VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

turbina
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11985
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  pas [ pon kol 10, 2015 8:43 pm ]
Naslov:  turbina

ekipa za vikend sam odlucio reparirati turbinu na volvu.lezajevi prstenovi vide i ostalo stiglo iz kanade.bilo je muke kod skidanja zapekle vide od povrata ulja sto idu iz turbine u karter,pa sam na kraju mora skidati usis i ispuh i turbini sa ispusnom granom.turbina je imala lufta pa jedno 3mm nije dirala kuciste ali je auto trosio ulja 2-3 dcl na 1000 km sad ja nisam siguran jel to zbog turbine al posto je imala lufta uzmimo da je.kad sam je rastavio usisni i ispusni propeleri neosteceni kao novi /iznenadjenje/ osim sto je bilo lufta bilo je dosta i garezi na ispusnom dijelu.prije nego sam je rastavio obiljezio spoj usisnog i ispusnog dijela onda rastavio ocistio nauljio nove dijelove i sklopio.nije komplicirano jedino ima malo muke sa seger osiguracima jer su mali a treba ih zavuci duboko u promjer 1cm.danas sve to slozio upalio auto radi sve super pogledam doli curi ulje na povratu ulja iz turbine u karter.crijevo je ko zna kad skidano i onda sam ga ja razvlacio krivio i negdi je unutra puklo.ima li di kupiti to crijevo ne znam jel ide samo u orginalu ili mozda ima nesto aftermarket.

Autor/ica:  Leonardo23 [ pon kol 10, 2015 9:07 pm ]
Naslov:  Re: turbina

Cijev traži Velju ili Zlatka

Koliko si ti siguran u taj posao? Što si ti napravio.. Zamjenio segere, ležajeve i semeringe te sve samo očistio a najbitniju stvar nisi odradio! Balansirao! Odnesi balansirat negdije turbinu jer ti je ovo napravljeno uprotivnom samo bačen novac...

Autor/ica:  pas [ pon kol 10, 2015 9:17 pm ]
Naslov:  Re: turbina

ma je znam za balansiranje,vida od impelera usisnog dijela je obiljezena tako da je kod stezanja sjela na isto mjesto kao prije.vjerovatno si u pravu razmislja sam o tome ali znam ljude koji su ovako radili i nije bilo problema.

Autor/ica:  pas [ pon kol 10, 2015 9:23 pm ]
Naslov:  Re: turbina

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

Autor/ica:  pas [ ned kol 16, 2015 3:09 pm ]
Naslov:  Re: turbina

stavljeno hidraulicno armirano crijevo za povrat ulja.Turbo puse odlicno 0.8 bara sve je dobro sad cemo viditi potrosnju ulja.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sri kol 19, 2015 12:50 pm ]
Naslov:  Re: turbina

Malo ti je to, bez 1.5bar je dosadan ko krava.

Autor/ica:  pas [ pet kol 21, 2015 3:15 pm ]
Naslov:  Re: turbina

pa znaz da razmisljam da mu dignem malo pritisak I dam mu malo nafte.jesi li ti na tvom ful otvorio gorivo I kako ti trosi

Autor/ica:  Turbodiesel [ sub kol 22, 2015 5:20 am ]
Naslov:  Re: turbina

Taj dizel što sam imao u 960 sam izvadio, sad mi služi kao noga od stola u garaži, jer mi je naprosto dosadio, ali dok je vozio u autu, bio je na 2,0bar (maksimalno, uglavnom sam ga držao oko 1.6bar, mada preporučujem da se ne prelazi 1.4bar), gorivo i nije bilo toliko odvnuto, ali sam pumpu malo prepravio, vrtio se motor do 6500 obrtaja (nekih 5120 je fabrička specifikacija pumpe) i išao strahovito za D24. U pumpi je magija...

Trošio mi je...šta znam, nikad to nisam nešto ni gledao, ali negdje oko 10-11 litara po gradu, s tim da ja tako vozim da ni u serijskoj varijanti nije išao ispod nekih 9.5-10l. Čak mi je teško povjerovati u one priče da nekome D24 troši po 6-7l. Jeste mi trošio oko 6.5-7l, ali skroz otvorene ceste po nekoliko stotina kilometara u komadu.


Još jedna stvar, uzmi pumpu vode-španer od T4 kombija 2.4D petaka i stavi kad budeš radio to, gura više vode a znaš kako se ti motori ne vole grijati...

Autor/ica:  pas [ ned kol 23, 2015 7:55 pm ]
Naslov:  Re: turbina

pa potrosnja ti je normalna za njega.meni isto grad 10-ak otvoreno 6-7.a za dizanje tlaka,posto je meni garrett t3 stock mislim da je do 1.5bar max sto se tice sigurnosti.a ovo za grijanje se slazem samo mislim da su se puno vise grijali d24 I d24t nego d24tic zbog interkulera.za sad nisam imao problema s temperaturom,brzo dostigne radnu I kako god ga gazio ne cesto stoji kako treba .prije mjesec dana sam isao u vojvodinu auto putem I bile su paklene vrucine I stalno 150-180 I sve ok.hvala na info za pumpu vode vjerovatno ima dugacije lopatice pa vise pumpa vode,a dalo bi se tu jos nesto napraviti mls brtva auspuh .reci mi da li si stelao max okretaje na pumpi kontra ler gasa mislim da je max 5400rpm

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon kol 24, 2015 3:41 am ]
Naslov:  Re: turbina

Preko 1.5bar na serijskoj turbini prosto nema smisla jer griješ zrak dozlaboga i gubiš snagu. Nema interkuler neke naročite veze sa grijanjem, u svakom slučaju je temperatura usisanog zraka na D24 uvijek prilično niža nego TIC pod opterećenjem. Hladnjak ulja ti unekolikome pomaže, mada je više stvar vode jer su one originalne pumpe slabe, termostati jeftini od kombija i znaju zakovati, ljudi nemaju običaj mijenjati hladnjak i crijeva vode prije nego se raspadnu, a kod D24 familije je dovoljan trenutak da se pregrije i nije to to.
D24TIC serijski ima MLS dihtung glave. Jedino ako je već išla glava dole, Glasser i Payen prave "kartonske" i to ni za kog nije, smeće - samo Reinzova čelična. I nemoj predebelu, stavi najtanju koja može da ne zapinje ništa. Šarafe obavezno uvijek nove. Auspuh možeš otvoriti, možeš ići na 3", možeš svašta ali nije strašno neophodno za neku civilnu varijantu.
Ne možeš ništa dobiti na tom šarafu. Za obrtaje mijenaš cijelu "mapu" (mehaničku) ubrizgavanja, obrtaji dođu kao posljedica toga, moraš otvarati pumpu za to.

Autor/ica:  pas [ pon kol 24, 2015 7:40 pm ]
Naslov:  Re: turbina

vidi se da si skolovan.pumpu vode sam mijenja prije 1000km,procurila. vecinu crijeva rashladnog sistema isto, kao sto kazes bitno je da je cooling system u odlicnom stanju.jedino nisam termostat promijenio ne znam bi li trebao posto obavlja.mozda wahler.a pumpu ce raditi bosista kad dodje vrime mozda na 12mm.koliko sam citao ove pumpe mogu isporuciti 160-170hp goriva

Autor/ica:  gizmo02 [ uto kol 25, 2015 2:37 pm ]
Naslov:  Re: turbina

viš viš to za pumpu mi je novost...

Autor/ica:  pas [ uto kol 25, 2015 9:15 pm ]
Naslov:  Re: turbina

zato su i pogodni za tuniranje zbog pumpe

Autor/ica:  Turbodiesel [ sri kol 26, 2015 2:25 am ]
Naslov:  Re: turbina

Mehanička pumpa je super stvar ako se udubiš u to i imaš puno živaca natezati se s njom dok ne dobiješ šta tražiš.

Kažu da bi navodno Cummins 6BT pumpa radila na tome, ali nisam pokušavao. Ni sa 12mm elementima, znam da 1.6TD ekipa čačka s tim i kunu se u neke opasne dobitke, ali ono što ja znam, empirijski, je da uz malo čačkanja možeš dobiti serijsku pumpu da prepolovi M46-icu. Nije da je M46 mjerilo dobrog mjenjača, daleko od toga, ali ipak guraju i guraju iza B204GT motora...

Kakve su ti šprice? Ako možeš probaj doći do Monark-ovih uložaka i dobiti ih negdje na 168bar, uz odgovarajući tajming pumpe...to ti je dovoljno za više nego što taj motor može isporučiti da se ne razleti.

Ako nemaš EGT sondu, nabavi...

Autor/ica:  gizmo02 [ sri kol 26, 2015 7:21 am ]
Naslov:  Re: turbina

hehe za pumpu znam al sam govorio za pumpu vode...

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/