Sada je: pet tra 26, 2024 1:19 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ruj 07, 2008 10:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
U zadnje vrijeme sam primjetio da mi je turbina počela punit kasnije neg prije, negdje oko 3000 krene i onda kao nešto puni, al polakše neg prije, kazaljčica postepeno ide u desno, prije se onak lepo zabijala. Krajnji rezultat je dobar, dosta puni, međutoa nije to to. Na što bi vi bacili zrno sumnje? Turbina, vakuumi, aktuator, nešto treće?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 07, 2008 11:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Provjeri sva crijeva od turbine do IC-a, te od IC-a do usisne grane, lako moguće da ti je negdje neko gumeno crijevo probušeno.
To je za početak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 08, 2008 12:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
gledal sam, sve mi se čini u redu. Vakuumići su novi...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 08, 2008 12:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vakuum crijeva su premalog presjeka da bi bitno mogla utjecati na gubitak boost-a. Provjeri da ti nije IC negdje pukao. Zapravo bi trebalo provjeriti kompletan piping sustav (uključujući i sam IC). Ovo bi ti moglo pomoći:
http://www.vfaq.com/mods/ICtester.html

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 08, 2008 3:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Blov off :!: To je bilo i kod Belinog t5r pa ga sad pitajte kak mu ide auto :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 08, 2008 6:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Blov off :!: To je bilo i kod Belinog t5r pa ga sad pitajte kak mu ide auto :lol:
Pital bi ja njega, al kaj kad neće pistati na forumu.
VRATITE NAM BELU

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 10:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
blouof maj es. dobro je to. Bela ajd više, daj počni pisat nekaj, dost si bil disident.
Probal bum ovo kaj je tomek reko kad ulovim cajta, moguće je da pušća negdje. Ak ne pušća nigde idem si kupit novu turbinu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 11:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Kaj nisi izostavio vrlo bitan info - trosenje ulja? Ako se ne varam, spomenuo si mi da radis dimnu zavjesu... Kaj ne?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 4:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Kaj nisi izostavio vrlo bitan info - trosenje ulja? Ako se ne varam, spomenuo si mi da radis dimnu zavjesu... Kaj ne?
ovo je vec druga, nije bila nova al mi je priruci, s jako malo lufta. Ulje je sad ok ali sporo puni.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 8:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Wastegate :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 8:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Wastegate :?:
moguće, to nisam mjenjal. Al imam mbc, ne bi smjelo to tak radit s njim kaj ne?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 8:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Bolo je slučajeva da se razj... ona vratašca koja zatvaraju ( unutar turbine ) vidljivo dok se skine cijev od spulje sa turbine


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 8:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
I kod Bela je bil problem jel je neko probal zatvoriti blow off ventil sa običnim limom za konzerve koji kad je turbina nabila tlak propuštao iz one jedne rupe u drugu pa turbina nije mogla dati pravi tlak.Sad sam mu ja stavio orginal blow koji ima 100% ispravnu membranu i sve sam dobro očistio i zabrtvio(kad puhneš u onu cije koja ide u blow nesmije propustiti ni malo zraka)kazaljka od turba izlazi van iz mjernog područja :lol: E sad kolko bu turbina izdržala to je druga priča,uglavnom auto ide ko blesav i tlak nabije trrenutačno no tek poslije 2500-3000 rpm zato kaj mi se čini kaj je motor 2.0 takav i gotovo.Naravno još sam malo poprčkao po westgateu ali to je druga priča :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 09, 2008 10:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
gledil sam tu klapnicu dok je turbina bila dole, zgledalo mi je sve ok, al moram priznat da nisam previše obraćao pažnju na to. <nenad, promjenila sam i membranu, to je dobro. da ne znam da mi je prije vaće na 2000 punila kak treba ne bi se sekiral, ma i ovak se ne sekiram, ak ne najdem da mi negdje puštaju cjevovodi onda bum kupil novu turbinu, bu mi tcode izabral neku koja bu punila kak spada ;)
Ma svakak bum stavil veću pa si ne razbijam preveć glavu.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 14 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan