Citat:
Znaš da sam ja kad su u pitanju cigle samo pobornik dizla, no u odabiru motora, a nije baš za biranje, ovaj 2,0 t (imao sam ga u 940 plavome) je daleko najbolja opcija po pitanju benzinera barem kaj se tiče izdržljivosti i kvalitete motora, jest da je slab i pomalo rastrošan za tako veliki i težak auto, ali je jako jako izdržljiv .... 2,4 Tdic bi bio za mene samo takav odabir za njega !
Nisi ga imao u plavom 940, to je bio 8v turbo, 155ks, ovo je 16v turbo, 190ks, oslabljeni motor iz 740GT.
Isto u neku ruku griješiš i po pitanju izdržljivosti i kvalitete, jer vjerovatno i tu misliš na 8v koji je otporan na atomske udare, ovi B204F/GT motori su dosta osjetljiviji na svakakve gluposti koje su nepoznanica za 8v motore. Isto donekle vrijedi i za atmosferske 16v, ali donekle, turbo je baš osjetljiv. Dizanja snage na pravi (skupi) način doduše podnosi bolje i od 8v, to nije predmet rasprave uopšte, a i to "nježan i osjetljiv" je u odnosu isključivo na Volvo 8v motore, u odnosu na 20V petake ili bilo šta iz, našem podneblju bliskog, VAG/PSA programa je komadina granita, naravno.
Citat:
a cuj slab i nije po meni 191 konj poprilično potegne, naravno imajmo na umu da je to auto 26 godina star u odnosu na nove aute nije konkurentan u ubrzanjima ali potegne solidno još uvijek.
DA dizel je i meni pao na pamet pogotovo što ga imam u pripremi za ubaciti ali više cijenim original..Troši da ali kao samo vikend i putni auto..neznam preživjet ču i tih 12 litara grada..znam lud sam ali takav sam..udoban auto i tih prije svega..klassa
Iako je 960 sa tim motorom malo slabiji i nešto teži od 740GT sa takvim motorom, i dalje je, pod uslovom da je sve naštimano kako treba, i više nego konkurentan u odnosu na nove aute približne zapremine i snage. Pogotovo što je i tako težak opet lakši od bilo koje E-klase ili A6...
Samo ne znam kako si dobio tih 12l/100km. Godinama vozim i 960 turbo 16v i 740GT 16vT po gradu i to se, kada je sve kako treba, ispod 15-i-nešto, reći ćemo 16l/100km spustiti ne može.