Sada je: čet tra 18, 2024 6:46 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: VOLVO 760 GLE
PostPostano: uto sij 20, 2009 10:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
pozdrav... namjeravam kupit taj auto u skoroj buducnosti, pa me malo zanima općenito o njemu vi sta ga imate.. koliko trosi, kakav je za vozit i tako to...


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2009 6:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Gle ja ti imam 740-ku i služi me već 9 godina :dance: ,bilo je problema ,ali nikad baš tak strašno i tak skupo za popravit da bi auto bio za otpis. Pošto ti namjeravaš uzet šestaka zanima me hoće li to biti benzinac ili dizelaš? Moj je s 4 cilindra i 2300 kubika te samo 113 KS :roll: . Iako pila dobro ide za svoje godine ja bi htel nekaj jaće ,a to je ili turbak :dance: ili 6-tak s 200 KS :whistle: .
Sve ostalo je u vrlo dobrom stanju(za auto star 20 godina) i kaj se toga tiće nećeš pogriješiti u kupnji ali obavezno prije kupnje dobro pregledati auto s pouzdanim mehaničarem.

Jesi li možda razmislio o dobroj devetki ,malo je skuplja ali i toliko bolja od sedmice :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2009 8:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
nisam o devetki razmišljao, jedva cu za ovo skupit... uzeo bi dizela mislim da oni imaju 2400 kubika i 85 ks... to bi mi takorekuć bio prvi auto, pa me malo zbunjuje veličina i to


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2009 10:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
nisam o devetki razmišljao, jedva cu za ovo skupit... uzeo bi dizela mislim da oni imaju 2400 kubika i 85 ks... to bi mi takorekuć bio prvi auto, pa me malo zbunjuje veličina i to
Nisam baš s dizlima nešto upoznat ,ali znam da je naš član Miran imao dosta problema s svojim dizelašem. Inaće ak nađeš dobro uščuvan stroj kupuj jer 760-tke su super opremljene po defaultu. Kaj se tiće veličine auta nemoj se preveć s tim zbunjivat jer je preglednost odlična ,a i volan možeš okrenut ko na kamionu pa je manevriranje prilično lako s obzirom na veličinu ,da budem precizan 9,9 metara ,a s tim se malo koji auto može pohvaliti 8)

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2009 11:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
a zooo, fala... koliko troši taj tvoj? i jel zna tko koliko ti dizeli troše odprilike?


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2009 10:14 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
a zooo, fala... koliko troši taj tvoj? i jel zna tko koliko ti dizeli troše odprilike?
E, sad jel' pitaš za turbo ili običnog dizela?

Vozio sam 12 godina 244 GL D6 koji ima isti motor (bez turba). Potrošnja ljeti 6.5 do 8, a zimi 7.5 do 9.

Turbo verzija je zapravo isti motor, ali postoje dvije verzije sa i bez intercoolera. Ako uzimaš turbodizela, svakako uzmi ovoga s intercoolerom.

E, da - svakako uzmi 7-icu ili 9-tku, i ne brini za veličinu. Nakon 100 km nećeš više nikad htjeti u manji auto :)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2009 3:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
ovo sta sam gledao je obican dizel, fala na savjetima i informacijama


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2009 6:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
a zooo, fala... koliko troši taj tvoj? i jel zna tko koliko ti dizeli troše odprilike?
Moj ti otprilike po gradu troši između 15-18 lit. plina :whistle: ,a na otvorenom oko 11-12. Za benzin nisam ziher zato što se nisam na benzin vozil 8 godina (koristim ga samo za paljenje). Ak te zanima zašto toliko troši razlog je taj kaj imam plin na žgance (vulgaris na šaraf) i malo ga je teže podesiti ,a i tako više troši nego s ovim novijim sistemima za plin :think:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: ned vel 01, 2009 9:24 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
problem... volvo je turbo(u papirima), ali mu je izvađen turbo i u knjižici mu i dalje piše 82 kw, a pošto sam ja mladi vozač i smijem vozit samo do 75 kw... banana, i ne može se obaviti nikakav atest i te gluposti... sad bi trebao odustat od volva zbog je**nih 7 kw... :naughty: :oops:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 12:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Nisam skužio jesi auto već kupio ili ne, ali po oglasima je bilo nekoliko atmosferskih dizela koji su solidno izgledali, čak sa klimom.
A ako auto već imaš, problem rješi tako da nađeš nekog tko ima atmosferski dizel, napravite fiktivni ugovor o kupoprodaji motora (broj motora se nigdje ne upisuje tako da se ne vidi da je isti motor u dva auta), i za 1800kn napraviš atest, i imaš auto sa manje kw.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 9:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Taman i da je uzeo turbodizelasa, sta nije lakse otic na atest sa tim autom i upisat novu snagu? Stavit zmazani filter, srezat koje crijevo i jos koji zahvat ce sigurno dat manje od 75kW...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 11:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
A gdje bi izmjerio snagu? Neznam koja to stanica za tehnički pregled može izmjeriti snagu. A snaga izmjerena negdje na valjcima nisam siguran da bi se priznala, jer sumnjam da je itko kod nas ovlašten za to.
Za atest mora imat dokaz o podrijeklu motora, zato mu treba prometna i kupoprodajni ugovor. A u knjižici piše snaga.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 11:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
CVH.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 1:38 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 18, 2009 9:21 pm
Postovi: 10
Lokacija: Selce
Citat:
Nisam skužio jesi auto već kupio ili ne, ali po oglasima je bilo nekoliko atmosferskih dizela koji su solidno izgledali, čak sa klimom.
A ako auto već imaš, problem rješi tako da nađeš nekog tko ima atmosferski dizel, napravite fiktivni ugovor o kupoprodaji motora (broj motora se nigdje ne upisuje tako da se ne vidi da je isti motor u dva auta), i za 1800kn napraviš atest, i imaš auto sa manje kw.
auto nije kupljen, daj malo pojasni to sa tim fiktivnim ugovorom, to onda treba nekakve veze na tehničkom povuć...
Citat:
Taman i da je uzeo turbodizelasa, sta nije lakse otic na atest sa tim autom i upisat novu snagu? Stavit zmazani filter, srezat koje crijevo i jos koji zahvat ce sigurno dat manje od 75kW...
lakše je, al nemogu jer je motor turbo dizel i skinuta mu je turbina (znaci da ima preinaka na motoru) i na takav motor se ne može obavit atest, tu je problem...


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 1:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Nebi bilo loše prvo porazgovarat s nekim na tehničkom tko obavlja ateste, objasnit mu situaciju i vidit kako to obaviti.
A fiktivni ugovor ti u biti znači da nađeš nekog tko ima 2.4 dizel, bez turba, napravite ugovor o kupoprodaji motora za neki simboličan iznos, na to platiš porez (mislim da je 5%), kopiraš prometnu, i kažeš evo kupio motor i ugradio u auto i sad ga hoću atestirat, jer mi je manja registracija i tako to, a onaj mi je motor riknio pa sam ga zato bacio. Problem ti može biti ako na motoru odnosno na deklu piše turbo diesel, zato bi trebalo s nekim porazgovarat, jer na tehničkom moraju slikat motor.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan