i 1 sedan, oba sa B200F mašinom - jel ima netko kakvo iskustvo s plinom na ovim postrojenjima? Usput sam vidio i 1 krasan 244 2,0 lit karavan 1990. ali naravno čovjek neće niti čuti ništa o prodaji. Molio bih da netko tko ima iskustva s 9kama napiše nešto jer sad imam opciju 240 GL 2,3 lit 1992. (mlad, ali zapušten) i 940 GL 2,0 lit 1991. isto zapušten, kvar servo pumpe i kuplung je koma, treba mjenjati lamelu i košaru komplet, paljenje i sve kablove, remenje itd. Oba su iznutra tak zmazana da je to strahota. Dakle, puno posla koji ti nitko neće napravit, ak nećeš sam. Imam u vidu još 1 krasan 740 GLE TD, ali postoji neki problem s vlasništvom pa se bojim da od toga ništa. Pozdrav.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned vel 22, 2009 8:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Od svega nabrojanog ja bi uzeo devetku i to limuzinu (karavan mi izgleda ko sedmača ,a tog imam komada dva),ili možda nebi jer ipak je to preslaba mašina za tu grdosiju. Ali kad bi se kojim slučajem našo koji turbak ili redni šestak s 200 i kusur konjiča o tom bi vrijedilo razmislit :ugeek:
Ako te ne zanima žešča vožnja sve od nabrojanog je ok i nečeš pogriješiti :geek:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pon vel 23, 2009 10:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
B200F je makina koja ima katalizator i L-jetronic, generacija 2.2. To je zahvalno za instalaciju plina, konstrukcijski ti svi motori su identični b19/21 osim što je ovo generacija s tzv low friction toplinskom grupom..neke sitne izmjene su tu. Što se motora tiče nema nikakvog straha u bilo kojoj varijanti, uz uvjet da je koliko toliko redovito održavan i da nije vožen bez rashladne tekućine i ulja. S laganom rezervom uzimam TD motor, ti nisu bogzna kaj, već su tu i godine eksploatacije, ja to ne bi kupovao.
Kaj se tiče ovog na 900, servo pumpa je ista kao i na 200, kao i kuplung, korpa (osim na modelima od 95 do 98), remenje i kablovi, a to nije toliko skupo da si preventivno sve ne zamjeniš. Remenje je sve skupa 250 kuna, sa španerom. Lamela i korpa, to se da reparirati ukoliko se korpa nije raspala. Zmazanoću iznutra rješava kojih 400 kuna za kemijsko ćišćenje i to je to. Po meni je 200 jeftiniji za korištenje, ima jači ovjes od 900 koji je malo osjetljiviji i ima više žica koje mogu stvarati probleme. 900 kao i 850 ima loš tapecirung vrata, tu su zasrali s materijalima, sicevi su na 900 malo udobniji nego na 200, u 900 imaš malo više mjesta za vozača i suvozača, armatura na 900 je mrvicu podložnija cvrčcima nego ona od 200, 900 ima bolje rješeno zatvaranje zadnjih vrata nego 200 gdje je to učestala boljka sa uštelavanjem ( osim na modelima od 90-)
Sad, kaj se tiče upravljivosti, default 200 i default 900 je velika razlika, 200 je napravljen tako da mu je prednji kraj sklon bježanju, imaš osjećaj da se sve uvija i to ti ne da da se preživahno voziš. To se relativno jeftino i brzo ispravi. 900 je po defaultu tu puno bolji mada i on ima slično napravljeno što se opet lako ispravi. Ukoliko ti je to bitno onda uzmi 900.
Ja sam u zadnje vrijeme nešto na rubu da se riješim svog....


Vrh
   
PostPostano: pon vel 23, 2009 8:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Ruka, zahvaljujem na informacijama. :clap: Vidim da si prepun znanja. :violin: Gle, na celeru je 205 tkm i lik kaaže da je tu krepao, a nakon toga još cca 50.000 bez sata. Međutim, mene muči to što sam prije svega ljubitelj 200-otke, a zatim i taj motor 2,0 na 940 je objektivno preslab. Obzirom da baš nisam mladić i vozim ženu i dijete, nemam običaj stiskati plin jako, ali isprobao sam ga i fali tu jedno 20Kw snage. E sad, jebiga, ne žuri mi se jer imam auto pa se nadam da će nešto naletit. Vidio sam 2 (k)rasna primjerka, 240 2,0 karavan 90. ali lik ga nema namjeru prodati i 740 GLE TD limo, ali mi vlasnik ne odgovara na pozive. A kaj ti imaš? 740 TD?

_________________
850 T-5


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 12 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan